Effie Awards Serbia: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Effie Awards Serbia: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Od ove godine Srbija je bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnoj godini. Prestižne Effie nagrade otvorile su prijave za radove (kampanje) koji se u ranoj fazi mogu prijaviti do 25. februara. Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cenu prijava, kao i za one koji prijave dva ili više radova.

effie_nagrade

Krajem prošle nedelje otvorene su prijave za prvo Effie Awards takmičenje koje se ovog juna održava u Srbiji. Pravo na prijave ostvaruju sve kampanje koje su realizovane u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine. Marketinškim agencijama, brendovima i medijskim kućama na raspolaganju su sledeće kategorije:

  • automobilska industrija
  • prehrambena industrija
  • bezalkoholna pića i napici
  • alkoholna pića
  • nega i lepota
  • proizvodi i usluge za domaćinstvo
  • maloprodaja i elektronski uređaji
  • telekomunikacije
  • finansije i platne kartice
  • softver i aplikacije
  • putovanje i turizam
  • kultura, umetnost, zabava i institucije

Kada je reč o tzv. Specijalnim kategorijama, Effie Awards Srbija uvrstila je na svoj spisak:

  • David protiv Golijata
  • Dobra dela-brendovi
  • Dobra dela-neprofitni sektor
  • Inovacija u oblasti medija-kreiranje novog kanala
  • Inovacija u oblasti medija-postojeći kanal
  • Korporativna reputacija
  • Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga
  • Mali budžet-proizvodi i usluge
  • Medijska ideja

Rani rok za prijavu radova ističe 25. februara, dok je za članove IAA Srbija obezbeđen i specijalan popust na cenu prijava, kao i za agencije, brendove i medije koji prijave dva ili više radova. Sa ciljem dodatne edukacije tržišta, ova organizacija je pre samo deset dana organizovala i svojevrstan trening tokom kojeg su posetioci imali priliku da čuju iz čega se sastoji dobra prijava, kao i kako da se baš njihov rad istakne u moru kampanja.

Podsećamo, Effie nagrade dodeljuju se najefikasnijim agencijama i oglašivačima za projekte koji su se svojim rezultatima posebno istakli na nacionalnom tržištu. Effie Awards takmičenje organizuje se u preko 40 zemalja sveta, dok je IAA Srbija nosilac licence i kako kažu, ponosni organizator ovog prestižnog događaja u Srbiji. Više informacija o samim nagradama dostupno je na zvaničnom sajtu konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.