Facebook kroz Messenger omogućio 'praćenje' prijatelja

Facebook kroz Messenger omogućio ‘praćenje’ prijatelja (na osnovu lokacije)

Iz Facebooka nastavljaju sa unapređenjem svog chat servisa, a nakon niza promena, Messenger dobija i funkciju deljenja trenutne lokacije. Na ovaj način, svi korisnici će biti u mogućnosti da uživo na mapi prate svoje prijatelje - što će svakako biti od koristi kada je reč o koordinaciji sa drugim ljudima.

messenger

Nova funkcija dopušta korisnicima Messengera da na jednostavan način podele svoju trenutnu lokaciju sa određenom osobom ili u okviru grupne konverzacije na ovom servisu. Iz Facebooka između ostalog navode kako su mnogi još ranije, tokom faze testiranja istakli kako je pomenuta funkcija od velike koristi prilikom koordinacije sa drugim ljudima, kako bi oni što preciznije saznali koliko ste zapravo daleko od dogovorenog mesta sastanka, stana ili neke druge lokacije.

Podsećanja radi, Messenger je još 2015. godine omogućio deljenje statičnih lokacija unutar samg chat odeljka. Nova opcija je jednostavno obeležena sa dobro poznatim znakom za lokaciju koji se nalazi pri dnu chat sekcije  zajedno sa ostalim alatima, a sve što je potrebno jeste odabrati ovu ikonicu nakon čega se otvara mapa sa lokacijom koju možete istovremeno podeliti, piše The Verge.

Nova opcija dostupna za korisnike širom sveta

Nakon slanja trenutne pozicije, drugi korisnik je u mogućnosti da vidi gde se tačno nalazite na mapi u zavisnosti od vašeg kretanja i to u narednih sat vremena. Takođe, u okviru same mape nalazi se i vreme koje pokazuje koliko će još trajati deljenje lokacije, a kada je reč o privatnosti tu je i mogućnost zaustavljanja deljenja iste ukoliko za to postoji potreba.

Pomenuta opcija je već lansirana za korisnike širom sveta, a ukoliko je još niste dobili, probajte da ažurirate Messenger aplikaciju za iOS i Android operativne sisteme.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.