LeadCon: Sve što ste želeli da znate o prodaji i prikupljanju kontakata

LeadCon: Sve što ste želeli da znate o efikasnoj prodaji i prikupljanju kontakata

Prva 'online' konferencija u Srbiji i regionu - LeadCon - zakazana je za 21. septembar 2017. godine. Po uzoru na svetske konferencije ovog tipa, učesnici će imati priliku da saznaju na koji način i uz pomoć kojih alata efikasno prodati proizvod ili uslugu putem Interneta, kao i koji su najnoviji trendovi u konverziji i automatizaciji koji dovode do naprednijeg poslovanja.

Razlika između offline i sve popularnije online konferencije jeste u tome što učesnici ne moraju biti na istom mestu i mogu da je prate od kuće, u kancelariji, na odmoru. Sve što im je potrebno jesu računar i Internet konekcija. Tako će posetioci LeadCon konferencije učestvovati u prvoj online konferenciji na našim prostorima koja će se i zvanično održati 21. septembra, navodi se u saopštenju.

Događaj je namenjena svim pojedincima i kompanijama koji se bave digitalnim i klasičnim marketingom i koji traže način da povećaju broj novih kupaca i smanje troškove promocije i prodaje.

Karte već dostupne, prijavite se na vreme

Kada je reč o predavačima, na prvu online konferenciju dolaze stručnjaci iz SAD-a koji su na senior menadžment nivou, kao i domaći predavači koji su ostvarili značajne rezultate u praksi. Učesnici će imati priliku da uče od eksperata koji su se dokazali u oblastima poput generisanja lidova, izgradnji email liste, online komunikacije, kreiranja online strategija, povećanja prodaje i marketing automatizacije, dok je spisak predavača na konferenciji sledeći:

  • Bob Jankins – Manager of Marketing Education LeadPages
  • Ivica Penić – Facebook For Business GrowUP Academy
  • Anđelka Dučić – Osnivač i CEO Symbiotica
  • Ognjen Vuković – Digital sales specialist Sales Funnel Constructor
  • Anna G. Jacobsen – Education Director Drip
  • Dimitrije Ostojić – Osnivač i CEO DEFAULT design
  • Vladimir Miletić – Ekonomista, poslovni mentor, Ekonomija uspeha
  • I predavač-gost iznenađenja

Svi zainteresovani kupovinom karte dobijaju pristup ovom događaju (uživo), mogućnost postavljanja pitanja tokom konferencije, kao i sve prezentacije predavača nakon konferencije.

Iz organizacije napominju da se karte za prvu regionalnu online konferenciju mogu poručiti preko zvaničnog sajta LeadCon konferencije, gde se između ostalog mogu pronaći i više informacija o samom događaju kao što su podaci o predavačima, agenda događaja i cene karata.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.