Prvi smo zavirili u IKEA webshop - evo šta vas očekuje

Prvi smo zavirili u IKEA webshop – evo šta vas očekuje

Nakon 25 i više godina, IKEA je ponovo u Srbiji. Otvaranje velike prodavnice u blizini Beograda svakako je tema o kojoj se priča poslednjih meseci, no postoje i oni koji će robu naručiti - iz udobnosti svoje fotelje. Istog dana kada je otvorena IKEA u Srbiji, sa radom počinje i web prodavnica. Kako izgleda iskustvo online kupovine - pročitajte u nastavku našeg vodiča.

Ukoliko želite da izbegnete gužve – kako na parkingu, u samom tržnom centru, ali i na kasama, Internet se nameće kao idealno rešenje putem kojeg možete otvoriti digitalni katalog sa svim Ikeinim proizvodima koji su u ponudi ovog švedskog giganta, ali i naručiti iste koji će vam biti dostavljeni na kućnu adresu.

Različita istraživanja pokazala su kako plaćanje na Internetu u Srbiji raste, a očekuje se da će veliki broj građana iskoristiti mogućnost Ikeinog web shop-a i svoje omiljene artikle kupiti i bez prethodne posete prodavnici na Bubanj potoku.

Kupi na webu, preuzmi u Ikei

Kada i otvorite web prodavnicu, prvo što ćete uočiti jeste izuzetno jednostavan i minimalistički interfejs (u skladu sa filozofijom ove kompanije). Zanimljivo je i to da su građani Srbije dobili web prodavnicu IKEE istog dana kada i fizičku prodavnicu, što nije bio slučaj sa susednom Hrvatskom.

Na sajtu Ikea.rs, na kome između ostalog možete pronaći i sve željene informacije u vezi sa prodavnicom i proizvodima, nema odvojenog odeljka za web shop, te se proces kupovine započinje odabirom nekog od mnogobrojnih proizvoda za dom. Kako biste i krenuli sa kupovinom, moraćete da se registrujete na Ikeinom sajtu i napravite profil, kada ujedno i dobijate mogućnost za otvaranje IKEA Family kartice koja nudi dodatne mogućnosti za sve članove ovog kluba.

IKEA na vašim iOS i Android uređajima

Odabrane proizvode možete dodati u sekciju “Dodaj na spisak za kupovinu” odakle možete nastaviti sa pretraživanjem proizvoda ili pristupiti plaćanju tj. checkout-u. Pre nego što unesete podatke vaše platne kartice, treba napomenuti i opciju “Click & Collect” koja korisnicima pruža mogućnost da artikl kupe online, ali da isti preuzmu fizički – bez čekanja na dostavu. Takođe, ovde se nalazi i sekcija za kupce koji će robu preuzimati putem dostave.

Poslednji korak odnosi se na unos podataka radi ispostave računa, nako čega sledi i odabir načina plaćanja Mastercard, Visa ili nekom drugom platnom karticom. Ponovo ističemo, IKEA nudi i takozvanu Family karticu uz koju korisnici ostvaruju pravo na posebne pogodnosti koje se takođe mogu iskoristiti i putem online kupovine.

Pa ipak, potrebno je napomenuti da je prodavnica tek otvorena i da nam ostaje da vidimo kako će funkcionisati sama dostava robe, budući da su se u Hrvatskoj na samom početku javili određeni problemi sa kašnjenjem prilikom isporuke. Za one korisnike koji kupovinu preferiraju na pametnim telefonima, tu je naravno i mobilna aplikacija dostupna za iOS i Android uređaje.

Online kupovina u IKEA web shop-u dostupna je već danas, kada je zvanično i otvorena dugo očekivana prodavnica nameštaja i kućne opreme, a koja se nalazi na Bubanj Potoku, blizu nekadašnje naplatne rampe na auto putu.

Ostavi komentar

  1. slavisa

    slavisa

    12. 8. 2017. u 12:47 Odgovori

    Postavani!da li znate da li je moguce da se neke stvari iz Ikee naruce putem online,i kako se vrsi isporuka do Nisa i koliko se dodatno naplacuje postarian?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.