Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Društvena mreža započela je sa testiranjem nove funkcije pod nazivom 'Jobs', koja je namenjena ljudima u potrazi za različitim poslovima ali i poslodavcima koji nude posao. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi poziciju LinkedIn-a, iz razloga što je nova platforma otvorena i namenjena za slabije kvalifikovane ali i sve ostale ljude koji su u potrazi za zaradom.

facebook-posloviTechCrunch.com
Uz novu funkciju na Facebooku otvara se nova šansa za brendove ali i druge korisnike koji su u potrazi za poslom.

Kako bi iskoristile pun potencijal prisutnosti na pomenutoj društvenoj mreži, različite kompanije, ali i drugi manji biznisi uskoro dobijaju novu opciju putem koje bi u okviru svog statusa mogle da objave otvoreno radno mesto za određenu poziciju u firmi. Konkurs za posao tako će se pojaviti na posebnom „Jobs“ odeljku koji je sastavni deo stranice određenog poslodavca, a koji je i dalje u fazi testiranja – te je za sada dostupan u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

Sa druge strane, svi zainteresovani za potencijalno radno mesto, odabirom Apply Now dugmeta koje se nalazi na objavljenom postu, mogu jednostavno aplicirati i poslati svoje podatke poslodavcu putem Facebook Messengera – nakon čega ova društvena mreža priprema sve bitne informacije o korisniku kao i njegovu profilnu fotografiju, ne bi li se ubrzao sam proces.

Odluka Facebooka o lansiranju nove opcije zasniva se između ostalog i na stvaranju novog izvora prihoda za ovu kompaniju, s obzirom na to da bi različiti biznisi morali dodatno da ulože ne bi li svoje postove pretvorili u oglase – uz generisanje što većeg interesovanja korisnika putem News Feeda. Takođe, brendovi bi željenu viralnost mogli da dobiju i zahvaljujući šerovanju posta, ali i tagovanjem ljudi od strane svojih prijatelja koji žele da im ukažu na otvoreno radno mesto.

Facebook vs. LinkedIn (Microsoft)

Povodom nove funkcije, oglasio se i potpredsednik za oglašavanje pri Facebooku, Endrju Bosvort koji za TechCrunch ističe da je cilj istražiti na koji način bi ova društvena mreža mogla da postane znatno korisnija u svakodnevnom životu, kako manjim poslodavcima, tako i svim ljudima koji su u potrazi za zaradom, a koji ipak nisu visoko kvalifikovani. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi LinkedIn koji je od nedavno u vlasništvu Microsofta, a čija je platforma zatvorenija i više fokusirana ka poslovima koji zahtevaju visoko obrazovane radnike sa različitim veštinama.

Velika zainteresovanost za novi proizvod

Ove prilike na tržištu Facebook je prepoznao kao veliku šansu za svoju novu platformu, koja bi se umnogome zasnivala na otvorenosti ka svim biznisima i različitim poslovima koje traži veliki broj ljudi. Na taj način, sa dve milijarde korisnika, ova društvena mreža i njen News Feed nameću se kao idealan izbor za mnoge radnike različitih profila koji možda nenadano nalete na poziciju koju su tražili i ranije. Međutim, kako je privatnost primarna stvar mnogih korisnika, potencijalni problem u čitavoj priči mogao bi da predstavlja nepoverenje u poslodavce koji pregledaju njihove podatke prilikom apliciranja za posao.

Ukoliko ostavimo moguće prepreke sa strane, bitno je napomenuti da su pojedina istraživanja pokazala kako je za novi proizvod Facebooka pokazana velika zainteresovanost i entuzijazam, te se u narednom periodu, nakon testne faze, mogu očekivati i dodatne opcije poput sortiranja oglasa za posao uz mogućnost obeležavanja nivoa obrazovanja ljudi – ali i drugih detalja koji bi samo doprineli boljem korisničkom iskustvu. Za sada ostaje pitanje kada bi nova funkcija mogla da bude dostupna i u ostalim delovima sveta – te koliko bi ista mogla doprineti zapošljavanju putem Facebooka. Za te, ali i druge podatke, moraćemo još da sačekamo.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.