Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji - ipak bez zlatnog Effija

Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji – ipak bez zlatnog Effija

Beogradski hotel Raddison Blu Old Mill ugostio je sinoć dodelu prvih Effie nagrada u Srbiji. Više od 150 zvanica, predstavnika marketinške struke, prisustvovalo je dodelama dva srebrna i šest bronzanih trofeja sa ciljem obeležavanja najuspešnijih kampanja realizovanih u periodu od 1. jula 2015. godine do 31. decembra 2016. godine.

Od ove godine Srbija je postala bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnom periodu. Effie Awards održan je sinoć u beogradskom hotelu Raddison Blu Old Mill u organizaciji IAA Serbia, ugostivši više od 150 predstavnika struke.

Iako ovoga puta nismo videli zlatnu Effie nagradu, srebrni i bronzani Effie dodeljeni su u ukupno 8 kategorija.

Srebrni Effie

  • Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija (Viber-vajber kampanja) za klijenta Vip mobile u kategoriji Telekomunikacije
  • Idea Plus Communications (Kafa nove generacije – Grand Black ‘N’ Easy) za klijenta Grand Prom u kategoriji Novi lokalni proizvodi ili usluge

Bronzani Effie

  • FCB Afirma (Jedan krug oko šoljice – Grand kafa Gold) za klijenta Grand Prom u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • McCann Beograd (Separating… 2016 – Schwepps) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • Ovation BBDO (Keš kredit koji rešava sve) za klijenta Unicredit banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Sve se može kad se hoće) za klijenta Raiffeisen banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Čik prestani da se zabavljaš – Plazma Mini-Mini) za klijenta Koncern Bambi u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti
  • McCann Beograd (Zajedno za škole roditeljstva – Rosa) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Dobra dela – brendovi

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie nagrade organizuju. Njegova posebnost ogleda se i u tome što nagradu određuje broj poena koji određeni rad dobije, odnosno postojanje jedinstvene skale bodovanja, zbog čega je moguće da u jednoj kategoriji bude više dobitnika istog priznanja.

Takođe, ukoliko u kategoriji nijedan rad ne dostigne propisani prag poena, nagrade se ne dodeljuju. Više informacija o takmičenju dostupno je na zvaničnom Effie sajtu, gde se ujedno nalazi i lista ovogodišnjih finalista.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.