Instagram najavio galeriju fotografija (u okviru jednog posta)

Instagram najavio galeriju fotografija (u okviru jednog posta)

Nakon niza različitih poboljšanja sa kojima nas je Instagram upoznao u prethodnom periodu, iz ove društvene mreže stiže još jedna nova funkcija. Korisnici će uskoro biti u mogućnosti da objave više različitih fotografija u okviru jednog posta - a za to im neće biti potrebne 'third party' aplikacije koje su do sada bile toliko popularne.

instagram

Nakon live videa, 24-časovnih priča po uzoru na Snapchat i dužih video snimaka, Instagram je pod dirigentskom palicom Facebooka u potpunosti promenio svoj izgled i funkciju – balansirajući između društvene mreže i pravog multimedijalnog alata. Samo jedna u nizu od novih funkcija već uveliko je u pripremi, a reč je o novoj galeriji koja dopušta korisnicima da objave više fotografija u okviru jednog posta.

Trenutno, nova funkcija je u fazi testiranja i kao takva dostupna je samo oglašivačima u pojedinim zemljama sveta, pre nego što i zvanično bude lansirana kao deo aplikacije koja broji čak 600 miliona korisnika. Kako je jednostavnost prilikom korišćenja jedna od najbitnijih stavki većini korisnika, iz Instagrama su se potrudili da nova funkcija bude laka za korišćenje – te je nakon ulaska u galeriju telefona moguće izabrati sekciju do 10 fotografija (ili manje) koje će postati sastavni deo jednog objavljenog posta.

Manje aplikacija za jednu te istu stvar

Takođe, za sve fotografije se može izabrati jedan isti filter, te postoji mogućnost i posebnog uređivanja bilo koje fotografije sa dodatnim efektima. Objavljenu galeriju drugi korisnici mogu jednostavno pregledati izlistavanjem fotografija na News Feed-u, dok svaku posebno mogu i lajkovati.

screen-shot-2017-02-03-at-11-25-52Droid-life.com
Trenutno, nova funkcija na Instagramu je u beta fazi i dostupna je samo za pojedine oglašivače.

Iz Instagrama za sada odbijaju da komentarišu rad na razvoju nove funkcije, ali je zahvaljujući procurelim fotografijama jasno da je sam projekat u završnoj fazi, te da iz kompanije trenutno prikupljaju sve moguće detalje, potencijalne greške i ispravke koje dobijaju kao povratnu informaciju od korisnika, a sve zarad stvaranja što kvalitetnijeg proizvoda.

Kada bude bila dostupna, nova funkcija posebno će biti interesantna oglašivačima, te će im poslužiti za kreativnije plasiranje oglasa na Instagramu. Ostaje da se vidi na koji način će korisnici dočekati novu opciju i da li bi ista mogla da stekne popularnost kao što je to slučaj sa jednodnevnim pričama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?