Statistika je pokazala da Facebook Messenger koristi sve više ljudi širom sveta, a u ovom trenutku ovaj chat servis može da se pohvali bazom od čak 1,2 milijarde korisnika. Ovo je porast od čak 200 miliona naloga za manje od godinu dana - ukoliko uzmemo u obzir poslednje objavljene brojke u julu mesecu prošle godine.
Na snažan rast korisničke baze nisu uticale ni pojedine grupe ljudi koji i dalje izbegavaju Messenger otkako su iz Facebooka odlučili da ova platforma postane samostalna, odvojivši je od svoje glavne aplikacije, prenosi Digital Trends. Samo jedan od glavnih razloga za sve veći broj korisnika ovog chat servisa, jeste odluka Facebooka da lansira Lite verziju Messengera koja je dostuna u onim delovima sveta sa veoma slabom konekcijom i stanovništvom koje u velikoj meri upotrebljava starije telefone.
Iz Facebooka međutim navode da je lansiranje niza funkcija i poboljšanja na ovom servisu kao što je integracija lnstant Articles-a, deljenja lokacija ili slanja novca, dodatno uticalo na pomenuti rast Messengera koji, upravo zahvaljujući ekspanziji različitih alata, dobija epitet društvene mreže – ukoliko govorimo o mobilnoj aplikaciji servisa.
Facebook najavljuje nove funkcije za Messenger
Iako sa druge strane negodovanje korisnika i dalje postoji kada je reč o novim alatima, nema sumnje da će, kako vreme bude prolazilo, ovaj messaging servis dobijati dodatna poboljšanja – što je i jedna od glavnih zasluga za dostizanje velikog broja korisnika.
Facebook je još pre par godina najavio planove da Messenger usmeri više ka složenijoj platformi, nego ka običnoj aplikaciji za dopisivanje, u isto vreme otvarajući širom vrata za developere, koji mogu kreirati različite aplikacije, igre, kao i chat botove. Štaviše, ne bi bilo iznenađenje da Messenger postane bogatiji za dodatne funkcije koje bi Facebook mogao da predstavi na F8 Developer konferenciji koja će se održati u toku sledeće nedelje.