Srbija dobija još jedno takmičenje za najbolje marketinške kampanje

Srbija dobija još jedno takmičenje za najbolje marketinške kampanje

Organizacija Effie Worldwide i IAA Serbia najavili su danas pokretanje prestižnih 'Effie Awards' u Srbiji sa ciljem obeležavanja marketinške efikasnosti i isticanja najboljih praksi i kampanja koje su obeležile prethodnu godinu. Detalji takmičenja biće poznati u januaru, dok je sama ceremonija zakazana za jun 2017. godine.

e1

Globalno prepoznat kao lider u isticanju marketinške efikasnosti zahvaljujući Effie Awards takmičenju, Effie Worldwide uz novoosnovani Effie Serbia proširio je svoj program na 48 programa – od kojih je čak 41 nacionalnih programa, 6 regionalnih i jedan globalni program. Srpske agencije tako će imati priliku da se predstave rame uz rame sa nekim od najpoznatijih imena evropskog i svetskog advertajzinga.

Najavivši program o kojem će više reči biti u januaru 2017. godine, predsednik i CEO Effie Worldwide, Nil Dejvis, izjavio je u obraćanju medijima da će priključenje Effie Serbia dodatno unaprediti efikasnost marketinga kroz 48 programa i šire:

Putem Effie Index-a pomogli smo otkrivanje nekih od najefektivnijih agencija i brendova koji predstavljaju najsvetlije primere i uzore za čitavu marketinšku industriju.

Effie Index identifikuje i rangira najefektivnije agencije, oglašivače, brendove, mreže i holding kompanije analizirajući podatke finalista i pobednika sa svih svetskih Effie takmičenja. Effie Index se objavljuje jednom godišnje i predstavlja svetski najobuhvatnije rangiranje marketinške efektivnosti.

Koliko je zapravo vredno srpsko tržište?

Povodom novog takmičenja koje ima za cilj da predstavi najbolje prakse unutar industrije oglašavanja, oglasio se i predsednik IAA Serbia, Miloš Šimić – dodavši da ovaj program otvara novo poglavlje za domaću advertajzing industriju:

Za struku je izuzetno značajno izmeriti rezultate lokalne marketinške komunikacije, i biće dragoceno uporediti srpsko tržište sa ostalima kroz Effie Index. Effie šalje jasnu poruku o značaju marketinških komunikacija i njihovom doprinosu izgradnji jakih brendova.

Iz IAA Serbia poručuju da će uskoro biti više informacija o Effie Serbia 2017. kada će se znati i tačan datum otvaranja prijava.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Maratonci trče počasni krug (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduztništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.