McDonald's promovisao novu Happy Meal kolekciju uz Pokémon GO

McDonald’s Srbija promovisao novu Happy Meal kolekciju ‘lovom’ na retke Pokémone

Možda ste pomislili da smo videli kraj Pokémon GO trenda, ali mala džepna čudovišta nastavljaju da osvajaju naše pametne uređaje. Kompanija McDonalds Srbija predstavila je tako novu Happy Meal kolekciju sa Pokémon igračkama, dok je u cilju promocije organizovan i prvi lov tokom kojeg su igrači imali priliku da uhvate neke od najređih Pokémona - zahvaljujući aktivaciji posebnih 'lure' modula za privlačenje.

pokemon_finalno

Nema sumnje da je igra Pokémon GO postala apsolutni kulturološki fenomen ovog leta. Uz pomoć specijalnih lure modula koji privlače retke Pokémone u blizini PokéStop lokacija, nemali broj restorana i kafića u svetu uspeo je da „ukroti“ ovaj vid promocije i igračima – svojim mušterijama – ponudi jedno potpuno novo iskustvo.

Sa novom Happy Meal kolekcijom u kojoj se nalazi čak 16 različitih Pokémon igračaka, McDonald’s Srbija organizovao je prošlog vikenda u restoranu na Terazijama druženje sa gaming YouTuberom Suarez16, ali i prvi grupni lov na Pokémone tokom kojeg su aktivirani moduli za privlačenje što je mladim lovcima pružilo priliku da upotpune svoju kolekciju nekim od najređih džepnih čudovišta.

Sami lure moduli traju u proseku 30 minuta i pored Pokémona privlače i igrače u blizini. Iz McDonald’s-a kažu da je za prvu ovakvu aktivaciju u Srbiji odabran PokéStop na prostoru Bezistana (iza restorana na Terazijama), gde je su okupljeni mališani više od sat vremena jurili retke Pokémone. Iako se Pikachu ovog puta nije pojavio, Bulbasaur, Clefairy i Nidoran pravili su društvo mladim lovcima koji su pored druženja sa svojim omiljenim YouTuberom imali priliku i da obogate svoje Pokédex.

mek_1
Najmlađi posetioci krenuli su u lov na Pokémone sa svojim omiljenim YouTuberom.

Važnost inicijative i lokalnog pristupa

I dok smo u svetu videli nekoliko primera kako je Pokémon GO trend iskorišćen u promotivne svrhe, McDonald’s Srbija našao se među prvim brendovima sa ovih prostora koji je organizivao jednu ovakvu akciju. Koliko je pak bilo izazovno izvesti istu, ali i uključiti Pokémone u Happy Meal, otkrila nam je Marina Trnavčanin, marketing koordinator McDonald’s Srbija:

McDonald’s prati trendove u filmskoj i gejming industriji i blisko sarađuje sa predstavnicima ovih industrija kako bi svojim najmlađim korisnicima uvek ponudio najaktuelnije igračke u okviru Happy Meal obroka. Izuzetno je zanimljivo i izazovno praviti godišnje strategije i planirati igračke koje će pratiti ostale svetske aktuelnosti. Pokémon igračke su u saradnji sa kompanijom Nintendo planirane strategijom za ovu godinu i verujemo da će doživeti uspeh koji je ostvarila i sama igrica.

Na pitanje Netokracije koliko je bitno za svetski poznate brendove koji posluju na manjim, lokalnim tržištima, da prepoznaju i preuzmu inicijativu kada su ovakve kampanje u pitanju, Marina objašnjava da McDonald’s uglavnom primenjuje globalnu strategiju na lokalu kada govorimo o igračkama u okviru Happy Meal obroka, ali dodaje da je zadatak marketing odeljenja lokalnih kompanija da prepoznaju potrebu za određenim kampanjama te stave veći akcenat upravo na njih.

mek_2
Lovu na Pokémone prethodilo je druženje sa YouTuberom Suarez16.

Upotrebom Pokémon GO lure modula u promotivne svrhe McDonald’s je tako postao prva kompanija na ovim prostorima koja je poznati digitalni fenomen iskoristila u marketinške svrhe, omogućivši pritom najmlađima da provedu zabavno popodne sa svojim omiljenim YouTuberom, prikupljajući neke od najređih Pokémone za svoju kolekciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.