Effie Awards Serbia: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Effie Awards Serbia: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Od ove godine Srbija je bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnoj godini. Prestižne Effie nagrade otvorile su prijave za radove (kampanje) koji se u ranoj fazi mogu prijaviti do 25. februara. Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cenu prijava, kao i za one koji prijave dva ili više radova.

effie_nagrade

Krajem prošle nedelje otvorene su prijave za prvo Effie Awards takmičenje koje se ovog juna održava u Srbiji. Pravo na prijave ostvaruju sve kampanje koje su realizovane u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine. Marketinškim agencijama, brendovima i medijskim kućama na raspolaganju su sledeće kategorije:

  • automobilska industrija
  • prehrambena industrija
  • bezalkoholna pića i napici
  • alkoholna pića
  • nega i lepota
  • proizvodi i usluge za domaćinstvo
  • maloprodaja i elektronski uređaji
  • telekomunikacije
  • finansije i platne kartice
  • softver i aplikacije
  • putovanje i turizam
  • kultura, umetnost, zabava i institucije

Kada je reč o tzv. Specijalnim kategorijama, Effie Awards Srbija uvrstila je na svoj spisak:

  • David protiv Golijata
  • Dobra dela-brendovi
  • Dobra dela-neprofitni sektor
  • Inovacija u oblasti medija-kreiranje novog kanala
  • Inovacija u oblasti medija-postojeći kanal
  • Korporativna reputacija
  • Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga
  • Mali budžet-proizvodi i usluge
  • Medijska ideja

Rani rok za prijavu radova ističe 25. februara, dok je za članove IAA Srbija obezbeđen i specijalan popust na cenu prijava, kao i za agencije, brendove i medije koji prijave dva ili više radova. Sa ciljem dodatne edukacije tržišta, ova organizacija je pre samo deset dana organizovala i svojevrstan trening tokom kojeg su posetioci imali priliku da čuju iz čega se sastoji dobra prijava, kao i kako da se baš njihov rad istakne u moru kampanja.

Podsećamo, Effie nagrade dodeljuju se najefikasnijim agencijama i oglašivačima za projekte koji su se svojim rezultatima posebno istakli na nacionalnom tržištu. Effie Awards takmičenje organizuje se u preko 40 zemalja sveta, dok je IAA Srbija nosilac licence i kako kažu, ponosni organizator ovog prestižnog događaja u Srbiji. Više informacija o samim nagradama dostupno je na zvaničnom sajtu konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Internet marketing

Kako kreirati efikasne marketinške kampanje na servisu Spotify?

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula, a njegov dolazak nije obradovao samo ljubitelje muzike - već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.