Tajne Webmaster alata i Guglovog algoritma na 8. izdanju DIDS-a

Tajne Webmaster alata i Guglovog algoritma na 8. izdanju DIDS-a

Osma godišnja konferencija o Internetu u Srbiji DIDS 2017. koju organizuje RNIDS, biće održana 7. i 8. marta u beogradskom hotelu Metropol. Ovogodišnji događaj nosi slogan 'Tajne Internet pretraga: Traži, Nađi, Poseti', koji najbolje opisuje i tri tematska bloka i glavnu temu događaja - pretraživačku Internet mašineriju oličenu u Guglu.

d

Upravo iz tih razloga, prvi blok DIDS 2017. konferencije nosi naziv „Iz ugla Gugla“, a uvodni predavač je Geri Iješ, analitičar webmaster trendova u kompaniji Google čija je misija da pomogne vlasnicima web sajtova radi kreiranja što uspešnijih stranica, kako bi korisnicima pružili kvalitetno iskustvo pretrage. Inače, Garijeva karijera se zasniva na potrazi za načinima unapređivanja pretrage Interneta, a pored toga on je i predstavnik Gugla u globalnoj online marketing zajednici – a uz to pomaže i korisnicima Guglovih foruma za webmastere u rešavanju problema sa njihovim sajtovima.

Prijave besplatne ali požurite

Gari će u okviru svog predavanja koje nosi naziv „Gugl i internacionalizacija“, predstaviti  detaljniji pogled u Guglove algoritme za internacionalizaciju i geotargetiranje, kao i efekate koje one imaju na korisnike i kako na njih može da se utiče. Tako će posetioci konferencije iz prve ruke moći da saznaju na koji način da iskoriste Guglove alate za kreiranje Internet strategije, te da postave direktno pitanje čoveku koji je na samom izvoru informacija o pomenutoj kompaniji.

Iz organizacije poručuju da je DIDS, kao i do sada, besplatan za sve posetioce, ali da je potrebno na vreme popuniti obavezne registracije zbog ograničenog broja mesta, koje će svi zainteresovani moći da pošalju od 20. februara putem zvaničnog sajta konferencije, gde između ostalog mogu pronaći i više detalja o događaju. Sa druge strane, oni koji žele da prate treći po redu Regionalni Internet forum – RIF 2017, koji se održava drugog dana DIDS-a – već sada mogu da se prijave putem web stranice ovog foruma.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?