Gost 121. epizode Office Talks podkasta bio je Miroslav Mićević, direktor operacija u game dev kompaniji Ebb software. Sa njim smo razgovarali o nedavno lansiranoj AA video igri Scorn, koja predstavlja jedan od većih gaming projekata koji je do sada napravljen u Srbiji.
Razvoj kompanije Ebb software kretao se postepeno, sve dok u jednom trenutku ambicije za razvoj kompleksnih video igara nisu porasle. Upravo te ambicije opravdane su nedavnim lansiranjem AA gaming naslova Scron, koji pripada horor i mističnom žanru u gaming industriji.
Rad na ovakvom projektu zahteva mnogo rada i truda, a upravo o tome na koji način je izgledao razvoj pomenutog AA naslova u Srbiji (uz pomoć izdvojenih outsource timova), razgovarali smo sa Miroslavom Mićevićem. Zahvaljujući njegovom izlaganju, saznali smo kako je izgledao idejni koncept Scorna i šta tačno podrazumeva njegova pozicija direktora operacija u pomenutoj game dev kompaniji.
Zanimljivu ideju koja stoji iza Scorn video igre ali i sam koncept avanturizma u mističnom “gigerovskom” okruženju koje je karakterišu, prepoznala je i kompanija Microsoft sa kojom je Ebb software sklopio partnerstvo – što je rezultovalo ekskluzivnim izlaskom igre na Xbox X konzoli.
Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koji su budući planovi pomenute kompanije kada je reč o saradnji sa Microsoftom ali i o zapošljavanju novih ljudi i širenja tima. Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!