DIRECT MEDIA United Solutions predstavila medijske trendove za 2020. godinu

Brendovi, znate li na koje medijske trendove morate obratiti pažnju u 2020. godini?

DIRECT MEDIA United Solutions i ove godine izdvojila je medijske trendove koji će na domaćem tržištu dominirati u narednih 365 dana.

„U oblasti medija nepromenljiva je jedino promena, a fragmentacija je novi standard“, istakla je Ljubica Vukčević, Head of Research &Insight u DIRECT MEDIA United Solutions, najavivši presek medijskih trendova koji će, po njihovom mišljenju, dominirati na domaćem tržištu u toku naredne godine.

Neki od tih trendova, dodaje ona, bili su aktuelni i tokom 2019. godine i u toku naredne biće nadograđeni kroz mikrotrend ili novu oblast primene, a neki su potpuno novi i njihovu primenu će vreme tek potvrditi.

Detaljni prikaz svih medijskih trendova za 2020. godinu biće dostupan na zvaničnom sajtu, a mi vam u nastavku predstavljamo njihov kraći presek.

Konzumacija video sadržaja je u stalnom rastu

Kako pokazuju podaci TGI Srbija, 76% korisnika Interneta gleda videe, dok gotovo polovina Internet korisnika to čini preko dva sata dnevno. Ovaj trend, naglašavaju agencijski predstavnici, prepoznali su i oglašivači, pa je tako u 2018. gotovo 20% digital miksa zauzeo video format. Video će biti aktuelan i u 2020. godini, ali će se u okviru ukupnog trenda promeniti određeni mikrotrendovi:

  • Video-first platforme postaju važnije od mobile-first
  • Duže forme video zapisa će biti dominantne jer omogućavaju brendovima da sa korisnicima uspostave dublju emotivnu vezu.

Dominacija televizije

Trendovi o kojima su iz ove agencije pričali i prošle godine – pristup na zahtev, video na zahtev, samostalni striming, prikazivanje na više ekrana, fleksibilne pretplate, originalni sadržaji, biće prisutni i u 2020. godini, a posebno mesto u okviru toga zauzeće projekat Vida koji omogućava personalizovano oglašavanje putem TV-a.

Influenser marketing nastavlja da raste

Veća promena na našem tržištu ove godine, ocenjuju oni, je to što se fokus sa Instagram influensera pomerio ka Youtube influenserima, a to nas očekuje i u narednom periodu.

Objave sa mogućnošću kupovine

Neka istraživanja pokazuju da je 72% korisnika Instagrama kupilo neki proizvod preko aplikacije. Ipak, kako iz Srbije trenutno nije moguće postaviti Instagram shop, ovaj trend kod nas je još uvek u začetku, ali ga bez sumnje očekuje veliki rast kada ta opcija bude omogućena.

Nestajući sadržaji su veoma bitni

Instagram i Snapchat Stories predstavljaju savršene primere takvih vrsta sadržaja – onih koji se zadrže samo kratko vreme i nestanu. Prema nedavnom izveštaju kompanije Hootsuite, 64% marketara je već uključilo Instagram priče u svoje strateške planove ili namerava da to učini, naglašavaju iz Direct-a.

Korisnici sve više vremena provode na alternativnim platformama

Jedna od tih platformi je i TikTok, koji je prema broju preuzimanja rangiran više od Tvitera, Linkedina, Pinteresta i Snapcheta. U januaru ove godine, to je bila najviše preuzimana aplikacija na Android platformi.

Formiranje zajednica na društvenim mrežama

U 2019. godini zatvorene zajednice i grupe poput Reddit-a doživele su procvat, a ako brendovi žele da njihovo poslovanje preživi u uslovima organskih društvenih mreža u 2020. godini, ovakva vrsta humanizacije brenda biće neophodna – zaključuju iz DIRECT MEDIA United Solutions-a.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Propustili ste

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.

Kultura 2.0

Programeri, da li vam je zaista bitno da vam poslodavac obezbedi priliku za edukaciju – ili to možete i sami?

O tome da li su interni treninzi i budžeti za samousavršavanje 'nice to have' ili stvar bez koje se danas ne može, razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Startapi i poslovanje

CarGo predstavio biznis klasu i nova električna vozila, najavljen i sledeći krug investicija u flotu

Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, predstavio je danas najnoviju biznis klasu koju čini 100 vozila, među kojima se nalazi i električni Jaguari I-Pace. Cilj je, kaže, podići kvalitet usluge ovog servisa uz poštovanje strogih ekoloških normi.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.