McDonald’s Srbija promovisao novu Happy Meal kolekciju ‘lovom’ na retke Pokémone

Možda ste pomislili da smo videli kraj Pokémon GO trenda, ali mala džepna čudovišta nastavljaju da osvajaju naše pametne uređaje. Kompanija McDonalds Srbija predstavila je tako novu Happy Meal kolekciju sa Pokémon igračkama, dok je u cilju promocije organizovan i prvi lov tokom kojeg su igrači imali priliku da uhvate neke od najređih Pokémona - zahvaljujući aktivaciji posebnih 'lure' modula za privlačenje.

pokemon_finalno

Nema sumnje da je igra Pokémon GO postala apsolutni kulturološki fenomen ovog leta. Uz pomoć specijalnih lure modula koji privlače retke Pokémone u blizini PokéStop lokacija, nemali broj restorana i kafića u svetu uspeo je da „ukroti“ ovaj vid promocije i igračima – svojim mušterijama – ponudi jedno potpuno novo iskustvo.

Sa novom Happy Meal kolekcijom u kojoj se nalazi čak 16 različitih Pokémon igračaka, McDonald’s Srbija organizovao je prošlog vikenda u restoranu na Terazijama druženje sa gaming YouTuberom Suarez16, ali i prvi grupni lov na Pokémone tokom kojeg su aktivirani moduli za privlačenje što je mladim lovcima pružilo priliku da upotpune svoju kolekciju nekim od najređih džepnih čudovišta.

Sami lure moduli traju u proseku 30 minuta i pored Pokémona privlače i igrače u blizini. Iz McDonald’s-a kažu da je za prvu ovakvu aktivaciju u Srbiji odabran PokéStop na prostoru Bezistana (iza restorana na Terazijama), gde je su okupljeni mališani više od sat vremena jurili retke Pokémone. Iako se Pikachu ovog puta nije pojavio, Bulbasaur, Clefairy i Nidoran pravili su društvo mladim lovcima koji su pored druženja sa svojim omiljenim YouTuberom imali priliku i da obogate svoje Pokédex.

mek_1
Najmlađi posetioci krenuli su u lov na Pokémone sa svojim omiljenim YouTuberom.

Važnost inicijative i lokalnog pristupa

I dok smo u svetu videli nekoliko primera kako je Pokémon GO trend iskorišćen u promotivne svrhe, McDonald’s Srbija našao se među prvim brendovima sa ovih prostora koji je organizivao jednu ovakvu akciju. Koliko je pak bilo izazovno izvesti istu, ali i uključiti Pokémone u Happy Meal, otkrila nam je Marina Trnavčanin, marketing koordinator McDonald’s Srbija:

McDonald’s prati trendove u filmskoj i gejming industriji i blisko sarađuje sa predstavnicima ovih industrija kako bi svojim najmlađim korisnicima uvek ponudio najaktuelnije igračke u okviru Happy Meal obroka. Izuzetno je zanimljivo i izazovno praviti godišnje strategije i planirati igračke koje će pratiti ostale svetske aktuelnosti. Pokémon igračke su u saradnji sa kompanijom Nintendo planirane strategijom za ovu godinu i verujemo da će doživeti uspeh koji je ostvarila i sama igrica.

Na pitanje Netokracije koliko je bitno za svetski poznate brendove koji posluju na manjim, lokalnim tržištima, da prepoznaju i preuzmu inicijativu kada su ovakve kampanje u pitanju, Marina objašnjava da McDonald’s uglavnom primenjuje globalnu strategiju na lokalu kada govorimo o igračkama u okviru Happy Meal obroka, ali dodaje da je zadatak marketing odeljenja lokalnih kompanija da prepoznaju potrebu za određenim kampanjama te stave veći akcenat upravo na njih.

mek_2
Lovu na Pokémone prethodilo je druženje sa YouTuberom Suarez16.

Upotrebom Pokémon GO lure modula u promotivne svrhe McDonald’s je tako postao prva kompanija na ovim prostorima koja je poznati digitalni fenomen iskoristila u marketinške svrhe, omogućivši pritom najmlađima da provedu zabavno popodne sa svojim omiljenim YouTuberom, prikupljajući neke od najređih Pokémone za svoju kolekciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Startapi i poslovanje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

Startapi i poslovanje

Mogu li protesti zadržati Car:Go – prvu IT kompaniju koja je izašla na ulice?

Saga zvana Car:Go i dalje traje. Novi protesti protiv ministarke Mihajlović i blokiranje ulica najavljeni su za petak. Pitamo se - da li je ovo pravi potez?

Propustili ste

E-commerce

Ivan Kovačević o ‘omnichannel’ prodaji: Kako uspešno kombinovati ‘offline’ i ‘online’?

Direktor Digital Shopper hub-a u hrvatskoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey sledeće nedelje na Webiz edukaciji govoriće o redefinisanju uloge fizičkog prodajnog mesta i spajanju 'online' i 'ofline' prodajnog sveta. Koji je njegov savet 'retaileri'-ima?

Karijere

Ladies of New Business: Zašto je preduzetništvo širi pojam od samostalnog vođenja biznisa?

Šesta po redu konferencija Ladies of News Business održana je juče u prostorijama ICT Hub-a. Tokom tročasovnog programa publika je imala priliku da sazna kako napraviti balans između privatnog i poslovnog života, kao i koliko je važno kontinuirano usavršavanje.

Startapi i poslovanje

Uprkos problemima u Srbiji, CarGo proširio svoje poslovanje – na Beč

Srpska softverska kompanija CarGo Technologies širi svoje poslovanje na još jedan evropski grad - Beč, čime će se naći rame uz rame sa svetski poznatim brendom Uber.

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.