AcademIAA: Edukativni 'All Star' srpskog marketinga od septembra

AcademIAA: Edukativni ‘All Star’ srpskog marketinga od septembra u Beogradu

Organizacija IAA raspisala je ovih dana prijave za novi edukativni program AcademIAA, čiji će polaznici biti u prilici da učestvuju u radionicama i čuju predavanja više od 70 domaćih i inostranih stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, biznisa i medija. Sveobuhvatni '360 stepeni' pristup nastoji da obezbedi što kvalitetniji rad sa polaznicima koji će krajem godine imati priliku da unaprede svoje marketinške veštine.

academia

AcademIAA startuje 2. septembra i traje sve do 10. decembra tekuće godine. Sadržajnosti i intenzitetu doprinosi i činjenica da program sadrži čak 6 modula: biznis, kreativa, digital, mediji, istraživanje i All Stars. Svaki od modula traje u proseku 14 sati, a sam program nastoji da polaznicima obezbedi “pristup od 360 stepeni” u oblasti marketinških komunikacija.

Jedinstveni program u Srbiji i šire

Iz organizacije IAA naglašavaju da se program održava petkom popodne i subotom, pri čemu je program limitiran na ukupno 30 polaznika – kako bi se obezbedio što kvalitetniji rad sa polaznicima. Kreiran je i precizan proces selekcije koji podrazumeva dva koraka, a svi zainteresovani polaznici mogu se prijaviti, bez obzira na njihovo prethodno zaposlenje i profesionalno iskustvo.

U obraćanju medijima, direktora IAA Serbia, Jelena Ivanović, izjavila je:

Ponosna sam na projekat AcademIAA, iako su pripreme i dalje u toku, uzbuđeni smo što započinjemo ovaj posao. Na mnogo većim i razvijenijim tržištima i asocijacijama to nije pošlo za rukom. Drago mi je i da su pozvani predavači odmah pokazali spremnost da se uključe i posvete svoje vreme mlađim generacijama. Program je zaista jedinstvena prilika da se uči od najboljih i najuspešnijih, a za time ovde postoji velika potreba.

Radionice i moduli biće održani u prostorijama Startit Centra (Savska 5), pri čemu su cene edukacije već dostupne na zvaničnom sajtu AcademIAA. Cena kotizacija varira od 500 do 600 evra za različite profile polaznika, pri čemu su obezbeđeni i posebni popusti za sve zainteresovane koji se prijave do 20. jula.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kolumna

Po čemu srpski Zakon o digitalnoj imovini podseća na Azarov transfer iz Čelsija u Real?

Advokati Ilija Rilaković i dr Minja Đokić u zajedničkoj kolumni razjasnili su (ne)mogućnost plaćanja usluga stranih kompanija kripto valutom!

Sponzorisano

Kompanija Proximus u Srbiji zapošljava IT stručnjake i gradi inženjering timove

Proximus je došao na tržište Srbije još 2017. godine kada je preko svoje kompanije BICS postao vlasnik Telesigna. Ovom akvizicijom, Proximus počinje da zapošljava prve Market Development specijaliste, čime mladi talenti stiču mogućnost brzog učenja i razvoja u internacionalnom okruženju.

Office Talks Podcast

LinkedIn za šahiste broji 10.000 korisnika

Gošća 188. epizode Office Talks podkasta bila je Lena Miladinović, osnivačica OutpostChess platforme namenjene umrežavanju svih ljubitelja šaha — kako profesionalaca, tako i entuzijasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

DSI investirao u Veli — kripto platformu za finansijske savetnike

Najnovija investicija DSI mreže poslovnih anđela otišla je startapu Veli, iza kojeg stoje Stevan Radonjanin i Marko Selaković. Ova platforma omogućava profesionalcima da investiraju u kriptovalute za svoje klijente i upravljaju njihovim portfeljima.

Office Talks Podcast

Trickest: Etičko hakovanje i ofanzivni cybersecurity

U 190. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo sa Nenadom Zarićem i Mihailom Tomićem, osnivačima startapa Trickest, koji su nam govorili o njegovom nastanku, cybersecurity industriji i etičkom hakovanju.

Startapi i poslovanje

Američki Autodesk akvizirao je novosadski Wonder Dynamics!

Wonder Dynamics akviziran je od strane američkog giganta za 3D animaciju, koji je ovaj potez objavio u jučerašnjem saopštenju na svom zvaničnom sajtu.

Internet marketing

AdEx 2023: Na digitalno oglašavanje u Srbiji potrošeno je €106,6 miliona

U sklopu Digital Day konferencije koju organizuje IABSerbia tradicionalno su predstavljeni rezultati AdEx istraživanja za 2023. godinu.

Intervju

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Web 3.0

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.