Facebook Messenger i dalje raste - uz bazu od 1,2 milijarde korisnika

Facebook Messenger i dalje raste – uz bazu od 1,2 milijarde korisnika

Statistika je pokazala da Facebook Messenger koristi sve više ljudi širom sveta, a u ovom trenutku ovaj chat servis može da se pohvali bazom od čak 1,2 milijarde korisnika. Ovo je porast od čak 200 miliona naloga za manje od godinu dana - ukoliko uzmemo u obzir poslednje objavljene brojke u julu mesecu prošle godine.

fb_12

Na snažan rast korisničke baze nisu uticale ni pojedine grupe ljudi koji i dalje izbegavaju Messenger otkako su iz Facebooka odlučili da ova platforma postane samostalna, odvojivši je od svoje glavne aplikacije, prenosi Digital Trends. Samo jedan od glavnih razloga za sve veći broj korisnika ovog chat servisa, jeste odluka Facebooka da lansira Lite verziju Messengera koja je dostuna u onim delovima sveta sa veoma slabom konekcijom i stanovništvom koje u velikoj meri upotrebljava starije telefone.

Iz Facebooka međutim navode da je lansiranje niza funkcija i poboljšanja na ovom servisu kao što je integracija lnstant Articles-a, deljenja lokacija ili slanja novca, dodatno uticalo na pomenuti rast Messengera koji, upravo zahvaljujući ekspanziji različitih alata, dobija epitet društvene mreže – ukoliko govorimo o mobilnoj aplikaciji servisa.

Facebook najavljuje nove funkcije za Messenger

Iako sa druge strane negodovanje korisnika i dalje postoji kada je reč o novim alatima, nema sumnje da će, kako vreme bude prolazilo, ovaj messaging servis dobijati dodatna poboljšanja – što je i jedna od glavnih zasluga za dostizanje velikog broja korisnika.

Facebook je još pre par godina najavio planove da Messenger usmeri više ka složenijoj platformi, nego ka običnoj aplikaciji za dopisivanje, u isto vreme otvarajući širom vrata za developere, koji mogu kreirati različite aplikacije, igre, kao i chat botove. Štaviše, ne bi bilo iznenađenje da Messenger postane bogatiji za dodatne funkcije koje bi Facebook mogao da predstavi na F8 Developer konferenciji koja će se održati u toku sledeće nedelje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.