'Balkanski Vidcon' okuplja regionalne YouTubere

‘Balkanski Vidcon’ okuplja regionalne YouTubere početkom oktobra u Sava Centru

YouTube igra sve značajniju ulogu u makretingu na društvenim mrežama, a to će vam najbolje reći tinejdžeri. Popularna video mreža čak i na ovim prostorima okuplja publiku koja se broji u milionima, a priliku da upoznaju svoje omiljene YouTubere i da čuju njihova predavanja imaće već ovog oktobra - na drugom Balkan Tube Festu u Beogradu.

btf

Prvi festival YouTube kulture samo prošle godine okupio je preko 5.000 posetilaca u beogradskom Sava Centru. Nekoliko hiljada mališana, tinejdžera ali i drugih ljubitelja video sadržaja koji se danas može naći na ovom servisu, doslovno je „okupiralo“ veliku salu u nadi da će i uživo videti svoje idole.

Balkan Tube Fest 2016. nastoji da čitavu stvar podigne za lestvicu više, a već sada poznat je i raspored u kome će posetioci moći da uživaju. Dva dana predavanja, radionica i Q&A sesija u dve sale, tokom koji će učesnici moći da saznaju kako izgleda život YouTubera iza kamere, kako se nositi sa odgovornošću koje ovo zanimanje donosi i još mnogo toga. Popularni YouTuberi Yasserstein i Zvoganj imaće i specijalna predavanja, a tu je i panel posvećen devojkama čiji tutorijali i videi privlače ogromnu publiku.

Popularnost – širom regiona

Naime, pomenuti festival predstavlja direktan susret YouTube zvezda i njihovih fanova, kao i svojevrsnu reviju i festival najboljih klipova u protekloj sezoni:

Balkan Tube Fest je regionalnog karaktera te spaja ljude sa prostora nekadašnje Jugoslavije. YouTube je trenutno jedno od retkih mesta gde se mladima prikazuje da nacionalnost i vera ne treba da sprečavaju ljude da rade zajedno stvari koje vole.

Iz organizacije ističu da se karte već uveliko nalaze u prodaji, a sa ponosom napominju i da je broj dana same konferencije dupliran te će učesnici moći da uživaju u bogatom sadržaju 1. i 2. oktobra u Sava Centru, po ceni od 600 dinara po danu. Više informacija o samom događaju dostupno je na zvaničnom sajtu Balkan Tube Festa.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.