Radionica naprednog Content Marketinga ponovo u Beogradu

Radionica naprednog Content Marketinga ponovo u Beogradu – ‘early bird’ karte do 22. maja!

Usled velikog interesovanja, pripremili smo još jedno izdanje radionice naprednog 'content marketinga'. Profesionalci, čekamo vas 27. maja u Beogradu!

Druga po redu radionica Zero to Hero Content u 2019. godini, baš kao i prva, biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako želite da naučite kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, te kako vam Paretov princip može pomoći u tome – ovo je mesto za vas, pogotovo ako niste uspeli da dođete do svog mesta prethodni put!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić – content marketari koji imaju iskustvo kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, a koji su i Netokracijini redovni kolumnisti.

Od planiranja do metrika 🔧

Svi znamo koliko vrednosti našem biznisu može doneti dobar sadržaj, ali kvalitetno realizovanih content marketing projekata na domaćem tržištu i nema baš mnogo – možda baš zato što ne razmišljamo unapred.

Iz tog razloga naši predavači predočiće vam razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrade plana), a zatim će vam objasniti kako istražiti ciljnu grupu, konkurenciju, ključne reči, kako napraviti plan promocije i distribucije i to dokumentovati.

Nakon postavljanja strategije, Mia i Goran uputiće vas u oblikovanje narativne strukture, a zatim i u sve pojedinačne elemente svakog uspešnog sadržaja i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate, o čemu svedoči i Google analitika o kojoj će takođe biti reči.

Kako da obezbediš svoje (i kolegino) mesto na radionici? 🤔

Ostavi nam svoje podatke putem online formulara i mi ćemo te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara + PDV, ali do 22. maja važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 16.990 dinara + PDV. Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.