Bez 10.000 pregleda na vašem YouTube kanalu nema ni monetizacije

Bez 10.000 pregleda na vašem YouTube kanalu nema ni monetizacije

Kompanija YouTube uvela je nova pravila u okviru Partner programa koji je otvoren za sve korisnike još pre pet godina. U nameri da spreči druge korisnike koji krše autorka prava uzimajući sadržaj od drugih stranica, iz ovog servisa su odlučili da promene pravila igre, te će kreatori na ovom servisu moći da monetizuju svoj sadržaj tek kada sakupe ukupno 10.000 pregleda na kanalu.

youtube-1

Lansiranje Partner programa pre pet godina, za koji je mogao da se prijavi svaki korisnik u nameri da zaradi od svog video sadržaja, u velikoj meri je pomoglo YouTube-u da se pozicionira i pretvori u najveću i najpopularniju video platformu na webu, piše The Verge. Problemi koji su se nedugo zatim pojavili, a koji se odnose na kršenje autorskih prava i preuzimanja tuđeg sadržaja, predstavljali su inicijalnu kapislu da se tim koji stoji iza ovog Guglovog servisa odluči na pomenuti potez.

Nova odluka o pomeranju limita na 10.000 pregleda za monetizaciju samo bi trebalo da pomogne ljudima koji su zaduženi za funkcionisanje ovog servisa, kako bi na najbolji mogući način prikupili što više informacija o određenom kanalu i tako saznaju da li je isti legitiman. Međutim, kako navode iz YouTube-a ovaj potez ne bi trebalo da obeshrabri nove nezavisne kreatore video sadržaja koji se po prvi put prijavljuju na ovaj servis iza kojeg stoji impozantna statistika od preko jedne milijarde sati pregleda sadržaja dnevno.

Štaviše, povodom ove novosti oglasio se i Eriel Bardin, potpredsednik odeljenja za menadžment proizvoda pri YouTube-u koji je naveo da bi u narednih nekoliko nedelja svi koji pristupe YouTube Partner Programu trebalo da dobiju dodatni proces pregleda video snimaka, a nakon što određeni kanal prikupi 10.000 ukupnih pregleda – njegova aktivnost biće proverena u slučaju da nema suprotnosti sa polisama i pravilima za autore koje potpisuje YouTube.

Promenjena pravila korisna i za brendove

Ukoliko je sve u redu sa validnošću kanala, isti bi trebalo da se priključi i postane deo pomenutog programa, nakon čega će biti uključene i reklame kao sastavni deo određenih video sadržaja kreatora. Osim što će biti od pomoći kako bi se stalo na put kršiocima autorski prava, nova pravila dodatno će uticati na distanciranje uvredljivih video snimaka od brendova koji ulažu dosta kako bi se oglašavali na YouTube-u.

Ipak, vreme bi trebalo da pokaže koliko i kako će dolazeća i nova generacija kreatora video sadržaja reagovati na pomenuta limitiranja i pravila, ali i možda nove promene koje bi YouTube u narednom periodu mogao da lansira.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Programeri dugih jezika – ima li mesta ličnim stavovima na LinkedInu?

Jedna od tema na nedavno završenoj Netokracijinoj Employer Branding konferenciji bila je o upitnim nastupima zaposlenih na LinkedIn-u, koje rizike po kompaniju i pojedinca bi to moglo da donese i kako bi ovi problemi mogli da se izbegnu.

Startapi i poslovanje

Novosadski Continental najavio novo razvojno odeljenje koje će do 2024. godine zaposliti još 200 inženjera

'Human Machine Interface' ime je nove visokotehnološke poslovne jedinice koja postaje deo R&D centra u Novom Sadu. Novo odeljenje baviće se razvojem 'head-up display' tehnologije za potrebe automobilske industrije.

Startapi i poslovanje

Američki LotusFlare najbrojniji tim ima u Beogradu i radi na proizvodima koji menjaju ‘telco’ industriju

Beogradska kancelarija kompanije LotusFlare trenutno okuplja oko 60 IT stručnjaka i aktivno širi tim. O proizvodima na kojima rade i planovima za budućnost sa njihovim predstavnicima razgovaramo u tekstu koji sledi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nakon $100 miliona Series C investicije, američki Embroker nastavlja da razvija nove proizvode i širi svoj tim u Beogradu

Generalni menadžer kancelarije u Beogradu i globalni VP Engineering-a za Netokraciju govori o proizvodima koje Embroker razvija, o sektoru digitalnog osiguranja malih biznisa, ali i o daljim planovima za proširenje tima u srpskoj prestonici.

Startapi i poslovanje

Celsius, jedna od vodećih kripto platformi, kupio deo srpskog MVP Workshopa

Dva blockchain jednoroga od sada razvijaju svoje proizvode upravo iz Beograda.

Office Talks Podcast

Porezi, paušalci, test samostalnosti

Gost 52. epizode Office Talks podcasta bio je Svetislav Kostić, profesor na Pravnom fakultetu u Beogradu i stručnjak za fiskalizaciju i poreze. Sa njim smo razgovarali o novom predlogu poreskih mera za brži rast IKT sektora.

Startapi i poslovanje

Peti rođendan u Beogradu Symphony slavi uz tim koji broji 90 zaposlenih – najavljeno dalje širenje poslovanja

Povodom pete godišnjice kompanije Symphony u Beogradu sa njenim predstavnicima pravimo retrospektivu poslovanja: koliko je firma porasla, koliko trenutno ima zaposlenih i na kojim tipovima projekata danas rade njihovi timovi?

Gaming

Hendrik Lesser razvijao je igre GTA i Angry Birds, a nama otkriva kako game dev industrija u Srbiji može brže da napreduje

Na edukativnom programu Playing Narratives koji organizuju Francuski i Goethe instituti u Srbiji u saradnji sa SGA, publika je imala priliku da čuje Hendrika Lessera, čoveka koji ima značajno ime u evropskoj i svetskoj industriji razvoja video igara. Upravo sa njim smo imali priliku da detaljno razgovaramo o video igrama kao novoj i važnoj kulturi.

Startapi i poslovanje

DSI i Digitalna Zajednica objavile predlog poreskih mera za brži rast srpskog IT-ja

Predlog od 11 mera tiče se podrške ekonomiji inovacija i razvoja, a posebno se ističe produžetak roka poreskih subvencija za sve paušalce koji su zaposleni od uvođenja Testa samostalnosti.