Jednodnevni susret posvećen domaćoj kreativi - 31. maja u Beogradu

McCann Talks: Jednodnevni susret posvećen domaćoj kreativi – 31. maja u Beogradu

Prostorije Jugoslovenskog dramskog pozorišta ugostiće 31. maja prvo izdanje jednodnevnog događaja po imenu 'McCann Talks', zamišljenog da se na jednom mestu okupe i razgovaraju najrelevantniji predstavnici kreativne i srodnih industrija. Kako ističu iz organizacije, prisustvo na događaju je u potpunosti besplatno.

U sali Studio Jugoslovenskog dramskog pozorišta, 31. maja tekuće godine održaće se prvo izdanje serije razgovora po imenu McCann Talks. Iza događaja stoji marketinška agencija McCann Beograd, dok je ova jednodnevna konferencija zamišljena kao svojevrsno mesto na kojem će se okupiti i razgovarati najrelevantniji predstavnici kreativne i srodnih industrija.

McCann Talks je osmišljen kao susret organizacija i pojedinaca iz sveta preduzetništva, umetnosti, tehnologije i zabave koji će svoja mišljenja i stavove suočiti u tri panela. Panel „Koliko vredi srpska ideja“ pružiće informacije o doprinosu kreativne industrije srpskoj privredi, pokazati uspešne primere izvoza domaćih ideja i pokušaće da odgovori na pitanje koliko vredi srpska ideja:

Potrudili smo se da okupimo zaista super postavku. Tu su Jana Savić Rastovac (McCann Beograd), Mirko Topalski (Eipix), Sagor Mešković (Exit), Milica Perić Kovalska (YouTube), Istok Radovanov (Pray eyewear), Ivan Jovanov (Idvorsky Electric) i Vladimir Ćosić (McCann Belgrade).

„Demografija je mrtva“ naziv je drugog panela koji za temu ima rušenja stereotipa – od presudnog značaja za advertajzing industriju, medije, ali i sve ostale pojedince i organizacije koje učestvuju u kreiranju javnog mnjenja i vrednosti.

Prijave besplatne, ali obavezne

Poslednji panel nosi naziv „Future jobs“ u čijem će se fokusu naći zanimanja budućnosti. Cilj je pokretanje inicijative i inspirisanje saradnje različitih industrija. Iz organizacije napominju da je prisustvo događaju besplatno, ali da je neophodna prethodna registracija koja se može izvršiti na zvaničnom sajtu konferencije, gde se ujedno i nalazi više informacija o ovom događaju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.