Lakše slanje novca putem Messengera uz novi TransferWise chatbot

Lakše slanje novca putem Messengera uz novi TransferWise chatbot

Facebook Messenger beleži sve veći rast i napredak, a jedna od poslednjih novina na ovom servisu vezuje se za 'chatbot' podršku engleske kompanije TransferWise. Korisnici ove društvene mreže u pojedinim zemljama od sada imaju mogućnost da jednostavno primaju i šalju novac u svakom trenutku, putem Messenger aplikacije.

messenger-botDigitalTrends.com

Kompanija TransferWise sa sedištem u Londonu, razvila je svojevrsni Messenger chatbot koji će omogućiti slanje novčanih sredstava između korisnika u Sjedinjenim Američkim Državama, Evropi, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji. Iako je Facebook još 2015. godine predstavio svoju platformu za prenos novca, očekivano je da će pomenuti chatbot imati prednost na Messengeru upravo zbog popularnosti TransferWise-a na međunarodnom nivou – dok iz kompanije dodaju kako im je ovaj messaging servis za sada primarna opcija.

Što se tiče korisničkog interfejsa, sama upotreba chatbota svedena je na nekoliko jednostavnih koraka, dok je korisniku na raspolaganju niz asistencija i pomoći u slučaju blokade ili pojedinih nejasnoća prilikom transfera sredstava. Da se vodilo računa i o najvažnijim aspektima, jasno pokazuje funkcija pomoću koje se mogu podesiti obaveštenja o promenama na kursnim listama, kako razlika između drugih valuta ne bi bila prevelika – dok je sam pristup botu jednostavan, a isti se može pronaći u odeljku za pretraživanje na Messengeru, prenosi Digital Trends.

Proširenje servisa u prvom planu

Povodom ove vesti oglasio se i Skot Miler, prvi čovek globalnih partnerstva u TransferWise-u koji je naveo da se misija kompanije zasniva na obezbeđivanju što bržeg, jednostavnijeg i pogodnijeg internacionalnog sistema za transfer novca, te da je saradnja sa Facebookom veliki korak na putu ka ostvarenju ovih ciljeva.

messenger-transfer-bot
TransferWise Bot na web verziji Messengera koji smo isprobali u redakciji.

Podsećanja radi, pomenuta kompanija je započela sa radom 2011. godine, a kao glavne prednosti ove platforme nameću se niže takse transfera novca, te je ove pogodnosti prepoznao veliki broj korisnika u oko 50 zemalja sveta, koji svakog meseca razmene preko jedne milijarde dolara sa drugim ljudima.

Gledano sa tehnološke strane, sam chatbot je napravljen uz pomoć API-ja (Application programming Interface) TransferWise-a. Iz kompanije se između ostalog nadaju da će uskoro ovu funkciju lansirati i na druge chat aplikacije, te ocenjuju da bi u narednom periodu mogla da se proširi lista zemalja na Messengeru u kojima bi ovaj servis mogao da bude dostupan.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?