Digital Day 2022: Rezervišite 9. jun za lekcije iz novih trendova u medijima

Digital Day 2022: Rezervišite 9. jun za lekcije iz novih trendova u medijima i marketingu

Konferencija Digital Day 2022 pod sloganom ‘The End of the World as We Know It’ održaće se 9. juna u beogradskom prostoru Dorćol Platz.

Spisku važnih govornika na konferenciji Digital Day 2022 – koja se u svetu užurbane digitalne transformacije ne samo odlično snalazi, već ga lično kreira i definiše njegov oblik – pridružili su se sledeći predavači:

Dimitris Dimitriadis, Chief Innovation Officer, The Future Cats, koji će publici preneti detalje njegove vizije prema kojoj je budućnost medija svetla samo ako se oni usude da budu podvrgnuti suštinskim i hrabrim promenama. Po njegovom mišljenju, budućnost ne pripada smart digitalnim tehnologijama, koje se nasilno upliću u ljudske živote, već onima koje u te živote ulaze uz poštovanje čovekovog vremena i potreba. U “novom svetu”, nastoji se da čovek preuzme kontrolu nad sopstvenom pažnjom i da izvuče maksimum iz intenzivne interakcije sa tehnologijama.

Matija Golubović, Co-Founder, OMNIUS, MARS, U industriji koja beleži nezapamćene stope rasta, učesnike istovremeno očekuju prelomne raskrsnice koje su dovoljno oštre da slabo pripremljene izbace iz koloseka. On smatra da će e-commerce nastaviti da raste decenijama, ali u kom smeru? Pandemija je formirala nove navike ljudi i potrošača, uzrokujući tektonske promene u industriji. Koji ključni trendovi će dominirati do 2040. i na koji način ih možemo iskoristiti za potrebe sopstvenog poslovanja saznaćemo na Matijinom predavanju.

Svojim prepoznatljivim osvrtom na sticanje i primenu digitalnih iskustava u svetu koji nastaje, prvoj postavi predavača pridružiće se i Jovan Tišma (Co-founder, ALL.ART & SolSea) i Vanja Bertalan (CEO, Human). Digitay Day 2022 obezbedio je i dodatno pojačanje kada je reč o panelima.

Čekaju vas i edukativni paneli iz raznih oblasti

Pre svega Game over. Or is it? je panel posvećen video igrama – industriji većoj od muzičke i filmske zajedno i moderisaće ga Vladimir Tošić (COO, Two Desperados), uz učešće Andreja Kugoniča (Head of Growth, Nordeus), Lane Čubrić (Head of Marketing, Two Desperados) i Ivana Dimitrijevića (Head of Marketing, Webelinx Games).

Panelisti će publici približiti odnose koji vladaju u toj industriji, kakvi su odnosi između gejming studija i reklamnih agencija, kao i o ogromnom značaju brendiranja, pre svega na dominantnom polju igara za mobilne uređaje.

Predavači će se dotaći i pitanja uloge marketinga u fazama pre i posle lansiranja mobilne igre. Svet gejminga krcat je podacima, međutim, malo ko je tačno upoznat sa tim kakve su prirode ti podaci i za šta se sve mogu upotrebiti. Najzad, tražiće se odgovor na dilemu – da li je kasno za marketinške agencije da uskoče u hiperbrzi voz gejmiga?

Panel pod nazivom The Wild Rodeo that is Digital Industry Today okupiće moderatora, Radomira Bastu (CEO, Four Dots), Igora Černiševskog (Managing Director, Method Agency) i Mihaila Ponjavića (Chief eCommerce Officer, Tehnomanija) koji će pojasniti da su neplaćene fakture jedina konstanta u životu digitalne agencije. Sve ostalo je Divlji zapad neizvesnosti: finansijska kriza, pandemija, ratovi, inflacija i preteća recesija.

Under Stereotyping Ads for Children naslov je panela pod pokroviteljstvom UNICEF-a sa Natašom Krstić, vanrednim profesorom na FMK – Fakultetu za medije i komunikacije (UNICEF), Lazarom Džamićem, predavačem na FMK i Ivanom Živkovićem, osnivačem i managing direktorom agencije Pioniri Communications.

