Otvoren konkurs za dodelu nagrada #kaktus2018 u 25 kategorija

Konkurs za nacionalnu dodelu godišnjih nagrada na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018 otvoren je po četvrti put. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih najbolji prijavljeni učesnici za najkvalitetnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Na ovaj konkurs Marketing mreže organizacije, kompanije, institucije i agencije mogu prijaviti svoje radove, a kako iz organizacije navode, biće izabrane „one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama“

Ove godine akcenat festivala biće na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih ni jedna ideja ne bi mogla da preživi, kaže Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i dodaje:

U protekloj godini realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke i vidimo koji nam kreativni trendovi dolaze.

Konkurs je otvoren do 20. septembra, a nagrade će biti svečano dodeljene  12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu. Kao i prethodnih godina o tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na zvaničnom sajtu Festivala.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.