YouTube: Za monetizaciju od sada potrebno 1.000 pretplatnika i 4.000 sati video pregleda

YouTube: Za monetizaciju od sada potrebno 1.000 pretplatnika i 4.000 sati video pregleda

YouTube Partner Program koji kreatorima sadržaja omogućava zaradu od reklama ponovo je revidiran: ukoliko ste YouTuber koji zarađuje ovim putem, od sada morate imati minimum 4.000 sati vide pregleda, ali i minimum 1.000 pretplatnika. Istražujemo zašto je ova novina uvedena i koga najviše pogađa.

Na zvaničnom blogu YouTube-a u odeljku posvećenom kreatorima videa, objavljeno je saopštenje po kojem se pravila igre naplaćivanja pregleda menjaju – više nije dovoljno imati samo 10.000 pregleda. Od pre dva dana, ukoliko želite da monetizujete vaš video sadržaj na ovoj platformi, morate imati minimum 1.000 pretplatnika (sabskrajbera) pri čemu ukupna dužina vaših video pregleda mora iznositi minimum 4.000 sati na godišnjem nivou.

Povećanje standarda u odnosu na reviziju iz aprila prošle godine, najviše će pogoditi „male“ autore. Nil Mohan (CPO) i Robert Kincl (CBO) YouTube-a naglašavaju da iako će ove promene uticati na veliki broj kanala, 99% onih koji su pogođeni su ionako zarađivali manje od 100 dolara na godišnjem nivou, a 90% njih zaradilo je manje od 2,5 dolara u poslednjih mesec dana. Drugim rečima, autori koji žive od kreiranja sadržaja i monetizacije ne bi trebali da osete razliku.

Iz YouTube-a takođe ističu da se najavljena promena već uveliko primenjuje na novoosnovanim kanalima, dok već postojeći kanali imaju grejs period od 30 dana – njih će promene zahvatiti tek od 20. februara.

Promene u cilju zaštite kreatora

Kako se u saopštenju navodi, do ovog rešenja došlo je usled analize i razgovora sa kreatorima koji od ove platforme zarađuju, a sve u cilju njihove zaštite – da bi se otkrili kanali koji imaju veći potencijal i da bi se reklame preusmerile ka njima.

U tu svrhu, ova kompanija je u decembru najavila da je došlo do promene kriterijuma u vezi sa tim koji video sadržaji su podobni za postavljanje reklama, te da će se taj proces uređivati još više „ručno“ nego što je do sada bio slučaj. Na taj način će se u još većoj meri sprečiti propusti, te će preko milijardu korisnika YouTube-a – što onih koji od toga žive, što onih koji su tu radi zabave – moći da uživa u kvalitetnijem sadržaju.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Novosadski 3Lateral razvijao je nastavak svetski poznate igre Hellblade – u ekskluzivnoj saradnji sa Xbox timom!

Gejming kompanija 3Lateral iz Novog Sada koja stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija, učestvovala je u razvoju nastavka video igre 'Hellblade' za Xbox koristeći najnoviji 'Unreal engine' koji je razvio Epic Games.

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.