Obriši poslato - Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Obriši poslato – Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Facebook Messenger postao je bogatiji za 'Unsend' funkciju - uz pomoć koje korisnici od sada mogu da selektuju i uklone već poslate poruke.

Zahvaljujući novoj opciji, poslate poruke mogu da budu izbrisane sa Messengera u prvih deset minuta od trenutka slanja, što pruža dodatnu slobodu za ispravku eventualnih grešaka u komunikaciji i korigovanje slanja neželjenog sadržaja. Međutim, nova opcija ne dopušta korisnicima da uređuju i menjaju prethodnu istoriju konverzacije, piše TechCrunch.

U samoj konverzaciji na Messengeru, korisniku je omogućeno da dužim klikom na poruku dobije emodžije kao reakciju na poruku, ali i dodatne opcije koje se nalaze u donjem delu ekrana. Na ovom mestu moguće je pronaći Remove for Everyone i Remove for Younove funkcije uz pomoć kojih je moguće brisanje poslatih poruka.

Iz Facebooka su ostavili prostor korisnicima da razmisle da li će sadržaj ukloniti samo za sebe ili i za drugu osobu kako se isti ne bi više prikazivao u istoriji dopisivanja. Iz društvene mreže ipak ne staju samo na ovome – već razmišljaju da vremenom uvedu niz novih opcija kao što je podešavanje vremena isteka poslatih poruka.

Iz kompanije navode da je primarni cilj lansiranja i kreiranja pomenute funkcije bio da se omogući ispravljanje grešaka u regularnoj komunikaciji, a ne za situacije kada određene grupe ljudi uklone neželjene poruke zbog prijave Facebooku da su od trećih lica dobili određeni neželjeni sadržaj u vidu pretnje, uvreda i slično.

Globalno lansiranje i dalje na čekanju

Inicijalna ideja za realizaciju Unsend funkcije proistekla je iz internih potreba zaposlenih u kompaniji koji rade na vodećim pozicijama, a sve sa ciljem da se zaštite konverzacije koje sadrže važne informacije i podatke. Iz Facebooka su nakon izvesnog perioda iskoristili već postojeće rešenje i odlučili da Unsend opciju lansiraju kao sastavni deo Messengera.

Bez obzira da li se radi o tekstualnim porukama, linkovima, fotografiji ili videu, sve ono što ste poslali sagovorniku, moguće je ukloniti. Sa druge strane, primljene poruke nije moguće obrisati. Štaviše, novo rešenje samo će zamenit dosadašnju opciju brisanja poruke, dok će o svakom uklanjanju sadržaja (Remove for Everyone), drugi korisnik biti obavešten.

Za sada još nema informacija kada bi nova funkcija mogla da bude lansirana globalno, s obzirom na to da će na početku biti dostupna u državama kao što su Poljska, Bolivija, Kolumbija i Litvanija. Iz Facebooka najavljuju da će ova opcija biti namenjena za Android i iOS operativne sisteme i očekuje se da dođe sa novim ažuriranjem Messenger aplikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.