Obriši poslato - Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Obriši poslato – Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Facebook Messenger postao je bogatiji za 'Unsend' funkciju - uz pomoć koje korisnici od sada mogu da selektuju i uklone već poslate poruke.

Zahvaljujući novoj opciji, poslate poruke mogu da budu izbrisane sa Messengera u prvih deset minuta od trenutka slanja, što pruža dodatnu slobodu za ispravku eventualnih grešaka u komunikaciji i korigovanje slanja neželjenog sadržaja. Međutim, nova opcija ne dopušta korisnicima da uređuju i menjaju prethodnu istoriju konverzacije, piše TechCrunch.

U samoj konverzaciji na Messengeru, korisniku je omogućeno da dužim klikom na poruku dobije emodžije kao reakciju na poruku, ali i dodatne opcije koje se nalaze u donjem delu ekrana. Na ovom mestu moguće je pronaći Remove for Everyone i Remove for Younove funkcije uz pomoć kojih je moguće brisanje poslatih poruka.

Iz Facebooka su ostavili prostor korisnicima da razmisle da li će sadržaj ukloniti samo za sebe ili i za drugu osobu kako se isti ne bi više prikazivao u istoriji dopisivanja. Iz društvene mreže ipak ne staju samo na ovome – već razmišljaju da vremenom uvedu niz novih opcija kao što je podešavanje vremena isteka poslatih poruka.

Iz kompanije navode da je primarni cilj lansiranja i kreiranja pomenute funkcije bio da se omogući ispravljanje grešaka u regularnoj komunikaciji, a ne za situacije kada određene grupe ljudi uklone neželjene poruke zbog prijave Facebooku da su od trećih lica dobili određeni neželjeni sadržaj u vidu pretnje, uvreda i slično.

Globalno lansiranje i dalje na čekanju

Inicijalna ideja za realizaciju Unsend funkcije proistekla je iz internih potreba zaposlenih u kompaniji koji rade na vodećim pozicijama, a sve sa ciljem da se zaštite konverzacije koje sadrže važne informacije i podatke. Iz Facebooka su nakon izvesnog perioda iskoristili već postojeće rešenje i odlučili da Unsend opciju lansiraju kao sastavni deo Messengera.

Bez obzira da li se radi o tekstualnim porukama, linkovima, fotografiji ili videu, sve ono što ste poslali sagovorniku, moguće je ukloniti. Sa druge strane, primljene poruke nije moguće obrisati. Štaviše, novo rešenje samo će zamenit dosadašnju opciju brisanja poruke, dok će o svakom uklanjanju sadržaja (Remove for Everyone), drugi korisnik biti obavešten.

Za sada još nema informacija kada bi nova funkcija mogla da bude lansirana globalno, s obzirom na to da će na početku biti dostupna u državama kao što su Poljska, Bolivija, Kolumbija i Litvanija. Iz Facebooka najavljuju da će ova opcija biti namenjena za Android i iOS operativne sisteme i očekuje se da dođe sa novim ažuriranjem Messenger aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.