Bez 10.000 pregleda na vašem YouTube kanalu nema ni monetizacije

Bez 10.000 pregleda na vašem YouTube kanalu nema ni monetizacije

Kompanija YouTube uvela je nova pravila u okviru Partner programa koji je otvoren za sve korisnike još pre pet godina. U nameri da spreči druge korisnike koji krše autorka prava uzimajući sadržaj od drugih stranica, iz ovog servisa su odlučili da promene pravila igre, te će kreatori na ovom servisu moći da monetizuju svoj sadržaj tek kada sakupe ukupno 10.000 pregleda na kanalu.

youtube-1

Lansiranje Partner programa pre pet godina, za koji je mogao da se prijavi svaki korisnik u nameri da zaradi od svog video sadržaja, u velikoj meri je pomoglo YouTube-u da se pozicionira i pretvori u najveću i najpopularniju video platformu na webu, piše The Verge. Problemi koji su se nedugo zatim pojavili, a koji se odnose na kršenje autorskih prava i preuzimanja tuđeg sadržaja, predstavljali su inicijalnu kapislu da se tim koji stoji iza ovog Guglovog servisa odluči na pomenuti potez.

Nova odluka o pomeranju limita na 10.000 pregleda za monetizaciju samo bi trebalo da pomogne ljudima koji su zaduženi za funkcionisanje ovog servisa, kako bi na najbolji mogući način prikupili što više informacija o određenom kanalu i tako saznaju da li je isti legitiman. Međutim, kako navode iz YouTube-a ovaj potez ne bi trebalo da obeshrabri nove nezavisne kreatore video sadržaja koji se po prvi put prijavljuju na ovaj servis iza kojeg stoji impozantna statistika od preko jedne milijarde sati pregleda sadržaja dnevno.

Štaviše, povodom ove novosti oglasio se i Eriel Bardin, potpredsednik odeljenja za menadžment proizvoda pri YouTube-u koji je naveo da bi u narednih nekoliko nedelja svi koji pristupe YouTube Partner Programu trebalo da dobiju dodatni proces pregleda video snimaka, a nakon što određeni kanal prikupi 10.000 ukupnih pregleda – njegova aktivnost biće proverena u slučaju da nema suprotnosti sa polisama i pravilima za autore koje potpisuje YouTube.

Promenjena pravila korisna i za brendove

Ukoliko je sve u redu sa validnošću kanala, isti bi trebalo da se priključi i postane deo pomenutog programa, nakon čega će biti uključene i reklame kao sastavni deo određenih video sadržaja kreatora. Osim što će biti od pomoći kako bi se stalo na put kršiocima autorski prava, nova pravila dodatno će uticati na distanciranje uvredljivih video snimaka od brendova koji ulažu dosta kako bi se oglašavali na YouTube-u.

Ipak, vreme bi trebalo da pokaže koliko i kako će dolazeća i nova generacija kreatora video sadržaja reagovati na pomenuta limitiranja i pravila, ali i možda nove promene koje bi YouTube u narednom periodu mogao da lansira.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?