Digital Day 2022: Rezervišite 9. jun za lekcije iz novih trendova u medijima

Digital Day 2022: Rezervišite 9. jun za lekcije iz novih trendova u medijima i marketingu

Konferencija Digital Day 2022 pod sloganom ‘The End of the World as We Know It’ održaće se 9. juna u beogradskom prostoru Dorćol Platz.

Spisku važnih govornika na konferenciji Digital Day 2022 – koja se u svetu užurbane digitalne transformacije ne samo odlično snalazi, već ga lično kreira i definiše njegov oblik – pridružili su se sledeći predavači:

Dimitris Dimitriadis, Chief Innovation Officer, The Future Cats, koji će publici preneti detalje njegove vizije prema kojoj je budućnost medija svetla samo ako se oni usude da budu podvrgnuti suštinskim i hrabrim promenama. Po njegovom mišljenju, budućnost ne pripada smart digitalnim tehnologijama, koje se nasilno upliću u ljudske živote, već onima koje u te živote ulaze uz poštovanje čovekovog vremena i potreba. U “novom svetu”, nastoji se da čovek preuzme kontrolu nad sopstvenom pažnjom i da izvuče maksimum iz intenzivne interakcije sa tehnologijama.

Matija Golubović, Co-Founder, OMNIUS, MARS, U industriji koja beleži nezapamćene stope rasta, učesnike istovremeno očekuju prelomne raskrsnice koje su dovoljno oštre da slabo pripremljene izbace iz koloseka. On smatra da će e-commerce nastaviti da raste decenijama, ali u kom smeru? Pandemija je formirala nove navike ljudi i potrošača, uzrokujući tektonske promene u industriji. Koji ključni trendovi će dominirati do 2040. i na koji način ih možemo iskoristiti za potrebe sopstvenog poslovanja saznaćemo na Matijinom predavanju.

Svojim prepoznatljivim osvrtom na sticanje i primenu digitalnih iskustava u svetu koji nastaje, prvoj postavi predavača pridružiće se i Jovan Tišma (Co-founder, ALL.ART & SolSea) i Vanja Bertalan (CEO, Human). Digitay Day 2022 obezbedio je i dodatno pojačanje kada je reč o panelima.

Čekaju vas i edukativni paneli iz raznih oblasti

Pre svega Game over. Or is it? je panel posvećen video igrama – industriji većoj od muzičke i filmske zajedno i moderisaće ga Vladimir Tošić (COO, Two Desperados), uz učešće Andreja Kugoniča (Head of Growth, Nordeus), Lane Čubrić (Head of Marketing, Two Desperados) i Ivana Dimitrijevića (Head of Marketing, Webelinx Games).

Panelisti će publici približiti odnose koji vladaju u toj industriji, kakvi su odnosi između gejming studija i reklamnih agencija, kao i o ogromnom značaju brendiranja, pre svega na dominantnom polju igara za mobilne uređaje.

Predavači će se dotaći i pitanja uloge marketinga u fazama pre i posle lansiranja mobilne igre. Svet gejminga krcat je podacima, međutim, malo ko je tačno upoznat sa tim kakve su prirode ti podaci i za šta se sve mogu upotrebiti. Najzad, tražiće se odgovor na dilemu – da li je kasno za marketinške agencije da uskoče u hiperbrzi voz gejmiga?

Panel pod nazivom The Wild Rodeo that is Digital Industry Today okupiće moderatora, Radomira Bastu (CEO, Four Dots), Igora Černiševskog (Managing Director, Method Agency) i Mihaila Ponjavića (Chief eCommerce Officer, Tehnomanija) koji će pojasniti da su neplaćene fakture jedina konstanta u životu digitalne agencije. Sve ostalo je Divlji zapad neizvesnosti: finansijska kriza, pandemija, ratovi, inflacija i preteća recesija.

Under Stereotyping Ads for Children naslov je panela pod pokroviteljstvom UNICEF-a sa Natašom Krstić, vanrednim profesorom na FMK – Fakultetu za medije i komunikacije (UNICEF), Lazarom Džamićem, predavačem na FMK i Ivanom Živkovićem, osnivačem i managing direktorom agencije Pioniri Communications.

Sudeći po istraživanjima UNICEF-a, rodna neravnopravnost je prisutna u životu dece, a naročito vidljiva u načinu na koji su predstavljeni pojedini likovi u medijima. Sa globalizacijom, deca su danas izloženija medijima i marketingu više nego ikada pre. Kao rezultat toga, ukazuju se nova pitanja koja se odnose na posledice po razvoj i dobrobit dece izložene tim uticajima, a odgovore na njih treba da daju kompanije, marketinške agencije i mediji, na načine koji bi promovisali rodnu jednakost, uz očuvanje legitimnih poslovnih interesa.

