Kompanija koja se na tržištu pojavila još 2002. godine sa ciljem da poveže profesionalce iz čitavog sveta, može se pohvaliti činjenicom da trenutno broji preko 500 miliona korisnika. U poslednjih šest meseci, LinkedIn je zabeležio novih 33 miliona profila uz podatak da se baza korisnika prostire u čak 200 zemalja širom planete.

Iako je pomenuti rast poprilično stabilan i značajan za ovu kompaniju, ne može se reći da je u isto vreme veliki i dinamičan ukoliko statistike obuhvataju nešto kraće vremenske periode. Dobar primer za to je Facebook – čija korisnička baza beleži snažan rast gledano po godišnjim kvartalima. Kako piše Digital Trends, predstavnike LinkedIn-a tek čekaju ozbiljni zadaci kada je reč o povećanju angažovanosti korisnika, jer poslednji podaci ukazuju na to da je prošle godine zabeležena tek četvrtina aktivnih naloga koji najmanje jednom mesečno posete ovu mrežu.
Sa druge strane, na zvaničnom LinkedIn blogu stoje podaci koji ukazuju da ova mreža između ostalog može da se pohvali sa više od 10 miliona aktivnih poslova, zatim prisustvom 9 miliona kompanija, kao i podatkom da se svake nedelje objavi više od 100.000 članaka koji dodatno utiču da svi korisnici ostanu informisani o najbitnijim promenama iz određene industrije u kojoj su zaposleni.

Akvizicija Microsofta za novo poglavlje LinkedIna?
Namera ove kompanije da svoje usluge još više približi iskustvu sa društvenih mreža – rezultovala se lansiranjem redizajnirane i nove aplikacije za mobilne uređaje, čiji korisnički interfejs zajedno sa novim funkcijama u velikoj meri podseća na Facebook. Podsetimo, još prošle godine u junu mesecu, kompanija Microsoft je kupila LinkedIn za 26 milijardi dolara, upravo sa namerom da ovaj servis učini još boljim i primamljivijim za korisnike.
Akvizicija od strane Microsofta je svakako velika stvar za LinkedIn, te nema sumnje da će kompanija iz Redmonda učiniti sve kako bi ovaj servis postao još kvalitetniji. Potencijalnim spajanjem alata iz Microsofta, korisnici bi u nekom budućem periodu možda mogli da dobiju modernu coworking platformu, što je i bilo za očekivati prošle godine. Ipak, do sada nismo videli značajnije pomake u ovom segmentu, te ostaje nada da bi LinkedIn, osim sve većeg broja korisnika – mogao da se pohvali i nekim novim promenama u periodu koji je pred nama.
Ostavi komentar
Radoslav Nikolić
12. 2. 2018. u 11:00
Mišljenja sam da treba ubaciti verziju na SRPSKOM jeziku, radi bolje i jednostavnije komunikacije.