Sudeći po istraživanjima UNICEF-a, rodna neravnopravnost je prisutna u životu dece, a naročito vidljiva u načinu na koji su predstavljeni pojedini likovi u medijima. Sa globalizacijom, deca su danas izloženija medijima i marketingu više nego ikada pre. Kao rezultat toga, ukazuju se nova pitanja koja se odnose na posledice po razvoj i dobrobit dece izložene tim uticajima, a odgovore na njih treba da daju kompanije, marketinške agencije i mediji, na načine koji bi promovisali rodnu jednakost, uz očuvanje legitimnih poslovnih interesa.

I na kraju TikTokers Among Us je panel koji će okupiti četvoro ljudi iz digitalnog marketinga koji ujedno kreiraju sadržaje na TikToku. Moderator je Gorana Risteski (Creative Strategist, Grow Mojo), a učesnici Aleksa Todorović (Digital Marketing Specialist, Bazzar.rs), Igor Radulović (Direkcija projekata, Žiška) i Miloš Lalić (Junior Account Manager, Balkan Tube Space). TikTok je najpopularnija društvena mreža, naročito među mladima i ovaj panel će biti pravo mesto da se postavi pitanje – Šta brendovi moraju da nauče od influensera?

Karte za ovu konferenciju se mogu kupiti online do 6. juna po garantovanoj ceni za učesnike konferencije.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Index Health osigurao dodatnih $3 miliona investicije za unapređenje proizvoda

Startap domaćeg osnivača Luke Ivićevića, Index Health iz Majamija, koji nudi usluge telemedicine zasnovane na personalizovanim podacima pacijenata, podigao je novih $3 miliona u 'seed' rundi investiranja.

Karijere

Borislav Vesnić: I game dev industrija u Srbiji se suočava sa otkazima, ali i dalje je u blagom porastu

Visoki porezi i nedostatak mentorstva u vođenju biznisa i dalje su glavni neprijatelji domaće gejming industrije, kaže Borislav Vesnić, jedan od osnivača Tricoman Studios. O tome, ali i o drugim izazovima (i dobrim stranama) njegovog preduzetničkog puta sa njim razgovaramo u intervjuu koji sledi.

Tehnologija

Mislav Malenica: Razvoj veštačke inteligencije nije uticao na otkaze u IT industriji

Mislav Malenica, osnivač AI startapa Mindsmiths i potpredsednik organizacije Cro AI, na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu bio je jedan od panelista, a u intervjuu za Netokraciju objasnio je zašto veštačka inteligencija ne može zameniti ljude i kako takav stav štetno utiče na njen razvoj.

Propustili ste

Intervju

Decenter u Srbiji pokreće R&D odeljenje sa ciljem razvoja novih naprednih Web3 rešenja

R&D kompanije Decenter podrazumeva grupu hakera koji imaju slobodu da istražuju, rešavaju probleme i stvaraju nova rešenja bez mnogo brige o biznisu, rokovima ili tržištu.

Sponzorisano

Kako je domaći startap Hunch postao prepoznatljiv brend u Holandiji

Hunch već drugu godinu za redom sponzoriše Dutch Search Awards, dodelu nagrada za najbolje holandske marketinške agencije, koja se održava u Utrehtu. Ove godine se vraćamo bogatiji za tri nagrade koje je osvojila agencija sa kojom radimo, i sa misijom da uspostavimo dominaciju na holandskom tržištu.

Startapi i poslovanje

Srpsko-nemački randevu.tech zatvorio ‘pre-seed’ investiciju od € 325.000

ICT Hub Venture, TS Ventures Fond i Earlybird Vision Lab inkubator udruženo su investirali u randevu.tech - tehnološku kompaniju sa sedištem u Berlinu i Beogradu koja transformiše način na koje kompanije grade i razvijaju B2B marketplace rešenja i digitalne proizvode.

Office Talks Podcast

Stanje IT industrije i odnos programera prema HR-u

U 169. epizodi Office Talks podkasta sa Ivom Marinković (Smallpdf) i Anom Golobočanin (Daon), analiziramo trenutno stanje na IT tržištu kao i probleme sa kojima se susreću tehnološke kompanije.

Karijere

Popunite anketu o transparentnosti IT plata u Srbiji

Inicijativa "Anketa o platama - Transparentnost zarada u IT industriji" biće anonimna, a pokrenuta je sa ciljem unapređenja transparentnosti i otvorenosti unutar srpske IT zajednice.

Novost

Trickest lansira javnu verziju svoje platforme za orkestraciju security workflow-a

Trickest, startap koji posluje u domenu automatizacije cybersecurity procesa, lansirao je svima dostupnu verziju svoje platforme za orkestraciju security workflow-a.