Konferencija Digital Day 2022 pod sloganom ‘The End of the World as We Know It’ održaće se 9. juna u beogradskom prostoru Dorćol Platz.
Spisku važnih govornika na konferenciji Digital Day 2022 – koja se u svetu užurbane digitalne transformacije ne samo odlično snalazi, već ga lično kreira i definiše njegov oblik – pridružili su se sledeći predavači:
Dimitris Dimitriadis, Chief Innovation Officer, The Future Cats, koji će publici preneti detalje njegove vizije prema kojoj je budućnost medija svetla samo ako se oni usude da budu podvrgnuti suštinskim i hrabrim promenama. Po njegovom mišljenju, budućnost ne pripada smart digitalnim tehnologijama, koje se nasilno upliću u ljudske živote, već onima koje u te živote ulaze uz poštovanje čovekovog vremena i potreba. U “novom svetu”, nastoji se da čovek preuzme kontrolu nad sopstvenom pažnjom i da izvuče maksimum iz intenzivne interakcije sa tehnologijama.
Matija Golubović, Co-Founder, OMNIUS, MARS, U industriji koja beleži nezapamćene stope rasta, učesnike istovremeno očekuju prelomne raskrsnice koje su dovoljno oštre da slabo pripremljene izbace iz koloseka. On smatra da će e-commerce nastaviti da raste decenijama, ali u kom smeru? Pandemija je formirala nove navike ljudi i potrošača, uzrokujući tektonske promene u industriji. Koji ključni trendovi će dominirati do 2040. i na koji način ih možemo iskoristiti za potrebe sopstvenog poslovanja saznaćemo na Matijinom predavanju.
Svojim prepoznatljivim osvrtom na sticanje i primenu digitalnih iskustava u svetu koji nastaje, prvoj postavi predavača pridružiće se i Jovan Tišma (Co-founder, ALL.ART & SolSea) i Vanja Bertalan (CEO, Human). Digitay Day 2022 obezbedio je i dodatno pojačanje kada je reč o panelima.
Čekaju vas i edukativni paneli iz raznih oblasti
Pre svega Game over. Or is it? je panel posvećen video igrama – industriji većoj od muzičke i filmske zajedno i moderisaće ga Vladimir Tošić (COO, Two Desperados), uz učešće Andreja Kugoniča (Head of Growth, Nordeus), Lane Čubrić (Head of Marketing, Two Desperados) i Ivana Dimitrijevića (Head of Marketing, Webelinx Games).
Panelisti će publici približiti odnose koji vladaju u toj industriji, kakvi su odnosi između gejming studija i reklamnih agencija, kao i o ogromnom značaju brendiranja, pre svega na dominantnom polju igara za mobilne uređaje.
Predavači će se dotaći i pitanja uloge marketinga u fazama pre i posle lansiranja mobilne igre. Svet gejminga krcat je podacima, međutim, malo ko je tačno upoznat sa tim kakve su prirode ti podaci i za šta se sve mogu upotrebiti. Najzad, tražiće se odgovor na dilemu – da li je kasno za marketinške agencije da uskoče u hiperbrzi voz gejmiga?
Panel pod nazivom The Wild Rodeo that is Digital Industry Today okupiće moderatora, Radomira Bastu (CEO, Four Dots), Igora Černiševskog (Managing Director, Method Agency) i Mihaila Ponjavića (Chief eCommerce Officer, Tehnomanija) koji će pojasniti da su neplaćene fakture jedina konstanta u životu digitalne agencije. Sve ostalo je Divlji zapad neizvesnosti: finansijska kriza, pandemija, ratovi, inflacija i preteća recesija.
Under Stereotyping Ads for Children naslov je panela pod pokroviteljstvom UNICEF-a sa Natašom Krstić, vanrednim profesorom na FMK – Fakultetu za medije i komunikacije (UNICEF), Lazarom Džamićem, predavačem na FMK i Ivanom Živkovićem, osnivačem i managing direktorom agencije Pioniri Communications.
Sudeći po istraživanjima UNICEF-a, rodna neravnopravnost je prisutna u životu dece, a naročito vidljiva u načinu na koji su predstavljeni pojedini likovi u medijima. Sa globalizacijom, deca su danas izloženija medijima i marketingu više nego ikada pre. Kao rezultat toga, ukazuju se nova pitanja koja se odnose na posledice po razvoj i dobrobit dece izložene tim uticajima, a odgovore na njih treba da daju kompanije, marketinške agencije i mediji, na načine koji bi promovisali rodnu jednakost, uz očuvanje legitimnih poslovnih interesa.
I na kraju TikTokers Among Us je panel koji će okupiti četvoro ljudi iz digitalnog marketinga koji ujedno kreiraju sadržaje na TikToku. Moderator je Gorana Risteski (Creative Strategist, Grow Mojo), a učesnici Aleksa Todorović (Digital Marketing Specialist, Bazzar.rs), Igor Radulović (Direkcija projekata, Žiška) i Miloš Lalić (Junior Account Manager, Balkan Tube Space). TikTok je najpopularnija društvena mreža, naročito među mladima i ovaj panel će biti pravo mesto da se postavi pitanje – Šta brendovi moraju da nauče od influensera?
Karte za ovu konferenciju se mogu kupiti online do 6. juna po garantovanoj ceni za učesnike konferencije.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!