Popularni servis za umrežavanje poslovnih korisnika i profesionalaca predstavio je juče redizajniranu aplikaciju za iOS i Android uređaje, koja u velikoj meri podseća upravo na Facebook. Korisnici LinkedIn-a dobili su nekoliko novih mogućnosti, te još stabilniju aplikaciju za sve njihove 'networking' potrebe.
Kako piše Mashable, glavni fokus ažuriranog LinkedIn-a jeste pregled najnovijih dešavanja sa “News Feed” sekcije, gde se sada nalazi još pregledniji sadržaj drugih korisnika sa kojima ste umreženi. Baš kao i kod Facebooka, nova aplikacija ažurira sadržaj na osnovu interesovanja, dok iz kompanije najavljuju da će priređivanje sadržaja postati još bolje i pametnije kako se aplikacije vremenom bude koristila.
Inače, “Home” sekcija sada je strukturirana nalik redizajniranoj aplikaciji pod nazivom Pulse (koja je u vlasništvu ove kompanije), tako da su korisnici u mogućnosti da vide sadržaje prijatelja i poslovnih partnera iz proširene mreže konekcija – ali i postove od ljudi koji rade sličan ili isti posao.
Korisničko iskustvo na 1. mestu
Povodom lansiranja nove aplikacije oglasio se i potpredsednik za proizvode pri LinkedIn-u, Džonatan Redfern, koji je za Mashable izjavio kako je “News Feed” glavno jezgro svake aplikacije slične vrste, dodavši da je kompanija bila odlučna u nameri da se pređe na novi sadržaj koji će generisati informacije od veće vrednosti, a ne samo izlistavati novosti vezane za konekcije iz mreže.

Takođe, na raspolaganju je i “My Network” odeljak putem kojeg je moguće pronaći preporučene korisnike za umrežavanje, ali i najnovije informacije u već postojećim konekcijama. Tu je i potpuno osvežena opcija za razmenu privatnih poruka za koju iz kompanije tvrde da dolazi sa tri puta bržom sinhronizacijom od prethodnika.
Najnovija verzija LinkedIna za iOS i Android uređaje već uveliko je dostupna i možete je pronaći na iTunes i Google Play prodavnicama.