Effie nagrade: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Effie nagrade: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Drugu godinu zaredom, IAA Srbija organizuje Effie Festival u Srbiji, dok će prijavljivanje za Effie nagrade početi 15. februara, kada će oglašivači i agencije moći da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje.

Treba napomenuti da će ove godine festival trajati od januara do juna, dok će na raspolaganju biti ukupno 22 takmičarske kategorije, tačnije proizvodi i usluge (8) i one specijalne (14), te će u obzir doći marketinške aktivnosti koje su sprovedene u periodu 1. januara do 31. decembra 2017. godine. U žiriju za dodelu Effie priznanja našli su se neki od najistaknutijih marketinških stručnjaka, poput predsednika žirija, profesora Srđana Bogosavljevića iz kompanije Ipsos Adrija i potpredsednice Jelene Šarenac iz kompanije Henkel.

Srbija kao 44. zemlja u kojoj se Effie dodeljuje

Predstojeći Effie Awards događaj koji je prvu put u Srbiji organizovan prošle godine, za medije je prokomentarisala je i Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA (nternational Advertising Association – Serbian Chapter), koja je tom prilikom istakla:

S obzirom na to da smo prve godine imali veoma kvalitetne prijave, očekujem da ćemo ove godine dodeliti zlato, jer svi imamo više znanja i iskustva u takmičenju. Novina u odnosu na prethodnu godinu su pojedine kategorije, ali i proširenje žirija, što će biti realizovano u skladu sa smernicama Effie Worldwide. Prošle godine od ukupno 44 prijavljena rada, osam je nagrađeno sa dva srebra i šest bronzanih trofeja.

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje. Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova. Više informacija o Effie Srbija nagradama možete pronaći na zvaničnom sajtu ovog takmičenja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Propustili ste

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.