Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog 'ad-tech' programa koji organizuje Google

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.

Pomenuti program nosi zvanični naziv Google Marketing Innovation Program i predstavlja šestomesečni inkubator za kompanije i startape, geografski locirane u Evropi, Africi i Bliskom Istoku, kojima će eksperti iz ove kompanije pomoći da dalje unaprede svoj proizvod i dosegnu znatno veći broja korisnika.

Učesnici programa, između ostalog, dobiće pomoć i oko kreiranja potpuno funkcionalnog MVP-a razvijenog na API-ju ove kompanije, osmišljavanja i realizovanja marketing strategije i sticanja klijenata, a sve u cilju „pomeranja granica online marketinga kakvog znamo danas“.

O tome šta to znači za domaći Hunch, u nastavku teksta govori Siniša Raković, izvršni direktor i jedan od osnivača ovog startapa.

Nakon integracije sa Google rešenjima, sledi povezivanje sa potencijalnim saradnicima

Komentarišući kako je pomenuti startap postao deo ovog inkubatora, Siniša objašnjava da su ovaj program i ljudi koji stoje iza njega prepoznali Hunch kao kompaniju koja razvija inovativne tehnologije, nakon čega je njihov tim bio kontaktiran od strane organizatora.

Ubrzo potom, kaže, usledila je i prijava za program, te prezentovanje načina na koji tehnologija koju Hunch razvija može koristiti korisnicima koji koriste Google – što je dovelo do toga da ovaj startap postane zvanični učesnik programa. To će, dodaje Siniša, doprineti njihovoj daljoj internoj edukaciji i bržem razvoju, ali to nisu jedini benefiti koje Hunch može da očekuje:

Google resursi pomoći će nam da proširimo naše postojeće rešenje kako bi radilo sa njihovim proizvodima, a tokom programa imaćemo i pristup resursima ove kompanije ne bismo li isporučili rešenje korisnicima ove kompanije. Onog trenutka kadato budemo učinili, ova kompanija će nas povezati sa nekoliko inovativnih globalnih brendova sa kojima bismo mogli da sarađujemo.

Sledeći korak za Hunch? Usmeriti se na ostale online kanale

U nastavku razgovora Raković ističe da njihov proizvod već beleži izuzetne rezultate za klijente koji se oglašavaju na Facebook-u, a integracija sa gigantima kao što je Google je zacrtani cilj i put kojim proizvod ove mlade kompanije treba da se kreće. Ipak, direktna podrška ovog tech giganta pomoći će u pojednostavljenju procesa integracije prema potrebama njihovih potrošača.

Pored toga, Hunch tim će se u narednom periodu usmeriti i na proširenje poslovanja i na ostale kanale koje će zadovoljiti potrebe njihovih korisnika, kao što su Out-of-Home (digitalni bilbordi), Amazon, Pinterest i e-mail. To će ih, zaključuje Siniša, u narednom periodu držati poprilično zauzetim.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Gaming

Humanitarni CS:GO turnir obezbediće 1.000.000+ dinara za organizacije koje pomažu medicinske radnike

Kompanija Quantox Technology organizuje online CS:GO humanitarni turnir od 4. do 5. aprila za domaće IT kompanije sa ciljem da se pomogne medicinskim radnicima u borbi protiv pandemije korona virusa.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Propustili ste

Kultura 2.0

Lift Kviz je prvi srpski mobilni kviz koji se emituje uživo – a svojim učesnicima nudi i novčane nagrade

Dosadno vam je u karantinu? 'Mobile' kviz koji se emituje uživo i ima nagradni fond zvuči kao dobra ideja.

Startapi i poslovanje

Sada nije vreme za strahove jer najbolja prilika za oporavak SME sektora leži u digitalnim servisima

Svedoci smo instant digitalizacije mnogobrojnih poslova i zanimanja izazvanih pandemijom COVID-19 virusa. O tome kako se mali i srednji biznisi mogu uspešno nositi sa ovim promenama - razgovaramo sa osnivačem kompanije SuperHosting.rs.

Startapi i poslovanje

30.000 korisnika posetilo je novi sajt koji digitalizuje odlazak na pijacu

Novi propisi onemogućili su, između ostalog, i posetu pijacama. Srećom, postoji alternativa u vidu nekoliko 'online' rešenja za nabavku voća i povrća kao što je novoosnovani sajt Ponovo Radi Pijaca.

Startapi i poslovanje

Startap iz Beograda Uradi-zaradi omogućio kupovinu namirnica, šetanje ljubimaca i nabavku lekova

Uradi-zaradi koji povezuje pojedince u potrazi za zaradom sa korisnicima kojima je potrebno da im se neki kućni posao završi, pokrenuo je zaseban projekat pomoći ljudima u izolaciji usled epidemije korona virusa.

Startapi i poslovanje

I pred IT-jem je recesija, ali se posao nastavlja – kao i regrutacija kadrova

Kako u praksi izgleda proces 'online' regrutovanja kadrova u toku pandemije i koliko kompanija je nastavilo da aktivno traži nove zaposlene?

Startapi i poslovanje

Podacima protiv COVID-19: Otvoren poziv za udruživanje data science inicijativa i rešenja

Online meetup 'Podacima protiv Korone' ima za cilj da dodatno podrži i ojača inicijativu iz domaće IT zajednice kako bi se na kraju pronašla rešenja i ideje radi dodatnog suzbijanja epidemije COVID-19 virusa.