Uz titulu Facebook Business Partner za 'ad-tech' beogradski Hunch osigurao novu rundu investicije - širi se inženjerski tim

Uz titulu Facebook Business Partner za ‘ad-tech’ beogradski Hunch osigurao novu rundu investicije – širi se inženjerski tim

U prvom kvartalu 2021. godine kompanija Hunch obezbedila je novu investiciju od fondova SC Ventures i Fil Rouge Capital. Istovremeno, Hunch je dobio i titulu inovativnog tehnološkog partnera Facebooka čime je postao jedan od retkih 'ad-tech' partnera na ovim prostorima.

Hunch, domaći startap koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, a sa čijim smo osnivačem imali priliku da se prethodno upoznamo, postao je prvi sertifikovan Facebook Business Partner iz oblasti advertising technologies – nešto što nije pošlo za rukom velikom broju startapa.

CTO ove kompanije, Igor Simović, otkrio je za Netokraciju:

Bedž inovativnog tehnološkog partnera Facebooka dodeljuje se kompanijama koje ispunjavaju određene standarde tehnologije, performansi i usluga. Pokazali smo da naše rešenje zadovoljava specifične potrebe tržišta i omogućava brendovima i agencijama kojima je bitan brend, ali i učinak, da budu izuzetno uspešni.

Ovo je samo početak za nas. Posedovanje Facebook bedža sada otvara direktnu liniju komunikacije sa Facebookom za Hunch i naše partnere.

Govoreći više o ovom poduhvatu, Simović dodaje da se ad-tech partneri biraju na osnovu iznosa budžeta koji prolazi kroz platformu i inovativnih tehnoloških rešenja za skaliranje i optimizaciju kampanja, čime se domaći Hunch i bavi. Podsećamo, krajem 2019. godine ova kompanija postala je deo ekskluzivnog Google Marketing Innovation programa u okviru kojeg je domaća ekipa imala mogućnost da unapređuje svoj proizvod direktno u saradnji sa najvećim klijentima koji koriste Google servise za oglašavanje.

Budžeti za digital rasli kako su se stvari selile na web – Hunch dnevno obradi 100 miliona oglasa

Razgovarajući sa Igorom o prethodnoj godini, ali i o poslovanju Huncha, brzo saznajemo da se godina globalne pandemije pokazala kao ključnom za industriju digitalnog oglašavanja, pa samim tim i za ovaj beogradski startap. Internet trgovina evoluirala je za 10 godina, a budžeti za digitalno oglašavanje dobili su daleko veći udeo u ukupnim budžetima brendova.

Samim tim, i zahtevi klijenata za isplativost digitala su se povećali, te je cilj svih u kratkom vremenskom periodu postao kako da postignu više na digitalu sa novim, raspoloživim sredstvima, ali i kako da se istaknu u moru ponuda:

E-commerce je eksplodirao, a pored njega vidimo izražen rast u broju klijenata koji dolaze iz tradicionalnog ritejla. Potrebe za lokalizacijom prema korisniku, kao i kontekstualizacijom su porasle. Nedavno smo započeli partnerstvo sa jednim globalnim startapom kome pomažemo da ostvari go-to market u rekordnom periodu.

Na pitanje ko su trenutno klijenti koji koriste Hunch, Igor za Netokraciju otkriva da na dnevnom nivou kroz njihov servis prođe oko 100 miliona različitih kreativa za Facebook oglašavanje, pri čemu portfolio čine kompanije od Buenos Ajresa pa sve do Tokija – od SMB do enterprise klijenata:

Naša kompanija na dnevnom nivou renderuje i plasira gotovo na desetine miliona personalizovanih oglasa. Tu se nalaze klijenti koji troše od 10.000 do 2.000.000 dolara mesečno na Facebook oglašavanje.

Broj klijenata jeste značajno porastao u protekla dva kvartala i sada među klijentima imamo brzorastuće E-commerce, Retail, Gaming i Enterprise klijente, kao i neke od vodećih globalnih advertajzing agencija.

Ukupan iznos investicije 2 miliona dolara – nova runda namenjena širenju inženjerskog tima

Pored novosti da je Hunch postao jedini sertifikovan Facebook Business Partner za advertajzing tehnologije na području od Berlina do Soluna, kompanija je početkom 2021. godine obezbedila i novu rundu finansiranja od strane fondova South Central Ventures, Fil Rouge Capital i angel investitora. Ukupan iznos investicije sada se popeo na blizu 2 miliona dolara.

