OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o 'content' marketingu!

OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o ‘content’ marketingu!

Content is the king! Da sam dobio po dinar svaki put kada sam čuo ovu izjavu... Zašto je 'content marketing' više od sexy reči koje uzbuđuju marketing menadžere, kako do efikasnog sadržaja koji vam može povećati prodaju, te kako pisati sadržaj tako da vas vaši klijenti razumeju? Ovim i srodnim temama bavićemo se na trećoj Netokracijinoj radionici koju 9. juna organizujemo u Beogradu - OMGContent sa Goranom Mirkovićem iz Four Dotsa!

omg_1

Guess who’s back, back again. Shady’s back, tell a friend!

Nakon dubokog zimskog sna, otvaramo sezonu radionica za 2017. godinu. Prvi događaj ovog tipa koji smo pripremili – OMGContent – baviće se temom sadržajnog oglašavanja: kako uz content marketing povećati prodaju, kako postaviti i pratiti metrike uspešne kampanje, šta zahteva pisanje bloga za velike korporacije, kako izgleda plan objave sadržaja, koji su najpopularniji formati za pisanje, zašto je sadržaj vaš najbolji ortak kada je SEO u pitanju, ali i u kom pravcu ide budućnost sadržajnog oglašavanja.

Predstojeću edukaciju vodiće Goran Mirković, Digital Marketing Specialist u kompaniji Four Dots i naš kolumnista čije kolumne, ukoliko do sada niste pročitali, savetujem da to uradite što pre. Kada kažem što pre, mislim na odmah. Pored Gorana, tu je i Netokracijin osnivač i CEO, Ivan Brezak Brkan, ali i misteriozni gost. Misteriozni kažeš? Pa da, ne možemo baš sve da vam otkrijemo!

Kakav je to sadržaj koji prodaje? 🤔

Sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja, kako za domaće, tako i za strane klijente, Mirković će sa učesnicima OMGContent radionice podeliti svoja iskustva o značaju kvalitetnog sadržaja kada govorimo o digitalnom marketingu u 2017. godini, ali i važnosti contenta pri izgradnji imidža vašeg brenda, kao i povećanja prodaje. Oh, mislili ste da je sadržaj tu samo da bi eto… pisalo nešto na blogu vaše kompanije? Gadno se varate! Content je jako oružje koje vam može doneti nove klijente i uveriti postojeće da ste vi i vaša kompanija baš ono što njima treba, što su tražili, a što je bilo tu sve vreme.

Najavivši OMGContent radionicu, upitali smo Gorana da podeli sa nama par reči mudrosti:

Iako je Internet preplavljen tekstovima koji ističu značaj i hvale content marketing, skorašnje istraživanje pokazalo je da manje od 6% ljudi koji ulažu u ovaj tip promocije imaju osećaj da rade to kako treba.

Mirković ističe da prema istraživanju Hub Spota, šačica jada od 32% ispitanih B2B marketara su rekli da imaju dokumentovanu content marketing strategiju, dok je 55% njih priznalo da nisu najsigurniji kako uspeh u oblasti content marketinga zapravo izgleda. “To je zato što se u ovom domenu i dalje sve radi bez ikakvog realnog plana”, napominje on, dodavši da bi ljudi trebali da prestanu da veruju u čuda i okrenu više svojim korisnicima i tržištu koje i dalje dovoljno jasno pokazuje gde su rupe i čime ih treba popuniti.

giphy-1
Hej Shady, Dre, trebaju li brendovi ulagati u content marketing?

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGContent radionici koju Netokracija organizuje 9. juna u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem email formulara koji se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za OMGContent iznosi 180 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 23. maja, kotizaciju mogu preuzeti po specijalnoj promotivnoj ceni od 150 evra! 💸

[yikes-mailchimp form=”5″]


Imaš dodatna pitanja u vezi sa OMGContent radionicom?
Piši nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Intervju

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Novost

Uvod u blokčejn: Novi vodič odgovara na pitanja o osnovama ove tehnologije

Ovaj vodič nam donosi osnove blockchain tehnologije, uvod u blockchain ekonomiju, kao i odgovore na pitanja kako ova tehnologija utiče na vaš online identitet i koja je njena budućnost.

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Internet marketing

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Web 3.0

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Gaming

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.