Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji - ipak bez zlatnog Effija

Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji – ipak bez zlatnog Effija

Beogradski hotel Raddison Blu Old Mill ugostio je sinoć dodelu prvih Effie nagrada u Srbiji. Više od 150 zvanica, predstavnika marketinške struke, prisustvovalo je dodelama dva srebrna i šest bronzanih trofeja sa ciljem obeležavanja najuspešnijih kampanja realizovanih u periodu od 1. jula 2015. godine do 31. decembra 2016. godine.

Od ove godine Srbija je postala bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnom periodu. Effie Awards održan je sinoć u beogradskom hotelu Raddison Blu Old Mill u organizaciji IAA Serbia, ugostivši više od 150 predstavnika struke.

Iako ovoga puta nismo videli zlatnu Effie nagradu, srebrni i bronzani Effie dodeljeni su u ukupno 8 kategorija.

Srebrni Effie

  • Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija (Viber-vajber kampanja) za klijenta Vip mobile u kategoriji Telekomunikacije
  • Idea Plus Communications (Kafa nove generacije – Grand Black ‘N’ Easy) za klijenta Grand Prom u kategoriji Novi lokalni proizvodi ili usluge

Bronzani Effie

  • FCB Afirma (Jedan krug oko šoljice – Grand kafa Gold) za klijenta Grand Prom u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • McCann Beograd (Separating… 2016 – Schwepps) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • Ovation BBDO (Keš kredit koji rešava sve) za klijenta Unicredit banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Sve se može kad se hoće) za klijenta Raiffeisen banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Čik prestani da se zabavljaš – Plazma Mini-Mini) za klijenta Koncern Bambi u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti
  • McCann Beograd (Zajedno za škole roditeljstva – Rosa) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Dobra dela – brendovi

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie nagrade organizuju. Njegova posebnost ogleda se i u tome što nagradu određuje broj poena koji određeni rad dobije, odnosno postojanje jedinstvene skale bodovanja, zbog čega je moguće da u jednoj kategoriji bude više dobitnika istog priznanja.

Takođe, ukoliko u kategoriji nijedan rad ne dostigne propisani prag poena, nagrade se ne dodeljuju. Više informacija o takmičenju dostupno je na zvaničnom Effie sajtu, gde se ujedno nalazi i lista ovogodišnjih finalista.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.

Startapi i poslovanje

Oslanjajući se na poznanstva i preporuke, Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Recrooit je nova domaća platforma za regrutovanje kandidata koja ima za cilj da olakša celokupan proces zapošljavanja i postane glavni saveznik poslodavaca i regrutera prilikom zapošljavanja IT kvalifikovanih kadrova - oslanjajući se na zajednicu i preporuke iskusnih profesionalaca u svim industrijama.