McDonald's promovisao novu Happy Meal kolekciju uz Pokémon GO

McDonald’s Srbija promovisao novu Happy Meal kolekciju ‘lovom’ na retke Pokémone

Možda ste pomislili da smo videli kraj Pokémon GO trenda, ali mala džepna čudovišta nastavljaju da osvajaju naše pametne uređaje. Kompanija McDonalds Srbija predstavila je tako novu Happy Meal kolekciju sa Pokémon igračkama, dok je u cilju promocije organizovan i prvi lov tokom kojeg su igrači imali priliku da uhvate neke od najređih Pokémona - zahvaljujući aktivaciji posebnih 'lure' modula za privlačenje.

pokemon_finalno

Nema sumnje da je igra Pokémon GO postala apsolutni kulturološki fenomen ovog leta. Uz pomoć specijalnih lure modula koji privlače retke Pokémone u blizini PokéStop lokacija, nemali broj restorana i kafića u svetu uspeo je da “ukroti” ovaj vid promocije i igračima – svojim mušterijama – ponudi jedno potpuno novo iskustvo.

Sa novom Happy Meal kolekcijom u kojoj se nalazi čak 16 različitih Pokémon igračaka, McDonald’s Srbija organizovao je prošlog vikenda u restoranu na Terazijama druženje sa gaming YouTuberom Suarez16, ali i prvi grupni lov na Pokémone tokom kojeg su aktivirani moduli za privlačenje što je mladim lovcima pružilo priliku da upotpune svoju kolekciju nekim od najređih džepnih čudovišta.

Sami lure moduli traju u proseku 30 minuta i pored Pokémona privlače i igrače u blizini. Iz McDonald’s-a kažu da je za prvu ovakvu aktivaciju u Srbiji odabran PokéStop na prostoru Bezistana (iza restorana na Terazijama), gde je su okupljeni mališani više od sat vremena jurili retke Pokémone. Iako se Pikachu ovog puta nije pojavio, Bulbasaur, Clefairy i Nidoran pravili su društvo mladim lovcima koji su pored druženja sa svojim omiljenim YouTuberom imali priliku i da obogate svoje Pokédex.

mek_1
Najmlađi posetioci krenuli su u lov na Pokémone sa svojim omiljenim YouTuberom.

Važnost inicijative i lokalnog pristupa

I dok smo u svetu videli nekoliko primera kako je Pokémon GO trend iskorišćen u promotivne svrhe, McDonald’s Srbija našao se među prvim brendovima sa ovih prostora koji je organizivao jednu ovakvu akciju. Koliko je pak bilo izazovno izvesti istu, ali i uključiti Pokémone u Happy Meal, otkrila nam je Marina Trnavčanin, marketing koordinator McDonald’s Srbija:

McDonald’s prati trendove u filmskoj i gejming industriji i blisko sarađuje sa predstavnicima ovih industrija kako bi svojim najmlađim korisnicima uvek ponudio najaktuelnije igračke u okviru Happy Meal obroka. Izuzetno je zanimljivo i izazovno praviti godišnje strategije i planirati igračke koje će pratiti ostale svetske aktuelnosti. Pokémon igračke su u saradnji sa kompanijom Nintendo planirane strategijom za ovu godinu i verujemo da će doživeti uspeh koji je ostvarila i sama igrica.

Na pitanje Netokracije koliko je bitno za svetski poznate brendove koji posluju na manjim, lokalnim tržištima, da prepoznaju i preuzmu inicijativu kada su ovakve kampanje u pitanju, Marina objašnjava da McDonald’s uglavnom primenjuje globalnu strategiju na lokalu kada govorimo o igračkama u okviru Happy Meal obroka, ali dodaje da je zadatak marketing odeljenja lokalnih kompanija da prepoznaju potrebu za određenim kampanjama te stave veći akcenat upravo na njih.

mek_2
Lovu na Pokémone prethodilo je druženje sa YouTuberom Suarez16.

Upotrebom Pokémon GO lure modula u promotivne svrhe McDonald’s je tako postao prva kompanija na ovim prostorima koja je poznati digitalni fenomen iskoristila u marketinške svrhe, omogućivši pritom najmlađima da provedu zabavno popodne sa svojim omiljenim YouTuberom, prikupljajući neke od najređih Pokémone za svoju kolekciju.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kolumna

Po čemu srpski Zakon o digitalnoj imovini podseća na Azarov transfer iz Čelsija u Real?

Advokati Ilija Rilaković i dr Minja Đokić u zajedničkoj kolumni razjasnili su (ne)mogućnost plaćanja usluga stranih kompanija kripto valutom!

Intervju

Kompanija Proximus u Srbiji zapošljava IT stručnjake i gradi inženjering timove

Proximus je došao na tržište Srbije još 2017. godine kada je preko svoje kompanije BICS postao vlasnik Telesigna. Ovom akvizicijom, Proximus počinje da zapošljava prve Market Development specijaliste, čime mladi talenti stiču mogućnost brzog učenja i razvoja u internacionalnom okruženju.

Office Talks Podcast

LinkedIn za šahiste broji 10.000 korisnika

Gošća 188. epizode Office Talks podkasta bila je Lena Miladinović, osnivačica OutpostChess platforme namenjene umrežavanju svih ljubitelja šaha — kako profesionalaca, tako i entuzijasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

DSI investirao u Veli — kripto platformu za finansijske savetnike

Najnovija investicija DSI mreže poslovnih anđela otišla je startapu Veli, iza kojeg stoje Stevan Radonjanin i Marko Selaković. Ova platforma omogućava profesionalcima da investiraju u kriptovalute za svoje klijente i upravljaju njihovim portfeljima.

Office Talks Podcast

Trickest: Etičko hakovanje i ofanzivni cybersecurity

U 190. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo sa Nenadom Zarićem i Mihailom Tomićem, osnivačima startapa Trickest, koji su nam govorili o njegovom nastanku, cybersecurity industriji i etičkom hakovanju.

Startapi i poslovanje

Američki Autodesk akvizirao je novosadski Wonder Dynamics!

Wonder Dynamics akviziran je od strane američkog giganta za 3D animaciju, koji je ovaj potez objavio u jučerašnjem saopštenju na svom zvaničnom sajtu.

Internet marketing

AdEx 2023: Na digitalno oglašavanje u Srbiji potrošeno je €106,6 miliona

U sklopu Digital Day konferencije koju organizuje IABSerbia tradicionalno su predstavljeni rezultati AdEx istraživanja za 2023. godinu.

Intervju

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Novost

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.