Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji - ipak bez zlatnog Effija

Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji – ipak bez zlatnog Effija

Beogradski hotel Raddison Blu Old Mill ugostio je sinoć dodelu prvih Effie nagrada u Srbiji. Više od 150 zvanica, predstavnika marketinške struke, prisustvovalo je dodelama dva srebrna i šest bronzanih trofeja sa ciljem obeležavanja najuspešnijih kampanja realizovanih u periodu od 1. jula 2015. godine do 31. decembra 2016. godine.

Od ove godine Srbija je postala bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnom periodu. Effie Awards održan je sinoć u beogradskom hotelu Raddison Blu Old Mill u organizaciji IAA Serbia, ugostivši više od 150 predstavnika struke.

Iako ovoga puta nismo videli zlatnu Effie nagradu, srebrni i bronzani Effie dodeljeni su u ukupno 8 kategorija.

Srebrni Effie

  • Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija (Viber-vajber kampanja) za klijenta Vip mobile u kategoriji Telekomunikacije
  • Idea Plus Communications (Kafa nove generacije – Grand Black ‘N’ Easy) za klijenta Grand Prom u kategoriji Novi lokalni proizvodi ili usluge

Bronzani Effie

  • FCB Afirma (Jedan krug oko šoljice – Grand kafa Gold) za klijenta Grand Prom u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • McCann Beograd (Separating… 2016 – Schwepps) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • Ovation BBDO (Keš kredit koji rešava sve) za klijenta Unicredit banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Sve se može kad se hoće) za klijenta Raiffeisen banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Čik prestani da se zabavljaš – Plazma Mini-Mini) za klijenta Koncern Bambi u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti
  • McCann Beograd (Zajedno za škole roditeljstva – Rosa) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Dobra dela – brendovi

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie nagrade organizuju. Njegova posebnost ogleda se i u tome što nagradu određuje broj poena koji određeni rad dobije, odnosno postojanje jedinstvene skale bodovanja, zbog čega je moguće da u jednoj kategoriji bude više dobitnika istog priznanja.

Takođe, ukoliko u kategoriji nijedan rad ne dostigne propisani prag poena, nagrade se ne dodeljuju. Više informacija o takmičenju dostupno je na zvaničnom Effie sajtu, gde se ujedno nalazi i lista ovogodišnjih finalista.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.