Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji - ipak bez zlatnog Effija

Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji – ipak bez zlatnog Effija

Beogradski hotel Raddison Blu Old Mill ugostio je sinoć dodelu prvih Effie nagrada u Srbiji. Više od 150 zvanica, predstavnika marketinške struke, prisustvovalo je dodelama dva srebrna i šest bronzanih trofeja sa ciljem obeležavanja najuspešnijih kampanja realizovanih u periodu od 1. jula 2015. godine do 31. decembra 2016. godine.

Od ove godine Srbija je postala bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnom periodu. Effie Awards održan je sinoć u beogradskom hotelu Raddison Blu Old Mill u organizaciji IAA Serbia, ugostivši više od 150 predstavnika struke.

Iako ovoga puta nismo videli zlatnu Effie nagradu, srebrni i bronzani Effie dodeljeni su u ukupno 8 kategorija.

Srebrni Effie

  • Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija (Viber-vajber kampanja) za klijenta Vip mobile u kategoriji Telekomunikacije
  • Idea Plus Communications (Kafa nove generacije – Grand Black ‘N’ Easy) za klijenta Grand Prom u kategoriji Novi lokalni proizvodi ili usluge

Bronzani Effie

  • FCB Afirma (Jedan krug oko šoljice – Grand kafa Gold) za klijenta Grand Prom u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • McCann Beograd (Separating… 2016 – Schwepps) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • Ovation BBDO (Keš kredit koji rešava sve) za klijenta Unicredit banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Sve se može kad se hoće) za klijenta Raiffeisen banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Čik prestani da se zabavljaš – Plazma Mini-Mini) za klijenta Koncern Bambi u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti
  • McCann Beograd (Zajedno za škole roditeljstva – Rosa) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Dobra dela – brendovi

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie nagrade organizuju. Njegova posebnost ogleda se i u tome što nagradu određuje broj poena koji određeni rad dobije, odnosno postojanje jedinstvene skale bodovanja, zbog čega je moguće da u jednoj kategoriji bude više dobitnika istog priznanja.

Takođe, ukoliko u kategoriji nijedan rad ne dostigne propisani prag poena, nagrade se ne dodeljuju. Više informacija o takmičenju dostupno je na zvaničnom Effie sajtu, gde se ujedno nalazi i lista ovogodišnjih finalista.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.