I na kraju TikTokers Among Us je panel koji će okupiti četvoro ljudi iz digitalnog marketinga koji ujedno kreiraju sadržaje na TikToku. Moderator je Gorana Risteski (Creative Strategist, Grow Mojo), a učesnici Aleksa Todorović (Digital Marketing Specialist, Bazzar.rs), Igor Radulović (Direkcija projekata, Žiška) i Miloš Lalić (Junior Account Manager, Balkan Tube Space). TikTok je najpopularnija društvena mreža, naročito među mladima i ovaj panel će biti pravo mesto da se postavi pitanje – Šta brendovi moraju da nauče od influensera?

Karte za ovu konferenciju se mogu kupiti online do 6. juna po garantovanoj ceni za učesnike konferencije.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Karijere

Katarina Anđelković: Veći broj žena na čelnim pozicijama u IT kompanijama – to bih volela da vidim

Povodom međunarodnog dana žena, donosimo vam specijal inspirativnih priča dama koje svojim radom svakodnevno doprinose razvoju domaće IT industrije.

Startapi i poslovanje

ICT Hub otvorio nove prostorije u Beogradu – 520m2 za 90 ljudi

Redakcija Netokracije imala je ekskluzivnu priliku da poseti novootvorene kancelarije ICT Hub-a u Beogradu koje se nalaze na Trgu Nikole Pašića. Ovo je drugi veliki coworking prostor ICT Hub-a pored kancelarija u ulici kralja Milana, koja nastavlja da radi normalnim tokom.

Startapi i poslovanje

Srpski Hyperfacade pomoću veštačke inteligencije projektuje fasade širom Evrope

Startap iz Pančeva nudi digitalizovana rešenja koja olakšavaju proces fasadnog inženjeringa, spajajući građevinsku i tehnološku industriju. O Hyperfacade startapu i misiji kojom je vođen, razgovarali smo sa osnivačem Nenadom Simićem.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Kako je Jovan Simić pokrenuo FK Miljakovac?

Gost 135. epizode Office Talks podkasta bio je Jovan Simić, čovek koji živi za sport, konkretno fudbal. Ta strast ga je vodila od humanitarnih sportskih akcija, preko PR pozicije u FK Voždovcu i Olimpijskom komitetu, pa sve do pokretanja svog fudbalskog kluba Miljakovac.

Analiza

Kako obračunati ‘ekstra porez’ za 2022. godinu i na koga se on primenjuje?

U tekstu koji sledi, donosimo vam odgovore na sva pitanja koja imate u vezi sa godišnjim porezom na dohodak građana, te vašim obavezama prilikom oporezivanja.

Novost

Pet razloga zbog kojih ćete želeti da koristite mobilnu aplikaciju UniCredit Banke

Mobilna aplikacija UniCredit Banke Srbija ocenjena je od strane svojih korisnika najvišim ocenama na tržištu, u onlajn prodavnicama App Store i Google Play, u kategoriji mobilne bankarske aplikacije.

Karijere

Koja su prava radnika u slučaju otkaza i gde kompanije najčešće greše?

Poslednjih nekoliko nedelja u IT zajednici sve češće slušamo o otkazima i zamrzavanju zapošljavanja. To nas je nateralo da se zapitamo kako su u Srbiji regulisani otkazi usled smanjenja obima posla, te koja prava radnici mogu da ostvare ukoliko ostanu bez posla?

Internet marketing

DigiTalk u Zrenjaninu i ovog aprila o razvoju digitalne ekonomije u Srbiji

Digitalk, organizacija koju čine Vladimir Kovač, Ivan Minić i Vitomir Ognjanović, najavljuje dva vezana događaja u aprilu posvećena digitalnoj ekonomiji u Srbiji: Digitalk e-Commerce Days i Digitalk Konferenciju 2023. 

Upoznajte poslodavce

ABBYY razvojni centar u Srbiji zapošljava domaće inženjere, ali i netehničke kadrove

Multinacionalna kompanija ABBYY, koja razvija inteligentna rešenja za obradu dokumentacije, planira da do 2023. godine udvostruči broj domaćih stručnjaka s ciljem širenja poslovanja i stvaranja snažne tehnološke zajednice u Srbiji.