Otvoren konkurs za dodelu nagrada #kaktus2018 u 25 kategorija

Konkurs za nacionalnu dodelu godišnjih nagrada na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018 otvoren je po četvrti put. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih najbolji prijavljeni učesnici za najkvalitetnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Na ovaj konkurs Marketing mreže organizacije, kompanije, institucije i agencije mogu prijaviti svoje radove, a kako iz organizacije navode, biće izabrane „one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama“

Ove godine akcenat festivala biće na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih ni jedna ideja ne bi mogla da preživi, kaže Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i dodaje:

U protekloj godini realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke i vidimo koji nam kreativni trendovi dolaze.

Konkurs je otvoren do 20. septembra, a nagrade će biti svečano dodeljene  12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu. Kao i prethodnih godina o tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na zvaničnom sajtu Festivala.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.