Obriši poslato - Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Obriši poslato – Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Facebook Messenger postao je bogatiji za 'Unsend' funkciju - uz pomoć koje korisnici od sada mogu da selektuju i uklone već poslate poruke.

Zahvaljujući novoj opciji, poslate poruke mogu da budu izbrisane sa Messengera u prvih deset minuta od trenutka slanja, što pruža dodatnu slobodu za ispravku eventualnih grešaka u komunikaciji i korigovanje slanja neželjenog sadržaja. Međutim, nova opcija ne dopušta korisnicima da uređuju i menjaju prethodnu istoriju konverzacije, piše TechCrunch.

U samoj konverzaciji na Messengeru, korisniku je omogućeno da dužim klikom na poruku dobije emodžije kao reakciju na poruku, ali i dodatne opcije koje se nalaze u donjem delu ekrana. Na ovom mestu moguće je pronaći Remove for Everyone i Remove for Younove funkcije uz pomoć kojih je moguće brisanje poslatih poruka.

Iz Facebooka su ostavili prostor korisnicima da razmisle da li će sadržaj ukloniti samo za sebe ili i za drugu osobu kako se isti ne bi više prikazivao u istoriji dopisivanja. Iz društvene mreže ipak ne staju samo na ovome – već razmišljaju da vremenom uvedu niz novih opcija kao što je podešavanje vremena isteka poslatih poruka.

Iz kompanije navode da je primarni cilj lansiranja i kreiranja pomenute funkcije bio da se omogući ispravljanje grešaka u regularnoj komunikaciji, a ne za situacije kada određene grupe ljudi uklone neželjene poruke zbog prijave Facebooku da su od trećih lica dobili određeni neželjeni sadržaj u vidu pretnje, uvreda i slično.

Globalno lansiranje i dalje na čekanju

Inicijalna ideja za realizaciju Unsend funkcije proistekla je iz internih potreba zaposlenih u kompaniji koji rade na vodećim pozicijama, a sve sa ciljem da se zaštite konverzacije koje sadrže važne informacije i podatke. Iz Facebooka su nakon izvesnog perioda iskoristili već postojeće rešenje i odlučili da Unsend opciju lansiraju kao sastavni deo Messengera.

Bez obzira da li se radi o tekstualnim porukama, linkovima, fotografiji ili videu, sve ono što ste poslali sagovorniku, moguće je ukloniti. Sa druge strane, primljene poruke nije moguće obrisati. Štaviše, novo rešenje samo će zamenit dosadašnju opciju brisanja poruke, dok će o svakom uklanjanju sadržaja (Remove for Everyone), drugi korisnik biti obavešten.

Za sada još nema informacija kada bi nova funkcija mogla da bude lansirana globalno, s obzirom na to da će na početku biti dostupna u državama kao što su Poljska, Bolivija, Kolumbija i Litvanija. Iz Facebooka najavljuju da će ova opcija biti namenjena za Android i iOS operativne sisteme i očekuje se da dođe sa novim ažuriranjem Messenger aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.