YouTube: Za monetizaciju od sada potrebno 1.000 pretplatnika i 4.000 sati video pregleda

YouTube: Za monetizaciju od sada potrebno 1.000 pretplatnika i 4.000 sati video pregleda

YouTube Partner Program koji kreatorima sadržaja omogućava zaradu od reklama ponovo je revidiran: ukoliko ste YouTuber koji zarađuje ovim putem, od sada morate imati minimum 4.000 sati vide pregleda, ali i minimum 1.000 pretplatnika. Istražujemo zašto je ova novina uvedena i koga najviše pogađa.

Na zvaničnom blogu YouTube-a u odeljku posvećenom kreatorima videa, objavljeno je saopštenje po kojem se pravila igre naplaćivanja pregleda menjaju – više nije dovoljno imati samo 10.000 pregleda. Od pre dva dana, ukoliko želite da monetizujete vaš video sadržaj na ovoj platformi, morate imati minimum 1.000 pretplatnika (sabskrajbera) pri čemu ukupna dužina vaših video pregleda mora iznositi minimum 4.000 sati na godišnjem nivou.

Povećanje standarda u odnosu na reviziju iz aprila prošle godine, najviše će pogoditi „male“ autore. Nil Mohan (CPO) i Robert Kincl (CBO) YouTube-a naglašavaju da iako će ove promene uticati na veliki broj kanala, 99% onih koji su pogođeni su ionako zarađivali manje od 100 dolara na godišnjem nivou, a 90% njih zaradilo je manje od 2,5 dolara u poslednjih mesec dana. Drugim rečima, autori koji žive od kreiranja sadržaja i monetizacije ne bi trebali da osete razliku.

Iz YouTube-a takođe ističu da se najavljena promena već uveliko primenjuje na novoosnovanim kanalima, dok već postojeći kanali imaju grejs period od 30 dana – njih će promene zahvatiti tek od 20. februara.

Promene u cilju zaštite kreatora

Kako se u saopštenju navodi, do ovog rešenja došlo je usled analize i razgovora sa kreatorima koji od ove platforme zarađuju, a sve u cilju njihove zaštite – da bi se otkrili kanali koji imaju veći potencijal i da bi se reklame preusmerile ka njima.

U tu svrhu, ova kompanija je u decembru najavila da je došlo do promene kriterijuma u vezi sa tim koji video sadržaji su podobni za postavljanje reklama, te da će se taj proces uređivati još više „ručno“ nego što je do sada bio slučaj. Na taj način će se u još većoj meri sprečiti propusti, te će preko milijardu korisnika YouTube-a – što onih koji od toga žive, što onih koji su tu radi zabave – moći da uživa u kvalitetnijem sadržaju.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?