Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Društvena mreža započela je sa testiranjem nove funkcije pod nazivom 'Jobs', koja je namenjena ljudima u potrazi za različitim poslovima ali i poslodavcima koji nude posao. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi poziciju LinkedIn-a, iz razloga što je nova platforma otvorena i namenjena za slabije kvalifikovane ali i sve ostale ljude koji su u potrazi za zaradom.

facebook-posloviTechCrunch.com
Uz novu funkciju na Facebooku otvara se nova šansa za brendove ali i druge korisnike koji su u potrazi za poslom.

Kako bi iskoristile pun potencijal prisutnosti na pomenutoj društvenoj mreži, različite kompanije, ali i drugi manji biznisi uskoro dobijaju novu opciju putem koje bi u okviru svog statusa mogle da objave otvoreno radno mesto za određenu poziciju u firmi. Konkurs za posao tako će se pojaviti na posebnom „Jobs“ odeljku koji je sastavni deo stranice određenog poslodavca, a koji je i dalje u fazi testiranja – te je za sada dostupan u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

Sa druge strane, svi zainteresovani za potencijalno radno mesto, odabirom Apply Now dugmeta koje se nalazi na objavljenom postu, mogu jednostavno aplicirati i poslati svoje podatke poslodavcu putem Facebook Messengera – nakon čega ova društvena mreža priprema sve bitne informacije o korisniku kao i njegovu profilnu fotografiju, ne bi li se ubrzao sam proces.

Odluka Facebooka o lansiranju nove opcije zasniva se između ostalog i na stvaranju novog izvora prihoda za ovu kompaniju, s obzirom na to da bi različiti biznisi morali dodatno da ulože ne bi li svoje postove pretvorili u oglase – uz generisanje što većeg interesovanja korisnika putem News Feeda. Takođe, brendovi bi željenu viralnost mogli da dobiju i zahvaljujući šerovanju posta, ali i tagovanjem ljudi od strane svojih prijatelja koji žele da im ukažu na otvoreno radno mesto.

Facebook vs. LinkedIn (Microsoft)

Povodom nove funkcije, oglasio se i potpredsednik za oglašavanje pri Facebooku, Endrju Bosvort koji za TechCrunch ističe da je cilj istražiti na koji način bi ova društvena mreža mogla da postane znatno korisnija u svakodnevnom životu, kako manjim poslodavcima, tako i svim ljudima koji su u potrazi za zaradom, a koji ipak nisu visoko kvalifikovani. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi LinkedIn koji je od nedavno u vlasništvu Microsofta, a čija je platforma zatvorenija i više fokusirana ka poslovima koji zahtevaju visoko obrazovane radnike sa različitim veštinama.

Velika zainteresovanost za novi proizvod

Ove prilike na tržištu Facebook je prepoznao kao veliku šansu za svoju novu platformu, koja bi se umnogome zasnivala na otvorenosti ka svim biznisima i različitim poslovima koje traži veliki broj ljudi. Na taj način, sa dve milijarde korisnika, ova društvena mreža i njen News Feed nameću se kao idealan izbor za mnoge radnike različitih profila koji možda nenadano nalete na poziciju koju su tražili i ranije. Međutim, kako je privatnost primarna stvar mnogih korisnika, potencijalni problem u čitavoj priči mogao bi da predstavlja nepoverenje u poslodavce koji pregledaju njihove podatke prilikom apliciranja za posao.

Ukoliko ostavimo moguće prepreke sa strane, bitno je napomenuti da su pojedina istraživanja pokazala kako je za novi proizvod Facebooka pokazana velika zainteresovanost i entuzijazam, te se u narednom periodu, nakon testne faze, mogu očekivati i dodatne opcije poput sortiranja oglasa za posao uz mogućnost obeležavanja nivoa obrazovanja ljudi – ali i drugih detalja koji bi samo doprineli boljem korisničkom iskustvu. Za sada ostaje pitanje kada bi nova funkcija mogla da bude dostupna i u ostalim delovima sveta – te koliko bi ista mogla doprineti zapošljavanju putem Facebooka. Za te, ali i druge podatke, moraćemo još da sačekamo.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.