'Balkanski Vidcon' okuplja regionalne YouTubere

‘Balkanski Vidcon’ okuplja regionalne YouTubere početkom oktobra u Sava Centru

YouTube igra sve značajniju ulogu u makretingu na društvenim mrežama, a to će vam najbolje reći tinejdžeri. Popularna video mreža čak i na ovim prostorima okuplja publiku koja se broji u milionima, a priliku da upoznaju svoje omiljene YouTubere i da čuju njihova predavanja imaće već ovog oktobra - na drugom Balkan Tube Festu u Beogradu.

btf

Prvi festival YouTube kulture samo prošle godine okupio je preko 5.000 posetilaca u beogradskom Sava Centru. Nekoliko hiljada mališana, tinejdžera ali i drugih ljubitelja video sadržaja koji se danas može naći na ovom servisu, doslovno je „okupiralo“ veliku salu u nadi da će i uživo videti svoje idole.

Balkan Tube Fest 2016. nastoji da čitavu stvar podigne za lestvicu više, a već sada poznat je i raspored u kome će posetioci moći da uživaju. Dva dana predavanja, radionica i Q&A sesija u dve sale, tokom koji će učesnici moći da saznaju kako izgleda život YouTubera iza kamere, kako se nositi sa odgovornošću koje ovo zanimanje donosi i još mnogo toga. Popularni YouTuberi Yasserstein i Zvoganj imaće i specijalna predavanja, a tu je i panel posvećen devojkama čiji tutorijali i videi privlače ogromnu publiku.

Popularnost – širom regiona

Naime, pomenuti festival predstavlja direktan susret YouTube zvezda i njihovih fanova, kao i svojevrsnu reviju i festival najboljih klipova u protekloj sezoni:

Balkan Tube Fest je regionalnog karaktera te spaja ljude sa prostora nekadašnje Jugoslavije. YouTube je trenutno jedno od retkih mesta gde se mladima prikazuje da nacionalnost i vera ne treba da sprečavaju ljude da rade zajedno stvari koje vole.

Iz organizacije ističu da se karte već uveliko nalaze u prodaji, a sa ponosom napominju i da je broj dana same konferencije dupliran te će učesnici moći da uživaju u bogatom sadržaju 1. i 2. oktobra u Sava Centru, po ceni od 600 dinara po danu. Više informacija o samom događaju dostupno je na zvaničnom sajtu Balkan Tube Festa.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.