OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o 'content' marketingu!

OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o ‘content’ marketingu!

Content is the king! Da sam dobio po dinar svaki put kada sam čuo ovu izjavu... Zašto je 'content marketing' više od sexy reči koje uzbuđuju marketing menadžere, kako do efikasnog sadržaja koji vam može povećati prodaju, te kako pisati sadržaj tako da vas vaši klijenti razumeju? Ovim i srodnim temama bavićemo se na trećoj Netokracijinoj radionici koju 9. juna organizujemo u Beogradu - OMGContent sa Goranom Mirkovićem iz Four Dotsa!

omg_1

Guess who’s back, back again. Shady’s back, tell a friend!

Nakon dubokog zimskog sna, otvaramo sezonu radionica za 2017. godinu. Prvi događaj ovog tipa koji smo pripremili – OMGContent – baviće se temom sadržajnog oglašavanja: kako uz content marketing povećati prodaju, kako postaviti i pratiti metrike uspešne kampanje, šta zahteva pisanje bloga za velike korporacije, kako izgleda plan objave sadržaja, koji su najpopularniji formati za pisanje, zašto je sadržaj vaš najbolji ortak kada je SEO u pitanju, ali i u kom pravcu ide budućnost sadržajnog oglašavanja.

Predstojeću edukaciju vodiće Goran Mirković, Digital Marketing Specialist u kompaniji Four Dots i naš kolumnista čije kolumne, ukoliko do sada niste pročitali, savetujem da to uradite što pre. Kada kažem što pre, mislim na odmah. Pored Gorana, tu je i Netokracijin osnivač i CEO, Ivan Brezak Brkan, ali i misteriozni gost. Misteriozni kažeš? Pa da, ne možemo baš sve da vam otkrijemo!

Kakav je to sadržaj koji prodaje? 🤔

Sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja, kako za domaće, tako i za strane klijente, Mirković će sa učesnicima OMGContent radionice podeliti svoja iskustva o značaju kvalitetnog sadržaja kada govorimo o digitalnom marketingu u 2017. godini, ali i važnosti contenta pri izgradnji imidža vašeg brenda, kao i povećanja prodaje. Oh, mislili ste da je sadržaj tu samo da bi eto… pisalo nešto na blogu vaše kompanije? Gadno se varate! Content je jako oružje koje vam može doneti nove klijente i uveriti postojeće da ste vi i vaša kompanija baš ono što njima treba, što su tražili, a što je bilo tu sve vreme.

Najavivši OMGContent radionicu, upitali smo Gorana da podeli sa nama par reči mudrosti:

Iako je Internet preplavljen tekstovima koji ističu značaj i hvale content marketing, skorašnje istraživanje pokazalo je da manje od 6% ljudi koji ulažu u ovaj tip promocije imaju osećaj da rade to kako treba.

Mirković ističe da prema istraživanju Hub Spota, šačica jada od 32% ispitanih B2B marketara su rekli da imaju dokumentovanu content marketing strategiju, dok je 55% njih priznalo da nisu najsigurniji kako uspeh u oblasti content marketinga zapravo izgleda. „To je zato što se u ovom domenu i dalje sve radi bez ikakvog realnog plana“, napominje on, dodavši da bi ljudi trebali da prestanu da veruju u čuda i okrenu više svojim korisnicima i tržištu koje i dalje dovoljno jasno pokazuje gde su rupe i čime ih treba popuniti.

giphy-1
Hej Shady, Dre, trebaju li brendovi ulagati u content marketing?

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGContent radionici koju Netokracija organizuje 9. juna u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem email formulara koji se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za OMGContent iznosi 180 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 23. maja, kotizaciju mogu preuzeti po specijalnoj promotivnoj ceni od 150 evra! 💸

[yikes-mailchimp form=“5″]


Imaš dodatna pitanja u vezi sa OMGContent radionicom?
Piši nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost dodeljuje bespovratno €380.000 – prijavite svoje inovativne projekte

Fond za inovacionu delatnost raspisao je danas javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava u ukupnom iznosu od 380.000 evra za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija kroz Program ranog razvoja i Program saradnje nauke i privrede.