Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog 'ad-tech' programa koji organizuje Google

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.

Pomenuti program nosi zvanični naziv Google Marketing Innovation Program i predstavlja šestomesečni inkubator za kompanije i startape, geografski locirane u Evropi, Africi i Bliskom Istoku, kojima će eksperti iz ove kompanije pomoći da dalje unaprede svoj proizvod i dosegnu znatno veći broja korisnika.

Učesnici programa, između ostalog, dobiće pomoć i oko kreiranja potpuno funkcionalnog MVP-a razvijenog na API-ju ove kompanije, osmišljavanja i realizovanja marketing strategije i sticanja klijenata, a sve u cilju „pomeranja granica online marketinga kakvog znamo danas“.

O tome šta to znači za domaći Hunch, u nastavku teksta govori Siniša Raković, izvršni direktor i jedan od osnivača ovog startapa.

Nakon integracije sa Google rešenjima, sledi povezivanje sa potencijalnim saradnicima

Komentarišući kako je pomenuti startap postao deo ovog inkubatora, Siniša objašnjava da su ovaj program i ljudi koji stoje iza njega prepoznali Hunch kao kompaniju koja razvija inovativne tehnologije, nakon čega je njihov tim bio kontaktiran od strane organizatora.

Ubrzo potom, kaže, usledila je i prijava za program, te prezentovanje načina na koji tehnologija koju Hunch razvija može koristiti korisnicima koji koriste Google – što je dovelo do toga da ovaj startap postane zvanični učesnik programa. To će, dodaje Siniša, doprineti njihovoj daljoj internoj edukaciji i bržem razvoju, ali to nisu jedini benefiti koje Hunch može da očekuje:

Google resursi pomoći će nam da proširimo naše postojeće rešenje kako bi radilo sa njihovim proizvodima, a tokom programa imaćemo i pristup resursima ove kompanije ne bismo li isporučili rešenje korisnicima ove kompanije. Onog trenutka kadato budemo učinili, ova kompanija će nas povezati sa nekoliko inovativnih globalnih brendova sa kojima bismo mogli da sarađujemo.

Sledeći korak za Hunch? Usmeriti se na ostale online kanale

U nastavku razgovora Raković ističe da njihov proizvod već beleži izuzetne rezultate za klijente koji se oglašavaju na Facebook-u, a integracija sa gigantima kao što je Google je zacrtani cilj i put kojim proizvod ove mlade kompanije treba da se kreće. Ipak, direktna podrška ovog tech giganta pomoći će u pojednostavljenju procesa integracije prema potrebama njihovih potrošača.

Pored toga, Hunch tim će se u narednom periodu usmeriti i na proširenje poslovanja i na ostale kanale koje će zadovoljiti potrebe njihovih korisnika, kao što su Out-of-Home (digitalni bilbordi), Amazon, Pinterest i e-mail. To će ih, zaključuje Siniša, u narednom periodu držati poprilično zauzetim.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.

Karijere

Kako radoznalost i konstantno učenje oblikuju domaću IT industriju – iz ženskog ugla

Sedma po redu Ladies of New Business konferencija u organizaciji Netokracije okupila je prošle nedelje preko 100 dama koje su imale priliku da čuju zašto su pripadnice lepšeg pola veoma važan deo IT industrije.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.