Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog 'ad-tech' programa koji organizuje Google

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.

Pomenuti program nosi zvanični naziv Google Marketing Innovation Program i predstavlja šestomesečni inkubator za kompanije i startape, geografski locirane u Evropi, Africi i Bliskom Istoku, kojima će eksperti iz ove kompanije pomoći da dalje unaprede svoj proizvod i dosegnu znatno veći broja korisnika.

Učesnici programa, između ostalog, dobiće pomoć i oko kreiranja potpuno funkcionalnog MVP-a razvijenog na API-ju ove kompanije, osmišljavanja i realizovanja marketing strategije i sticanja klijenata, a sve u cilju „pomeranja granica online marketinga kakvog znamo danas“.

O tome šta to znači za domaći Hunch, u nastavku teksta govori Siniša Raković, izvršni direktor i jedan od osnivača ovog startapa.

Nakon integracije sa Google rešenjima, sledi povezivanje sa potencijalnim saradnicima

Komentarišući kako je pomenuti startap postao deo ovog inkubatora, Siniša objašnjava da su ovaj program i ljudi koji stoje iza njega prepoznali Hunch kao kompaniju koja razvija inovativne tehnologije, nakon čega je njihov tim bio kontaktiran od strane organizatora.

Ubrzo potom, kaže, usledila je i prijava za program, te prezentovanje načina na koji tehnologija koju Hunch razvija može koristiti korisnicima koji koriste Google – što je dovelo do toga da ovaj startap postane zvanični učesnik programa. To će, dodaje Siniša, doprineti njihovoj daljoj internoj edukaciji i bržem razvoju, ali to nisu jedini benefiti koje Hunch može da očekuje:

Google resursi pomoći će nam da proširimo naše postojeće rešenje kako bi radilo sa njihovim proizvodima, a tokom programa imaćemo i pristup resursima ove kompanije ne bismo li isporučili rešenje korisnicima ove kompanije. Onog trenutka kadato budemo učinili, ova kompanija će nas povezati sa nekoliko inovativnih globalnih brendova sa kojima bismo mogli da sarađujemo.

Sledeći korak za Hunch? Usmeriti se na ostale online kanale

U nastavku razgovora Raković ističe da njihov proizvod već beleži izuzetne rezultate za klijente koji se oglašavaju na Facebook-u, a integracija sa gigantima kao što je Google je zacrtani cilj i put kojim proizvod ove mlade kompanije treba da se kreće. Ipak, direktna podrška ovog tech giganta pomoći će u pojednostavljenju procesa integracije prema potrebama njihovih potrošača.

Pored toga, Hunch tim će se u narednom periodu usmeriti i na proširenje poslovanja i na ostale kanale koje će zadovoljiti potrebe njihovih korisnika, kao što su Out-of-Home (digitalni bilbordi), Amazon, Pinterest i e-mail. To će ih, zaključuje Siniša, u narednom periodu držati poprilično zauzetim.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Propustili ste

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.