Stižu letnje radionice o marketingu za studente i srednjoškolce

Student Launch: Stižu letnje radionice o marketingu za studente i srednjoškolce

Agencija Evoke koja se bavi web developmentom, grafičkim dizajnom i marketingom organizovaće u periodu od 18. juna do 17. septembra višemesečni program besplatnih radionica u okviru projekta 'Student Launch', koje će biti namenjene svim studentima i srednjoškolcima. Polaznici će tako imati priliku da se upoznaju sa osnovnim konceptima marketinga, komunikacija, te da saznaju kako izgleda rad u timu, javni nastup i drugo.

Cilj ovog projekta iz kojeg stoji marketinški tim agencije Evoke jeste uključivanje svih mladih i vrednih ljudi koji žele da nauče nešto novo o konceptima digitalnog marketinga. Sam projekta se sastoji od tri celodnevne radionice i tri studije slučaja za svaku formiranu grupu. Naime, radionice su namenjene svim studentima kao i srednjoškolcima koji su upravo završili ili završavaju treću i četvrtu godinu, a povodom ovog projekta oglasili su se i iz pomenute agencije, istakavši tom prilikom:

“Student Launch” je ideja nastala u okviru marketing tima agencije Evoke. Imajući u vidu veliki uspeh i progres ovog mladog tima, stvorila se želja da se delić iskustva i veština prenese dalje mladim ljudima, kako bi se osnažili za buduće poslovne prilike i bolje uputili u trenutno najaktuelniju branšu na svetu – IT.

Osnovni koncepti marketinga kao glavna tema

Projekat je koncipiran kao višemesečni program besplatnih celodnevnih radionica, kroz koje će učesnici u saradnji sa mentorima koji će biti Nikola Vuković osnivač Evoke-a, kao i Ana Petričić, PR menadžer ove agencije, usvojiti nova znanja, veštine i imati priliku da ih primene na konkretnim situacijama.

Kroz radionice polaznici će imati priliku da se upoznaju sa osnovnim konceptima marketinga, a zatim mnogo detaljnije sa konceptom digitalnog marketinga – kao i sa veoma bitnim temama za sve buduće profesionalce, kao što su rad u timu, komunikacione veštine, javni nastup, razgovor za posao i slično.

Učesnici će biti podeljeni u četiri grupe od po pet osoba, shodno njihovim afinitetima i predznanju u ovim oblastima. Svaka grupa će za vreme trajanja projekta, imati mesečno jednu celodnevnu radionicu, što ukupno čini tri radionice, uz uvodno predavanje na kojem će prisustvovati svi učesnici. Više informacija o predstojećem programu možete potražiti na zvaničnom sajtu ove agencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.