Otvorene prijave za MIXX Awards Europe, slanje radova do 15. marta

Otvorene prijave za MIXX Awards Europe, slanje radova do 15. marta

Prijave za MIXX awards Europe, kao i za IAB Europe Research Awards zvanično su otvorene. Early period za prijavu radova traje do 22. februara.

MIXX Awards ima za cilj prepoznavanje najboljih digitalnih kampanja iz cele Evrope, dok se IAB Europe Research Awards koncentriše na digitalne projekte u oblasti istraživanja, kao i na doprinos koje su dali na advertajzing industriju.

Prijavite radove po povoljnijim uslovima do 22. februara

Osim toga, ova manifestacija ima za cilj da edukuje tržište o kvalitetnim praksama u digitalnom marketingu, kao i da inspiriše ovu industriju stavljajući u prvi plan nove ideje i buduće trendove.

Early period za prijavu radova traje do 22. februara, te iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da iskoriste ovaj promo period. Regularan rok za prijavu je 15. mart 2019. Prošlogodišnje pobednike takmičenja možete pronaći na MIXX Awards kao i Research Awards stranicama. Sve informacije vezane za prijavu i cene učešća moguće je pronaći na zvaničnom sajtu IAB Europe.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da zatvorite svoju paušalnu agenciju?

Knjigovođa Milan Trbojević u nastavku teksta otkriva nam šta morate preduzeti ne biste li zatvorili svoju preduzetničku radnju.

Internet marketing

Neil Skehel: Želimo da podignemo svest o značaju CX-a u Srbiji kroz dodelu nagrada

Kompanija 'Awards International' koja dodeljuje biznis nagrade širom sveta otvara prve 'Customer Experience' nagrade i za naš region - u Beogradu. Direktor i osnivač ove firme otkriva nam više detalja o predstojećem događaju i daljim planovima za poslovanje u Srbiji i regionu.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Kultura 2.0

CM-ovi su oči, uši i glas vaših brendova i kompanija na Internetu – i neće skoro nestati

Danas se obeležava dan Community Manager-a i zato smo se zapitali dokle ćemo slaviti ovu profesiju i gde su uopšte CM seniori.

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.