SEO i pretraga

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

SEO i pretraga

Najviše pretražujemo BMW, Audi i Volkswagen – ali od 1.000 do 2.000 evra

U prvih devet meseci 2018. u Srbiji je registrovano 19.400 novih putničkih vozila, saopštio je sajt polovniautomobili.com.

SEO i pretraga

Kako do uspešne optimizacije sadržaja i sajtova – saznajte na prvoj SEOIT konferenciji

U subotu 6. maja, s početkom u 10:30 časova, u beogradskom Startit centru kompanija Catena Media organizuje jedinstvenu SEOIT konferenciju koja će obraditi neke od najaktuelnijih tema iz sveta SEO i content marketinga - o čemu će govoriti iskusni i stručni predavači tokom predavanja i panel diskusije.

SEO i pretraga

Google Search dobio ‘fact checker’ za borbu protiv lažnih vesti

Lažne vesti iliti 'FAKE NEWS' postale su profitabilan biznis krajem 2016. godine - štaviše, moglo bi se reći da su doprinele izboru američkog predsednika Donalda Trampa, ali i nekih drugih - nama geografski bližih političara. Kako se izboriti sa lažima i neistinama? Google misli da ima rešenje.

SEO i pretraga

Pratite konferenciju DIDS 2017. UŽIVO

Osmo izdanje konferencije ‘Dan Internet domena Srbije’ ove godine održaće se 7. i 8. marta u beogradskom hotelu Metropol pod pokroviteljstvom Fondacije RNIDS. Pridružite se prenosu uživo i ispratite događaj iz udobnosti vašeg doma - ili kancelarije!

SEO i pretraga

Tajne Webmaster alata i Guglovog algoritma na 8. izdanju DIDS-a

Osma godišnja konferencija o Internetu u Srbiji DIDS 2017. koju organizuje RNIDS, biće održana 7. i 8. marta u beogradskom hotelu Metropol. Ovogodišnji događaj nosi slogan 'Tajne Internet pretraga: Traži, Nađi, Poseti', koji najbolje opisuje i tri tematska bloka i glavnu temu događaja - pretraživačku Internet mašineriju oličenu u Guglu.

SEO i pretraga

Kako do bolje vidljivosti na Guglu – saznajte na konferenciji DIDS 2017.

Prostorije beogradskog hotela Metropol Palace ugostiće početkom marta osmu po redu konferenciju o razvoju Interneta u svetu i na .RS i .СРБ domenskim prostorima Srbije - DIDS 2017 - u organizaciji RNIDS-a. Tema konferencije biće usmerena ka značaju Internet domena i bezbednosti, ali i korišćenju Guglovih alata zarad efikasnijeg oglašavanja i analiziranja rezultata.

SEO i pretraga

Više od 50% stranica na HTTPS protokolu – povećana sigurnost razmene podataka

Više od polovine učitanih stranica putem Chrome pretraživača sa desktop uređaja danas koristi sigurnosni HTTPS protokol koji predstavlja korak više u zaštiti razmene podataka između sajta i korisnika. Čak dve trećine vremena provedenog na Internetu zaštićeno je ovim oblikom sigurnosti, ukazujući na veliki iskorak ka bezbednijem pretraživanju.

SEO i pretraga

Kako Google i Facebook vide sadržaj na ćirilici?

Mitovi o korišćenju ćirilice na Internetu, poput onog da Google ‘ne voli’ naše zvanično pismo, kao i da je zbog njenog korišćenja komplikovano širiti poslovanje na Internetu, pobijeni su sinoć na tribini adekvatnog naziva ‘Ćiribasters’, održanoj u Startit centru a organizovanoj od strane Fondacije RNIDS-a.

SEO i pretraga

Kako do vidljivosti na Guglu u 2016?

Da Gugl konstantno menja algoritam po kom određuje poziciju sajta u rezultatima pretrage, odavno nije tajna - čak ni za one koji se ne bave isključivo optimizacijom sajtova za pretraživače (SEO). Međutim, ono što jeste večita misterija za veliki broj vlasnika sajtova jesu konkretni načini na koje se zaista može unaprediti rangiranje sajta.

Pročitaj dodatno…

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]