Radionica naprednog Content Marketinga ponovo u Beogradu

Radionica naprednog Content Marketinga ponovo u Beogradu – ‘early bird’ karte do 22. maja!

Usled velikog interesovanja, pripremili smo još jedno izdanje radionice naprednog 'content marketinga'. Profesionalci, čekamo vas 27. maja u Beogradu!

Druga po redu radionica Zero to Hero Content u 2019. godini, baš kao i prva, biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako želite da naučite kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, te kako vam Paretov princip može pomoći u tome – ovo je mesto za vas, pogotovo ako niste uspeli da dođete do svog mesta prethodni put!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić – content marketari koji imaju iskustvo kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, a koji su i Netokracijini redovni kolumnisti.

Od planiranja do metrika 🔧

Svi znamo koliko vrednosti našem biznisu može doneti dobar sadržaj, ali kvalitetno realizovanih content marketing projekata na domaćem tržištu i nema baš mnogo – možda baš zato što ne razmišljamo unapred.

Iz tog razloga naši predavači predočiće vam razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrade plana), a zatim će vam objasniti kako istražiti ciljnu grupu, konkurenciju, ključne reči, kako napraviti plan promocije i distribucije i to dokumentovati.

Nakon postavljanja strategije, Mia i Goran uputiće vas u oblikovanje narativne strukture, a zatim i u sve pojedinačne elemente svakog uspešnog sadržaja i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate, o čemu svedoči i Google analitika o kojoj će takođe biti reči.

Kako da obezbediš svoje (i kolegino) mesto na radionici? 🤔

Ostavi nam svoje podatke putem online formulara i mi ćemo te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara + PDV, ali do 22. maja važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 16.990 dinara + PDV. Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.