OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o 'content' marketingu!

OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o ‘content’ marketingu!

Content is the king! Da sam dobio po dinar svaki put kada sam čuo ovu izjavu... Zašto je 'content marketing' više od sexy reči koje uzbuđuju marketing menadžere, kako do efikasnog sadržaja koji vam može povećati prodaju, te kako pisati sadržaj tako da vas vaši klijenti razumeju? Ovim i srodnim temama bavićemo se na trećoj Netokracijinoj radionici koju 9. juna organizujemo u Beogradu - OMGContent sa Goranom Mirkovićem iz Four Dotsa!

omg_1

Guess who’s back, back again. Shady’s back, tell a friend!

Nakon dubokog zimskog sna, otvaramo sezonu radionica za 2017. godinu. Prvi događaj ovog tipa koji smo pripremili – OMGContent – baviće se temom sadržajnog oglašavanja: kako uz content marketing povećati prodaju, kako postaviti i pratiti metrike uspešne kampanje, šta zahteva pisanje bloga za velike korporacije, kako izgleda plan objave sadržaja, koji su najpopularniji formati za pisanje, zašto je sadržaj vaš najbolji ortak kada je SEO u pitanju, ali i u kom pravcu ide budućnost sadržajnog oglašavanja.

Predstojeću edukaciju vodiće Goran Mirković, Digital Marketing Specialist u kompaniji Four Dots i naš kolumnista čije kolumne, ukoliko do sada niste pročitali, savetujem da to uradite što pre. Kada kažem što pre, mislim na odmah. Pored Gorana, tu je i Netokracijin osnivač i CEO, Ivan Brezak Brkan, ali i misteriozni gost. Misteriozni kažeš? Pa da, ne možemo baš sve da vam otkrijemo!

Kakav je to sadržaj koji prodaje? 🤔

Sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja, kako za domaće, tako i za strane klijente, Mirković će sa učesnicima OMGContent radionice podeliti svoja iskustva o značaju kvalitetnog sadržaja kada govorimo o digitalnom marketingu u 2017. godini, ali i važnosti contenta pri izgradnji imidža vašeg brenda, kao i povećanja prodaje. Oh, mislili ste da je sadržaj tu samo da bi eto… pisalo nešto na blogu vaše kompanije? Gadno se varate! Content je jako oružje koje vam može doneti nove klijente i uveriti postojeće da ste vi i vaša kompanija baš ono što njima treba, što su tražili, a što je bilo tu sve vreme.

Najavivši OMGContent radionicu, upitali smo Gorana da podeli sa nama par reči mudrosti:

Iako je Internet preplavljen tekstovima koji ističu značaj i hvale content marketing, skorašnje istraživanje pokazalo je da manje od 6% ljudi koji ulažu u ovaj tip promocije imaju osećaj da rade to kako treba.

Mirković ističe da prema istraživanju Hub Spota, šačica jada od 32% ispitanih B2B marketara su rekli da imaju dokumentovanu content marketing strategiju, dok je 55% njih priznalo da nisu najsigurniji kako uspeh u oblasti content marketinga zapravo izgleda. „To je zato što se u ovom domenu i dalje sve radi bez ikakvog realnog plana“, napominje on, dodavši da bi ljudi trebali da prestanu da veruju u čuda i okrenu više svojim korisnicima i tržištu koje i dalje dovoljno jasno pokazuje gde su rupe i čime ih treba popuniti.

giphy-1
Hej Shady, Dre, trebaju li brendovi ulagati u content marketing?

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGContent radionici koju Netokracija organizuje 9. juna u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem email formulara koji se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za OMGContent iznosi 180 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 23. maja, kotizaciju mogu preuzeti po specijalnoj promotivnoj ceni od 150 evra! 💸

[yikes-mailchimp form=“5″]


Imaš dodatna pitanja u vezi sa OMGContent radionicom?
Piši nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.