Istraživanje: Šaljite emodžije i bićete seksualno aktivniji - Netokracija.rs

Istraživanje: Šaljite emodžije i bićete seksualno aktivniji

Iako veliki broj ljudi koristi emodžije, samo nekolicina shvata koliko oni zapravo mogu značiti u razmeni poruka. Statisitka sa sajta Match.com ukazuje na činjenicu da korisnici koji često upotrebljavaju ove male grafičke prizake u dopisivanju putem različitih servisa, imaju aktivniji seksualni život, a šta to zapravo znači sa strane komunikacije?

emoji-sex-

Ukoliko se potrudimo da navedene činjenice shvatimo sa strane naučnog aspekta, vrlo brzo ćemo shvatiti da se radi o osnovnim komunikacionim elementima, te njihovom načinu percepcije kod učesnika u konverzaciji.

Naime, obične tekstualne poruke bez grafičkih prikaza uglavnm umeju da budu „hladne“ i ne mogu nikako stvoriti onaj osećaj koji se javlja u komunikaciji licem u lice – jer bez govora tela i emocionalne ekspresije, kontekst napisanog sadržaja u poruci može poprimiti totalno drugačiji oblik.

Ljudi u realnom životu, putem mimike pokušavaju da što bolje izraze empatiju i na taj način razumeju emocije svojih sagovornika u toku verbalne komunikacije. Upravo iz tih razloga, emodžiji pomažu našem mozgu da prepozna ove grafiče izraze lica kao prave, ne bi li se u glavi stvorio emocionalni kontekst sa kojim bi se poistovetili.

grafika-emoji
Statistika na grafikonu je više nego jasna (Izvor: Time.com)

Muškarci i žene odabrali najomiljenije emodžije

Kada je ipak reč o komunikaciji sa potencijalnim partnerima na Internetu, emodžiji igraju veoma bitnu ulogu, predstavljajući glavni izvor osećanja kod partnera poput onih romantičnih ili senzualnih.

Sudeći prema pojedinim istraživanjima, najpopularniji emodži kod muških korisnika jeste onaj koji oslikava poljubac, dok su pripadnice lepšeg pola izabrale onaj sa očima u obliku srca. Kada se sledeći put upustite u dopisivanje, na vama je da razmislite da li ćete neki sledeći sastanak dogovoriti uključujući pomenute smajlije ili ipak ne – što se prema statistici očigledno ne isplati. 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.