Microsoft kupuje LinkedIn za $26 milijardi!

Microsoft kupuje LinkedIn za $26 milijardi!

Velike vesti upravo su stigle. Kako je Microsoft objavio u saopštenju za medije, kompanija sa sedištem u Redmondu postigla je dogovor o akviziciji profesionalne mreže LinkedIn po ceni od 196 dolara po deonici. Ukupna vrednost akvizicije procenjuje se na 26 milijardi dolara, pri čemu će Microsoft kupovinu obaviti isključivo novcem - ne i obveznicama.

l1

Microsoft je objavio da kupuje LinkedIn po ceni od 26 milijardi dolara čime tehnološki gigant postaje većinski vlasnik društvene mreže namenjene profesionalcima iz različitih sektora. LinkedIn zadržava brending i čitav tim koji je do sada radio na razvoju servisa, pri čemu će trenutni CEO, Jeff Weiner, odgovarati direktno Satyi Nadelli.

Kako se navodi u saopštenju Microsofta, CEO kompanije iz Redmonda navodi kako je LinkedIn-ov tim tokom prethodnih godina napravio odličan posao kada je reč o umreževanju profesionalaca iz raziličitih oblasti širom sveta, dodavši tom prilikom:

Zajedno možemo još više da ubrazamo rast LinkedIn-a, zajedno sa Microsoft Office-om 365 i Dyinamics-om, sa krajnjim ciljem da maksimalno osposobimo svaku osobu i organizaciju na planeti.

Povodom ove velike vesti za obe strane, oglasio se i CEO LinkedIn-a Jeff Weiner, koji ističe:

Baš kao što smo do sada učinili sve kako bi se ljudi različitih profesionalnosti još bolje povezali sa poslodavcima i drugim kolegama, ova veza sa Microsoftom kao i kombinacija njihovog cloud sistema, ali i naše mreže, daju nam šansu da utičemo i promenimo način na koji današnji svet funkcioniše.

Za poslednjih trinaest godina, bili smo u jedinstvenoj poziciji kako bi povezali različite profesionalce, čineći ih znatno produktivnijim i uspešnijim, te u ovom trenutku gledam samo napred kako bih poveo moj tim u sledeće poglavlje naše priče.

Šta očekivati za period koji sledi?

Pored Jeffa, priliku da iskaže svoje mišljenje povodom novog partnerstva sa Microsoftom imao je i Reid Hoffman, jedan od osnivača pomenutog servisa, ali i trenutni predsedavajući ove kompanije. Roff je bio i više nego jasan, posebno se nadovezujući da ovaj trenutak predstavlja ponovno osnivanje i početak za LinkedIn, te da u budućnosti vidi ogroman broj novih mogućnosti za korisnike ove poslovne mreže, te smatra da će veliki broj ljudi podržati udruživanje ove dve kompanije.

Akvizicija od strane Microsofta je svakako velika stvar za LinkedIn, te nema sumnje da će kompanija iz Redmonda učiniti sve kako bi ovaj servis postao još bolji – te bi potencijalnim spajanjem alata iz Microsofta, korisnici dobili možda i modernu coworking platformu, ali to su za sada samo pretpostavke. Na nama je ipak da sačekamo neko vreme i sami se uverimo koje velike promene su nam spremili iz ove dve kompanije.

Napomena: tekstu je doprineo i Marko Mudrinić.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.