Balkan Tube Fest 24. oktobra u Sava Centru

BalkanTube Fest: Prvi domaći YouTube festival okupiće 6.000 učesnika u Beogradu

I dok se mnogi servisi muče sa zadržavanjem korisnika, YouTube nastavlja da raste, okupljajući oko sebe sve veći broj mladih korisnika željnih kreativnog i zanimljivog sadržaja. Ista je situacija i na našim prostorima, a po uzoru na VidCon, i Beograd dobija prvi YouTube festival na kome će posetioci moći da upoznaju svoje idole i čuju njihova predavanja.

BTF_finalno

Po imenu Balkan Tube Fest, prvi domaći festival YouTubea održaće se u velikoj hali Sava Centra 24. oktobra s početkom od 12 časova. Cilj ovog dogđaja jeste da približi domaće i regionalne YouTubere njihovim gledaocima, ali i da skrene pažnju široj javnosti na važnost i uticaj platforme koja je odavno postala deo naše svakodnevnice.

I dok festival nastoji da promoviše online kulturu kao i zbližavanje zemalja na teritoriji bivše Jugoslavije i širom sveta, poseban deo konvencije biće posvećen edukaciji o online medijima, a svoje učešće za sada su potvrdili Aleksandar Leštarić (Srpski Tutorijali), Marija Žeželj, Vedran Šimunović (Veki), te Bašić Edin (Edincreations).

Upoznavanje ‘izvan monitora’

U ekskluzivnom razgovoru za Netokraciju, jedan od učesnika, Aleksandar Leštarić, prokomentarisao je važnost ovog događaja za domaću i regionalnu YouTube scenu:

Ideja Balkan Tube Festa jeste da promoviše YouTube kulturu – po uzoru na VidCon koji je u Sjedinjenim Američkim Državama postao jedan od najvećih događaja ovog tipa. Takođe, želja je da YouTuberi „izađu iz monitora“ i daju priliku njihovim gledaocima da ih upoznaju i u realnom životu.

Imajući na umu da je ovo prvi festival ovog tipa kod nas, moram reći da očekujemo veliki broj posetilaca – između tri i šest hilajda!

brifing
Upoznavši se sa predstavnicima medija tokom YouTube Partnership samita u Beogradu, domaći YouTuberi najavili su BTF.

YouTube podržao festival

Leštarić je takođe istakao i da je sam YouTube podržao ovaj festival, što svakako predstavlja „vetar u leđa“ za pomenuti događaj. Pored centralnog programa, Balkan Tube Fest će posetiocima ponuditi i različite aktivnosti, kao što su sajamski deo sa izlagačima, turniri, nagradne igre, retro gejming kutak i slično.

Zainteresovani posetioci svoje karte mogu nabaviti već danas na blagajnama Sava Centra i Gigstixa i to po ceni od 600 dinara, dok su organizatori obezbedili i VIP ulaznice po ceni od 2000 dinara koje nude nešto ekskluzivniji pristup YouTuberima i sadržajima tokom festivala. Više informacija o predstojećem događaju možete pronaći na Facebook stranici Balkan Tube Festa.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?