Stižu letnje radionice o marketingu za studente i srednjoškolce

Student Launch: Stižu letnje radionice o marketingu za studente i srednjoškolce

Agencija Evoke koja se bavi web developmentom, grafičkim dizajnom i marketingom organizovaće u periodu od 18. juna do 17. septembra višemesečni program besplatnih radionica u okviru projekta 'Student Launch', koje će biti namenjene svim studentima i srednjoškolcima. Polaznici će tako imati priliku da se upoznaju sa osnovnim konceptima marketinga, komunikacija, te da saznaju kako izgleda rad u timu, javni nastup i drugo.

Cilj ovog projekta iz kojeg stoji marketinški tim agencije Evoke jeste uključivanje svih mladih i vrednih ljudi koji žele da nauče nešto novo o konceptima digitalnog marketinga. Sam projekta se sastoji od tri celodnevne radionice i tri studije slučaja za svaku formiranu grupu. Naime, radionice su namenjene svim studentima kao i srednjoškolcima koji su upravo završili ili završavaju treću i četvrtu godinu, a povodom ovog projekta oglasili su se i iz pomenute agencije, istakavši tom prilikom:

“Student Launch” je ideja nastala u okviru marketing tima agencije Evoke. Imajući u vidu veliki uspeh i progres ovog mladog tima, stvorila se želja da se delić iskustva i veština prenese dalje mladim ljudima, kako bi se osnažili za buduće poslovne prilike i bolje uputili u trenutno najaktuelniju branšu na svetu – IT.

Osnovni koncepti marketinga kao glavna tema

Projekat je koncipiran kao višemesečni program besplatnih celodnevnih radionica, kroz koje će učesnici u saradnji sa mentorima koji će biti Nikola Vuković osnivač Evoke-a, kao i Ana Petričić, PR menadžer ove agencije, usvojiti nova znanja, veštine i imati priliku da ih primene na konkretnim situacijama.

Kroz radionice polaznici će imati priliku da se upoznaju sa osnovnim konceptima marketinga, a zatim mnogo detaljnije sa konceptom digitalnog marketinga – kao i sa veoma bitnim temama za sve buduće profesionalce, kao što su rad u timu, komunikacione veštine, javni nastup, razgovor za posao i slično.

Učesnici će biti podeljeni u četiri grupe od po pet osoba, shodno njihovim afinitetima i predznanju u ovim oblastima. Svaka grupa će za vreme trajanja projekta, imati mesečno jednu celodnevnu radionicu, što ukupno čini tri radionice, uz uvodno predavanje na kojem će prisustvovati svi učesnici. Više informacija o predstojećem programu možete potražiti na zvaničnom sajtu ove agencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Propustili ste

Kultura 2.0

Teško je zaobići Netflix u Srbiji kada su TV okupirali rijaliti i politika

'Streaming' servisa je sve više, pa se zato pitam da li će se tradicionalna televizija svesti na sportske prenose, politiku i rijaliti programe ili će i dalje imati šta da ponudi?

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?