Uz titulu Facebook Business Partner za 'ad-tech' beogradski Hunch osigurao novu rundu investicije - širi se inženjerski tim

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Uz titulu Facebook Business Partner za ‘ad-tech’ beogradski Hunch osigurao novu rundu investicije – širi se inženjerski tim

U prvom kvartalu 2021. godine kompanija Hunch obezbedila je novu investiciju od fondova SC Ventures i Fil Rouge Capital. Istovremeno, Hunch je dobio i titulu inovativnog tehnološkog partnera Facebooka čime je postao jedan od retkih 'ad-tech' partnera na ovim prostorima.

Hunch, domaći startap koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, a sa čijim smo osnivačem imali priliku da se prethodno upoznamo, postao je prvi sertifikovan Facebook Business Partner iz oblasti advertising technologies – nešto što nije pošlo za rukom velikom broju startapa.

CTO ove kompanije, Igor Simović, otkrio je za Netokraciju:

Bedž inovativnog tehnološkog partnera Facebooka dodeljuje se kompanijama koje ispunjavaju određene standarde tehnologije, performansi i usluga. Pokazali smo da naše rešenje zadovoljava specifične potrebe tržišta i omogućava brendovima i agencijama kojima je bitan brend, ali i učinak, da budu izuzetno uspešni.

Ovo je samo početak za nas. Posedovanje Facebook bedža sada otvara direktnu liniju komunikacije sa Facebookom za Hunch i naše partnere.

Govoreći više o ovom poduhvatu, Simović dodaje da se ad-tech partneri biraju na osnovu iznosa budžeta koji prolazi kroz platformu i inovativnih tehnoloških rešenja za skaliranje i optimizaciju kampanja, čime se domaći Hunch i bavi. Podsećamo, krajem 2019. godine ova kompanija postala je deo ekskluzivnog Google Marketing Innovation programa u okviru kojeg je domaća ekipa imala mogućnost da unapređuje svoj proizvod direktno u saradnji sa najvećim klijentima koji koriste Google servise za oglašavanje.

Budžeti za digital rasli kako su se stvari selile na web – Hunch dnevno obradi 100 miliona oglasa

Razgovarajući sa Igorom o prethodnoj godini, ali i o poslovanju Huncha, brzo saznajemo da se godina globalne pandemije pokazala kao ključnom za industriju digitalnog oglašavanja, pa samim tim i za ovaj beogradski startap. Internet trgovina evoluirala je za 10 godina, a budžeti za digitalno oglašavanje dobili su daleko veći udeo u ukupnim budžetima brendova.

Samim tim, i zahtevi klijenata za isplativost digitala su se povećali, te je cilj svih u kratkom vremenskom periodu postao kako da postignu više na digitalu sa novim, raspoloživim sredstvima, ali i kako da se istaknu u moru ponuda:

E-commerce je eksplodirao, a pored njega vidimo izražen rast u broju klijenata koji dolaze iz tradicionalnog ritejla. Potrebe za lokalizacijom prema korisniku, kao i kontekstualizacijom su porasle. Nedavno smo započeli partnerstvo sa jednim globalnim startapom kome pomažemo da ostvari go-to market u rekordnom periodu.

Na pitanje ko su trenutno klijenti koji koriste Hunch, Igor za Netokraciju otkriva da na dnevnom nivou kroz njihov servis prođe oko 100 miliona različitih kreativa za Facebook oglašavanje, pri čemu portfolio čine kompanije od Buenos Ajresa pa sve do Tokija – od SMB do enterprise klijenata:

Naša kompanija na dnevnom nivou renderuje i plasira gotovo na desetine miliona personalizovanih oglasa. Tu se nalaze klijenti koji troše od 10.000 do 2.000.000 dolara mesečno na Facebook oglašavanje.

Broj klijenata jeste značajno porastao u protekla dva kvartala i sada među klijentima imamo brzorastuće E-commerce, Retail, Gaming i Enterprise klijente, kao i neke od vodećih globalnih advertajzing agencija.

Ukupan iznos investicije 2 miliona dolara – nova runda namenjena širenju inženjerskog tima

Pored novosti da je Hunch postao jedini sertifikovan Facebook Business Partner za advertajzing tehnologije na području od Berlina do Soluna, kompanija je početkom 2021. godine obezbedila i novu rundu finansiranja od strane fondova South Central Ventures, Fil Rouge Capital i angel investitora. Ukupan iznos investicije sada se popeo na blizu 2 miliona dolara.

Igor za Netokraciju kaže da je to jasan signal da proizvod i strategija idu u dobrom pravcu, pri čemu sama investicija šalje poruku stabilne i dobro finansirane kompanije koja je spremna za dalje skaliranje:

Upravo iz tog razloga gradimo jak tim koji će podržati tehnološke zahteve brzorastućeg startapa. U ovom trenutku aktivno zapošljavamo i trenutno imamo veliki broj otvorenih pozicija – u potrazi smo za preko 15 inženjera za Insights, Feeds, Campaign Managements i Arhitecture timove. Sve otvorene pozicije mogu se pronaći na Hunch sajtu u sekciji karijere.

Kako saznajemo, Hunch u ovom trenutku zapošljava preko 20 ljudi, ali Simović za Netokraciju kaže da je kompanija donela odluku da nakon onboardinga svaki pojedinac može da bira odakle želi da radi – da li želi da bude full remote, da dolazi povremeno (hibridni model) ili da sve vreme radi iz kancelarije. Takva vrsta fleksibilnosti posebno je izražena tokom leta:

U poslednjih 15 meseci čitavo tržište je evoluiralo, pa tako i naš tim. Veliki broj kolega je jedva čekao da se vrati, dok su se ostale kolege odlučile za neka druga rešenja koja se najbolje uklapaju u njihov workflow.

Zaključivši razgovor kako je priznanje Facebooka velika stvar za čitav tim ove beogradske kompanije, kao i da se u neku ruku osećaju povlašćeno jer su sada deo zvaničnog Facebook sistema za oglašavanje – a to je nešto što nije pošlo za rukom velikom broju kompanija sa ovog prostora. Kraj 2021. godine obeležiće otvaranje novih kanala unutar Huncha, prvenstveno misleći na TikTok i Snapchat. Za to, kako dodaje Simović, biće im potreban još veći tim “hunchera”.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Sponzorisano

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.

Gaming

Playstudios sa fondom od $10 miliona i osnivanjem novog blockchain tima ulazi u web3

Kompanija Playstudios, kreator revolucionarne platforme lojalnosti 'playAWARDS' i brojnih nagrađivanih mobilnih igara, juče je najavila pokretanje novog blokchain departmana pod nazivom 'playBLOCKS'.

Karijere

HelloWorld i ove godine ispituje ‘Puls srpske IT zajednice’: IT-jevci, popunite anketu i podržite istraživanje

Sajt za zapošljavanje IT kadrova HelloWorld.rs i međunarodna istraživačka agencija MASMI trenutno sprovode istraživanje o iskustvima na poslu u IT sektoru.