Igor za Netokraciju kaže da je to jasan signal da proizvod i strategija idu u dobrom pravcu, pri čemu sama investicija šalje poruku stabilne i dobro finansirane kompanije koja je spremna za dalje skaliranje:

Upravo iz tog razloga gradimo jak tim koji će podržati tehnološke zahteve brzorastućeg startapa. U ovom trenutku aktivno zapošljavamo i trenutno imamo veliki broj otvorenih pozicija – u potrazi smo za preko 15 inženjera za Insights, Feeds, Campaign Managements i Arhitecture timove. Sve otvorene pozicije mogu se pronaći na Hunch sajtu u sekciji karijere.

Kako saznajemo, Hunch u ovom trenutku zapošljava preko 20 ljudi, ali Simović za Netokraciju kaže da je kompanija donela odluku da nakon onboardinga svaki pojedinac može da bira odakle želi da radi – da li želi da bude full remote, da dolazi povremeno (hibridni model) ili da sve vreme radi iz kancelarije. Takva vrsta fleksibilnosti posebno je izražena tokom leta:

U poslednjih 15 meseci čitavo tržište je evoluiralo, pa tako i naš tim. Veliki broj kolega je jedva čekao da se vrati, dok su se ostale kolege odlučile za neka druga rešenja koja se najbolje uklapaju u njihov workflow.

Zaključivši razgovor kako je priznanje Facebooka velika stvar za čitav tim ove beogradske kompanije, kao i da se u neku ruku osećaju povlašćeno jer su sada deo zvaničnog Facebook sistema za oglašavanje – a to je nešto što nije pošlo za rukom velikom broju kompanija sa ovog prostora. Kraj 2021. godine obeležiće otvaranje novih kanala unutar Huncha, prvenstveno misleći na TikTok i Snapchat. Za to, kako dodaje Simović, biće im potreban još veći tim “hunchera”.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

Dušan i David prave društvene igre, a njihov studio Kerber Games napada tržište vredno skoro 20$ milijardi

Iako kultura igranja društvenih igara u Srbiji nije toliko velika, to bi vremenom moglo da se promeni zahvaljujući talentovanim timovima poput onog koji čini Kerber - 'board games' dizajn studio.

Startapi i poslovanje

Uvođenjem udela u vlasništvu kompanije povećavaju svoju konkurentnost – a motivacija zaposlenih se drastično uvećava

Prema podacima do kojih je došao Joberty, manje od 3% kompanija koje posluju na domaćem tržištu ima opciju da svojim zaposlenima omogući udeo u vlasništvu firme a ta opcija, kako kažu naši sagovornici, može napraviti veliku razliku.

Intervju

Milan Starčević je prvi inženjer iz Srbije koji je postao partner u kompaniji Zühlke

Nakon skoro osam godina provedenih u kompaniji Zühlke, Milan Starčević postao je partner. U nastavku teksta razgovaramo o njegovom karijernom putu koji je doveo do nove pozicije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kredium.rs klijentima pomaže da lakše dobiju stambeni kredit uz pomoć personalizovanih bankarskih ponuda

Potraga za stanovima i kreditima često ume da bude težak, naporan i dug proces. Ipak, digitalizacijom i novim alatima koji su nam dostupni online, sve ovo može da izgleda znatno jednostavnije. Rešenje ima i startap iz Srbije - Kredium.rs.

Startapi i poslovanje

Srpski Tenderly osigurao investiciju od $15.3M u okviru A runde, sledi izgradnja Ethereum platforme za developere

Glavni cilj Tenderly startapa je da poboljša način rada Ethereum programera i ubrza prihvatanje blockchain tehnologije.

Office Talks Podcast

Internet zajednica za 70.000 ljubitelja fudbala

Tema 57. epizode Office Talks podcasta bila je online klađenje ali i izgradnja internet zajednice ljubitelja fudbala i sporta kroz zanimljiv i kvalitetan sadržaj. O svemu tome smo razgovarali sa našim gostom Vladimirom Kečkešom, osnivačem popularnih Instagram stranica Burazzers.net i Engleski fudbal.

Karijere

HelloWorld ponovo organizuje istraživanje domaće tehnološke scene: IT-jevci, popunite anketu!

Sajt za IT zapošljavanje HelloWorld.rs trenutno sprovodi još jedno veliko istraživanje domaće IT scene.