Stižu letnje radionice o marketingu za studente i srednjoškolce

Student Launch: Stižu letnje radionice o marketingu za studente i srednjoškolce

Agencija Evoke koja se bavi web developmentom, grafičkim dizajnom i marketingom organizovaće u periodu od 18. juna do 17. septembra višemesečni program besplatnih radionica u okviru projekta 'Student Launch', koje će biti namenjene svim studentima i srednjoškolcima. Polaznici će tako imati priliku da se upoznaju sa osnovnim konceptima marketinga, komunikacija, te da saznaju kako izgleda rad u timu, javni nastup i drugo.

Cilj ovog projekta iz kojeg stoji marketinški tim agencije Evoke jeste uključivanje svih mladih i vrednih ljudi koji žele da nauče nešto novo o konceptima digitalnog marketinga. Sam projekta se sastoji od tri celodnevne radionice i tri studije slučaja za svaku formiranu grupu. Naime, radionice su namenjene svim studentima kao i srednjoškolcima koji su upravo završili ili završavaju treću i četvrtu godinu, a povodom ovog projekta oglasili su se i iz pomenute agencije, istakavši tom prilikom:

“Student Launch” je ideja nastala u okviru marketing tima agencije Evoke. Imajući u vidu veliki uspeh i progres ovog mladog tima, stvorila se želja da se delić iskustva i veština prenese dalje mladim ljudima, kako bi se osnažili za buduće poslovne prilike i bolje uputili u trenutno najaktuelniju branšu na svetu – IT.

Osnovni koncepti marketinga kao glavna tema

Projekat je koncipiran kao višemesečni program besplatnih celodnevnih radionica, kroz koje će učesnici u saradnji sa mentorima koji će biti Nikola Vuković osnivač Evoke-a, kao i Ana Petričić, PR menadžer ove agencije, usvojiti nova znanja, veštine i imati priliku da ih primene na konkretnim situacijama.

Kroz radionice polaznici će imati priliku da se upoznaju sa osnovnim konceptima marketinga, a zatim mnogo detaljnije sa konceptom digitalnog marketinga – kao i sa veoma bitnim temama za sve buduće profesionalce, kao što su rad u timu, komunikacione veštine, javni nastup, razgovor za posao i slično.

Učesnici će biti podeljeni u četiri grupe od po pet osoba, shodno njihovim afinitetima i predznanju u ovim oblastima. Svaka grupa će za vreme trajanja projekta, imati mesečno jednu celodnevnu radionicu, što ukupno čini tri radionice, uz uvodno predavanje na kojem će prisustvovati svi učesnici. Više informacija o predstojećem programu možete potražiti na zvaničnom sajtu ove agencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.

Kultura 2.0

Da li i dalje čitamo stripove ili će ovaj kulturološki fenomen ostati u senci digitalizacije?

Ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti! Da li i vi često citirate omiljene junake iz stripova, poput čuvenog Alana Forda i jesu li stripovi i dalje deo pop-kulture koji rado konzumirate? Oni su, zapravo, kult koji se ne da tako lako izgubiti u zaboravu, a mi smo analizirali da li će ove male, crtane knjižice i dalje nalaziti put do korisnika - čak i u vreme digitalizacije pisanog i crtanog sadržaja.

Startapi i poslovanje

Kako je beogradski Intelisale porastao za vreme pandemije i prilagodio svoj posao trenutnim potrebama klijenata?

Vratite se koji mesec unazad i zapitajte se - koliko ste svoje poslovanje morali da prilagodite zahtevima klijenata čiji su biznisi bili direktno ili indirektno pogođeni pandemijom COVID-19?

Startapi i poslovanje

Upoznajte Stefana Feješa, najmlađeg programera koji radi u GitHubu i jedinog koji dolazi iz Srbije

Stefan Feješ ima 20 godina, fakultet bi trebalo da završi 2022. godine, a već je kreirao šesti najbrže rastući 'open source' projekat u 2018. godini, govorio na nekim od najpoznatijih 'tech' konferencija širom sveta, a prošlog meseca postao je i najmlađi član GitHub tima.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Startapi i poslovanje

ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest sa ciljem da se podrži razvoj rešenja u oblasti ‘cyber’ bezbednosti

ICT Hub Venture, investicioni fond sa sedištem u Beogradu koji ulaže u startape u ranoj fazi razvoja, investirao je u Trickest, beogradski startap koji se bavi 'cyber' bezbednošću. Cilj je da se podrži razvoj 'cloud-based' platforme koja će omogućiti dinamično testiranje radi pronalaska slabih tačaka i ranjivosti svakog sistema.