Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Društvena mreža započela je sa testiranjem nove funkcije pod nazivom 'Jobs', koja je namenjena ljudima u potrazi za različitim poslovima ali i poslodavcima koji nude posao. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi poziciju LinkedIn-a, iz razloga što je nova platforma otvorena i namenjena za slabije kvalifikovane ali i sve ostale ljude koji su u potrazi za zaradom.

facebook-posloviTechCrunch.com
Uz novu funkciju na Facebooku otvara se nova šansa za brendove ali i druge korisnike koji su u potrazi za poslom.

Kako bi iskoristile pun potencijal prisutnosti na pomenutoj društvenoj mreži, različite kompanije, ali i drugi manji biznisi uskoro dobijaju novu opciju putem koje bi u okviru svog statusa mogle da objave otvoreno radno mesto za određenu poziciju u firmi. Konkurs za posao tako će se pojaviti na posebnom „Jobs“ odeljku koji je sastavni deo stranice određenog poslodavca, a koji je i dalje u fazi testiranja – te je za sada dostupan u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

Sa druge strane, svi zainteresovani za potencijalno radno mesto, odabirom Apply Now dugmeta koje se nalazi na objavljenom postu, mogu jednostavno aplicirati i poslati svoje podatke poslodavcu putem Facebook Messengera – nakon čega ova društvena mreža priprema sve bitne informacije o korisniku kao i njegovu profilnu fotografiju, ne bi li se ubrzao sam proces.

Odluka Facebooka o lansiranju nove opcije zasniva se između ostalog i na stvaranju novog izvora prihoda za ovu kompaniju, s obzirom na to da bi različiti biznisi morali dodatno da ulože ne bi li svoje postove pretvorili u oglase – uz generisanje što većeg interesovanja korisnika putem News Feeda. Takođe, brendovi bi željenu viralnost mogli da dobiju i zahvaljujući šerovanju posta, ali i tagovanjem ljudi od strane svojih prijatelja koji žele da im ukažu na otvoreno radno mesto.

Facebook vs. LinkedIn (Microsoft)

Povodom nove funkcije, oglasio se i potpredsednik za oglašavanje pri Facebooku, Endrju Bosvort koji za TechCrunch ističe da je cilj istražiti na koji način bi ova društvena mreža mogla da postane znatno korisnija u svakodnevnom životu, kako manjim poslodavcima, tako i svim ljudima koji su u potrazi za zaradom, a koji ipak nisu visoko kvalifikovani. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi LinkedIn koji je od nedavno u vlasništvu Microsofta, a čija je platforma zatvorenija i više fokusirana ka poslovima koji zahtevaju visoko obrazovane radnike sa različitim veštinama.

Velika zainteresovanost za novi proizvod

Ove prilike na tržištu Facebook je prepoznao kao veliku šansu za svoju novu platformu, koja bi se umnogome zasnivala na otvorenosti ka svim biznisima i različitim poslovima koje traži veliki broj ljudi. Na taj način, sa dve milijarde korisnika, ova društvena mreža i njen News Feed nameću se kao idealan izbor za mnoge radnike različitih profila koji možda nenadano nalete na poziciju koju su tražili i ranije. Međutim, kako je privatnost primarna stvar mnogih korisnika, potencijalni problem u čitavoj priči mogao bi da predstavlja nepoverenje u poslodavce koji pregledaju njihove podatke prilikom apliciranja za posao.

Ukoliko ostavimo moguće prepreke sa strane, bitno je napomenuti da su pojedina istraživanja pokazala kako je za novi proizvod Facebooka pokazana velika zainteresovanost i entuzijazam, te se u narednom periodu, nakon testne faze, mogu očekivati i dodatne opcije poput sortiranja oglasa za posao uz mogućnost obeležavanja nivoa obrazovanja ljudi – ali i drugih detalja koji bi samo doprineli boljem korisničkom iskustvu. Za sada ostaje pitanje kada bi nova funkcija mogla da bude dostupna i u ostalim delovima sveta – te koliko bi ista mogla doprineti zapošljavanju putem Facebooka. Za te, ali i druge podatke, moraćemo još da sačekamo.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.