CityExpert osigurao novih €800.000 investicije - stanove do sada pretraživalo 3,5 miliona korisnika

CityExpert osigurao novih €800.000 investicije – stanove do sada pretraživalo 3,5 miliona korisnika

U razgovoru sa direktorom CityExpert-a, Igorom Jovićem, otkrivamo detalje iza nove investicije i unapređenog servisa koji automatizuje proces razgledanja nekretnina.

Sa startapom iz Beograda inicijalno smo se upoznali 2016. godine kada je osigurana prva investicija od fonda SC Ventures u iznosu od 700.000 evra. Danas, dve godine kasnije, iz kompanije otkrivaju za Netokraciju da je investicija proširena za dodatnih 800.000 evra od strane istog investitora, što ukupnu vrednost investicije podiže na 1,5 miliona evra.

Nova runda finansiranja biće u najvećoj meri iskorišćena na ekspanziju poslovanja – kako u regionu, tako i u drugim delovima Evrope. U pitanju je plan koji CityExpert sledi od 2017. godine kada je Netokracija i saznala da kompanija planira proširenje na tržište EU.

Call centar i interni tim za podršku zamenili su agente na terenu

„U poslednjih četiri meseca dogodile su se zaista velike promene u našem poslovanju. Od samog starta smo imali želju da digitalizujemo tržište nekretnina i to smo započeli sa transparentnim medijskim prikazima koje smo predstavili još 2015. godine, dok je sada čitava usluga na daleko višem nivou“, započinje razgovor Igor Jović, direktor i osnivač CityExpert-a.

Sa novim sajtom došle su i nove funkcionalnosti, a korisnicima je znatno olakšan proces verifikacije, pregleda i pretraživanja nekretnina, poput opcije kao što je sačuvana pretraga prema kriterijumima. Kako Igor ističe, do pre samo nedelju dana ovaj servis imao je manuelnu verifikaciju (kompletan proces zahtevao je dosta ljudskih resursa), a sada je taj korak automatizovan:

Sve to sada radi naš softver. Kada se ljudi registruju, sistem od njih traži da se verifikuju uz pomoć kamere na telefonu ili kompjutera. Softver pročita i validira podatke ličnog dokumenta, skraćujući vreme odobrenja. Čitav proces je bezbedan budući da smo kompletnu bazu i zbirku podataka prijavili kod poverenika. Važno nam je da naši korisnici imaju poverenje u CityExpert.

Samo nedavno, CityExpert tim prešao je u nove kancelarije odakle razvijaju i upravljaju najvećom digitalnom agencijom za nekretnine na prostoru Balkana.

Na ovaj način, automatizovan je veliki deo posla, naglašava Jović. U narednom periodu sledi i finalni korak digitalizacije usluga – zakazivanje i razgledanje nekretnine za koju je korisnik zainteresovan. Naš sagovornik dodaje da u ovom procesu umesto agenta, obavezu preuzima City Expert call centar i interni tim za podršku. Odatle se vrše svi dogovori između korisnika i vlasnika nekretnine, ne zaviseći od kapaciteta ljudi na terenu, radnog vremena ili slično.

Na pitanje Netokracije da li uklanjanje agenata sa terena znači i mogućnost za eventualno zaobilaženje CityExpert-a od strane vlasnika, Igor kaže da se tim sa takvim slučajevima do sada nije susretao, jer vlasnik plaća za vidljivost nekretnine na sajtu i znatno manju proviziju, te mu nije u interesu da se bavi prevarom koja nije u skladu s poslovanjem ove kompanije.

Nastavljajući razgovor, Jović kaže da je tim u poslednje vreme vredno radio na optimizaciji procesa. To podrazumeva smanjenje fokusa sa agenata na terenu, ali i unapređenje pregleda samih nekretnina:

To je bila poslednja stvar koja nas je vezivala za tradicionalni svet nekretnina. Sada CityExpert možemo nazvati online agencijom za nekretnine, jer ne postoji ljudski faktor u našem radu. Više nismo vezani izlaskom na teren i time smo rešili dosta problema vezanih za kapacitete a sa kojima smo se u prethodnom periodu suočavali. Kao što sam i napomenuo, ovu obavezu sada su preuzeli naš call centar i tim za podršku.

Otvoreno govoreći, naš sagovornik otkriva da je kompanija sa digitalizacijom servisa i izbacivanjem agenata dosta rizikovala, jer se postavljalo i pitanje koliko je samo tržište spremno na ove promene i koliko su korisnici dovoljno digitalno pismeni da se kompletan proces u potpunosti prebaci na njih.

Tim u Beogradu i Novom Sadu mogao bi uskoro da dobije i kolege u nekom od gradova iz regiona i drugih delova Evrope.

„Shvatili smo brzo da se rizik sa promenama isplatio, a korisnici su nas nagradili sa dodatnim poverenjem što je rezultovalo rastu poslovanja, bez obzira na to što se po pravilu svaka novina teže prihvata“, dodaje Igor, napominjući da će agenti i dalje biti važan „šraf“ koji koordinira između advokatske kancelarije, kupca i prodavca. 

Štaviše, novi način rada doveo je do toga da je servis jeftiniji nego ranije. „Mi smo od samog starta bili besplatni za kupce i zakupce što nas je već u tom trenutku činilo upola jeftinijim nego što je to slučaj kod tržišne konkurencije“, ističe Jović, dodajući da su zahvaljujući automatizaciji procesa sada u proseku čak 70% jeftiniji od konkurenata.

Za kraj, Igor otkriva za Netokraciju da CityExpert u fokusu ima pre svega kompletiranje novih procesa, dok se tim tehnički i strukturno priprema za proširenje na nova tržišta – već u prvom ili drugom kvartalu 2019. godine. „U pitanju su veći gradovi u Evropi, a ono što je takođe plan u prvoj polovini sledeće godine jeste i širenje na veće gradove u regionu„, dodaje on, zaključujući da se servis u narednom periodu neće širiti na druge gradove u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.