Spotify u Srbiji od danas zvanično predstavlja agencija Httpool

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Spotify, jedna od najpoznatijih globalnih platformi za ‘streaming’ muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula. Međutim,kao što je Netokracija već pisala, njegov dolazak na domaće tržište nije obradovao samo ljubitelje muzike, već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Ovaj servis nudi paletu potpuno novih oglašivačkih rešenja, a brendovima omogućavaju da dosegnu veoma angažovanu publiku mladih i uticajnih ljudi koristeći rastući trend slušanja audio sadržaja preko interneta – navodi se u saopštenju Httpool-a. Rade Tričković, regionalni direktor ove agencije za Balkan, dodao je sledeće:

Spotify je dugo očekivana platforma – poslastica na našem tržištu. Kako se potrošačke navike menjaju, neophodno je da i oglašivači (u skladu s tim) nađu način kako da dođu do svoje publike i da se u pravom trenutku povežu sa njom. Zvuk nudi lično povezivanje sa brendom. Radujemo se što baš Httpool povezuje Spotify sa svim oglašivačima, pomažući im da otkriju, razumeju i iskoriste pun potencijal audio sadržaja.

Spotify nudi različite formate oglasa, uključujući audio, video i display, na svim uređajima, u bilo kom okruženju i trenutku. Uz to, oglašivačima je na raspolaganju i Spotify Streaming Intelligence – način obrade podataka i uvida zasnovanih na ponašanju korisnika na platformi uz pomoć kog oglašivači mogu da prilagode svoja oglasna rešenja i poruke u skladu sa potrebama korisnika i njihovim načinom razmišljanja u kontekstu slušanja sadržaja.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.

Gaming

Otvorene nacionalne kvalifikacije za internacionalni IeSF šampionat – najboljima put u Izrael i vredne nagrade

U nedelju 25. aprila u organizaciji Srpskog Saveza E-sporta zvanično su otvorene nacionalne kvalifikacije za 13. IeSF Svetski e-sports šampionat čiji je domaćin Eilat, grad u Izraelu.