Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog 'ad-tech' programa koji organizuje Google

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.

Pomenuti program nosi zvanični naziv Google Marketing Innovation Program i predstavlja šestomesečni inkubator za kompanije i startape, geografski locirane u Evropi, Africi i Bliskom Istoku, kojima će eksperti iz ove kompanije pomoći da dalje unaprede svoj proizvod i dosegnu znatno veći broja korisnika.

Učesnici programa, između ostalog, dobiće pomoć i oko kreiranja potpuno funkcionalnog MVP-a razvijenog na API-ju ove kompanije, osmišljavanja i realizovanja marketing strategije i sticanja klijenata, a sve u cilju “pomeranja granica online marketinga kakvog znamo danas”.

O tome šta to znači za domaći Hunch, u nastavku teksta govori Siniša Raković, izvršni direktor i jedan od osnivača ovog startapa.

Nakon integracije sa Google rešenjima, sledi povezivanje sa potencijalnim saradnicima

Komentarišući kako je pomenuti startap postao deo ovog inkubatora, Siniša objašnjava da su ovaj program i ljudi koji stoje iza njega prepoznali Hunch kao kompaniju koja razvija inovativne tehnologije, nakon čega je njihov tim bio kontaktiran od strane organizatora.

Ubrzo potom, kaže, usledila je i prijava za program, te prezentovanje načina na koji tehnologija koju Hunch razvija može koristiti korisnicima koji koriste Google – što je dovelo do toga da ovaj startap postane zvanični učesnik programa. To će, dodaje Siniša, doprineti njihovoj daljoj internoj edukaciji i bržem razvoju, ali to nisu jedini benefiti koje Hunch može da očekuje:

Google resursi pomoći će nam da proširimo naše postojeće rešenje kako bi radilo sa njihovim proizvodima, a tokom programa imaćemo i pristup resursima ove kompanije ne bismo li isporučili rešenje korisnicima ove kompanije. Onog trenutka kadato budemo učinili, ova kompanija će nas povezati sa nekoliko inovativnih globalnih brendova sa kojima bismo mogli da sarađujemo.

Sledeći korak za Hunch? Usmeriti se na ostale online kanale

U nastavku razgovora Raković ističe da njihov proizvod već beleži izuzetne rezultate za klijente koji se oglašavaju na Facebook-u, a integracija sa gigantima kao što je Google je zacrtani cilj i put kojim proizvod ove mlade kompanije treba da se kreće. Ipak, direktna podrška ovog tech giganta pomoći će u pojednostavljenju procesa integracije prema potrebama njihovih potrošača.

Pored toga, Hunch tim će se u narednom periodu usmeriti i na proširenje poslovanja i na ostale kanale koje će zadovoljiti potrebe njihovih korisnika, kao što su Out-of-Home (digitalni bilbordi), Amazon, Pinterest i e-mail. To će ih, zaključuje Siniša, u narednom periodu držati poprilično zauzetim.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.