Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog 'ad-tech' programa koji organizuje Google

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.

Pomenuti program nosi zvanični naziv Google Marketing Innovation Program i predstavlja šestomesečni inkubator za kompanije i startape, geografski locirane u Evropi, Africi i Bliskom Istoku, kojima će eksperti iz ove kompanije pomoći da dalje unaprede svoj proizvod i dosegnu znatno veći broja korisnika.

Učesnici programa, između ostalog, dobiće pomoć i oko kreiranja potpuno funkcionalnog MVP-a razvijenog na API-ju ove kompanije, osmišljavanja i realizovanja marketing strategije i sticanja klijenata, a sve u cilju „pomeranja granica online marketinga kakvog znamo danas“.

O tome šta to znači za domaći Hunch, u nastavku teksta govori Siniša Raković, izvršni direktor i jedan od osnivača ovog startapa.

Nakon integracije sa Google rešenjima, sledi povezivanje sa potencijalnim saradnicima

Komentarišući kako je pomenuti startap postao deo ovog inkubatora, Siniša objašnjava da su ovaj program i ljudi koji stoje iza njega prepoznali Hunch kao kompaniju koja razvija inovativne tehnologije, nakon čega je njihov tim bio kontaktiran od strane organizatora.

Ubrzo potom, kaže, usledila je i prijava za program, te prezentovanje načina na koji tehnologija koju Hunch razvija može koristiti korisnicima koji koriste Google – što je dovelo do toga da ovaj startap postane zvanični učesnik programa. To će, dodaje Siniša, doprineti njihovoj daljoj internoj edukaciji i bržem razvoju, ali to nisu jedini benefiti koje Hunch može da očekuje:

Google resursi pomoći će nam da proširimo naše postojeće rešenje kako bi radilo sa njihovim proizvodima, a tokom programa imaćemo i pristup resursima ove kompanije ne bismo li isporučili rešenje korisnicima ove kompanije. Onog trenutka kadato budemo učinili, ova kompanija će nas povezati sa nekoliko inovativnih globalnih brendova sa kojima bismo mogli da sarađujemo.

Sledeći korak za Hunch? Usmeriti se na ostale online kanale

U nastavku razgovora Raković ističe da njihov proizvod već beleži izuzetne rezultate za klijente koji se oglašavaju na Facebook-u, a integracija sa gigantima kao što je Google je zacrtani cilj i put kojim proizvod ove mlade kompanije treba da se kreće. Ipak, direktna podrška ovog tech giganta pomoći će u pojednostavljenju procesa integracije prema potrebama njihovih potrošača.

Pored toga, Hunch tim će se u narednom periodu usmeriti i na proširenje poslovanja i na ostale kanale koje će zadovoljiti potrebe njihovih korisnika, kao što su Out-of-Home (digitalni bilbordi), Amazon, Pinterest i e-mail. To će ih, zaključuje Siniša, u narednom periodu držati poprilično zauzetim.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Internet marketing

Neil Skehel: Želimo da podignemo svest o značaju CX-a u Srbiji kroz dodelu nagrada

Kompanija 'Awards International' koja dodeljuje biznis nagrade širom sveta otvara prve 'Customer Experience' nagrade i za naš region - u Beogradu. Direktor i osnivač ove firme otkriva nam više detalja o predstojećem događaju i daljim planovima za poslovanje u Srbiji i regionu.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Kultura 2.0

CM-ovi su oči, uši i glas vaših brendova i kompanija na Internetu – i neće skoro nestati

Danas se obeležava dan Community Manager-a i zato smo se zapitali dokle ćemo slaviti ovu profesiju i gde su uopšte CM seniori.

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?