Sedam načina kako da ostanete povezani tokom praznika

Sedam načina kako da ostanete povezani tokom praznika

Sezona božićnih i novogodišnjih praznika samo što nije, a pored povećane potrošnje, ukrašenog grada i kuvanog vina, ovaj period poznat je i po tome što predstavlja jedan od retkih trenutaka u godini kada smo na okupu sa porodicom, prijateljima - nama dragim osobama. Međutim, šta ukoliko praznike provodimo udaljeni od naših najbližih?

Zahvaljujući našim pametnim telefonima, gotovo da nikada nismo bili bliži našoj porodici i prijateljima, čak i na drugom kraju planete. Razvoj tehnologije omogućio nam je potpuno nova iskustva i doživljaje koji pre nisu bili mogući, a bez kojih danas ne bismo mogli da zamislimo našu svakodnevnu komunikaciju.

Ukoliko pak predstojeće praznike provodite udaljeni od vaših najbližih, u nastavku vam donosimo pregled najboljih sedam aplikacija i proizvoda kako biste ostali povezani u novogodišnjoj noći, ali i kako biste što lakše preživeli…

1) Digital Touch (iOS)

Sa iOS 10 ili najnovijim operativnim sistemom, korisnici iOS uređaja (dakle iPhone, iPad ili pak Apple Watch), u mogućnosti su da drugim iOS korisnicima šalju unikatne Digital Touch poruke koje mogu biti crtež, dodir ili pak otkucaj srca. Ako na ovaj način šaljete poruku, u mogućnosti ste da osmislite zaista unikatan i pre svega animiran sadržaj, oslikavajući vaše trenutno stanje ili emociju na jedan poseban način – što će druga strana itekako umeti da prepozna i da ceni.

Ukoliko koristite Apple Watch, vama dragoj osobi možete poslati i ritam otkucaja srca (u real time-u što predstavlja jedan zaista inovativan i kreativan način da drugoj strani saopštite kako mislite na njih).

2) Honeydue (iOS / Android)

Sa prazničnom atmosferom dolazi i period nešto povećane potrošnje i darivanja, te nije retkost da se briga o kućnim finansijama, makar na kratko, zapostavi u korist užitaka. Kako je sve više mladih parova koji se odlučuju na zajednički život, u pomoć može priskočiti i Honeydue aplikacija koja parovima omogućava bolji pregled ličnih finansija, kao i mogućnost podele računa i komunalija.

Aplikacija je dostupna za iOS i Android uređaje, a korisnicima daje mogućnost da dodaju različite račune (poput stanarine i struje), kao i da partnere obaveste o trenutnom stanju na računu – ukoliko je to opcija koju žele da omoguće. Aplikacija je besplatna, a čak je i sam Apple proglasio jednom od najboljih za parove, u 2017. godini. Može se preuzeti sa App Store ili Google Play prodavnice.

3) Instagram Story DM (iOS / Android)

Gde najčešće komunicirate sa porodicom, prijateljima, kolegama? Viber, WhatsApp? Instagram Story? Ukoliko niste ni pomislili na ovu treću opciju, imajte na umu da Instagram Story svakodnevno koristi više od 300 miliona korisnika koji međusobno šalju fotografije, video, ali i različite poruke multimedijalnog sadržaja koje u prvi plan stavljaju upravo različite alate kojima Instagram pokušava da ispolji kreativnost korisnika.

Bilo da su u pitanju Boomerang, Superzoom (koji je od nedavno dobio i nove efekte), pa čak i Rewind ili Brush, ovi alati daju vam mogućnost da obogatite svoju poruku i drugoj strani pošaljete nešto što je potpuno unikatno, a što može trajati samo nekoliko sekundi – dodatno podstičući ćaskanje i razmenu sadržaja.

4) Novi telefon za vas i vama dragu osobu

Nije tajna da mobilni operateri imaju težak zadatak – ostati konkurentan u moru drugih ponuda, biti unikatan i ponuditi korisnicima pravu vrednost za njihov novac. Sredinom godine, Vip mobile predstavio je svoje NEOgraničene pakete koji korisnicima nude neograničene pozive i poruke ka svim mrežama, dok su paketi nedavno prošireni promotivnom ponudom u vidu jednog postpaid NEO ugovora kojim se mogu uzeti dva telefona.

Korisnici su tako u mogućnosti da odaberu par telefona za čije korišćenje potpisuju samo jedan ugovor, dok cena za par počinje već od dva dinara (znate ono, telefon za dinar, dva telefona za dva dinara. Ha!). Kupcima je na raspolaganju čak četiri paketa (NEO 2, 4, 6 i 10), a izbor telefona je zaista šarenolik – od Honor 8, Samsung Galaxy J3 preko Huawei Mate 10 i drugih modela. Više informacija o ovoj ponudi potražite na zvaničnom sajtu Vipa.

5) Netflix Party (Chrome)

Kada je nas par iz firme odlučilo da podeli pretplatu za Netflix i uzme najjači paket koji pruža mogućnost gledanja do 4 osobe u isto vreme, nismo verovali da ćemo biti toliko zadovoljni uslugom i izborom sadržaja. Pa ipak, kako smo kolega i ja strastveni gledaoci serija među kojima su Narcos i El Chapo, potražili smo način da gledamo seriju u isto vreme, kao i da komentarišemo dešavanja – iako smo fizički na različitim lokacijama.

Rešenje smo pronašli u vidu ekstenzije Netflix Party koja je dostupna za Chrome, a koja korisnicima pruža mogućnost kreiranja posebnog chat prozora unutar Netflixa u kome nekoliko osoba može da se dopisuje i tako razmenjuje utiske o najnovijim zbivanjima. Nemojte dopustiti da to što niste sa vašim prijateljima utiče na vaše dragoceno binge watching iskustvo! Aplikacija je besplatna i može se preuzeti sa Chrome prodavnice u vidu ekstenzije za vaš browser.

6) Raft kalendar (iOS)

Iako na prvi pogled izgleda kao stvar za parove, Raft kalendar sa ponosom ističe da je namenjen i parovima i bliskim prijateljima koji traže zanimljiviji način da organizuju svoj život i obaveze. Sama aplikacija razlikuje se od vašeg standardnog iOS kalendara – u najvećoj meri po činjenici da obaveze i termine možete ukrasiti šarenim slikama i GIF-ovima kako biste vizuelno istakli zakazane sastanke, odlaske u bioskop i druge aktivnosti u kojima uživate izvan posla.

Osnivači Raft-a ne kriju da je ideja iza aplikacije bila da se fizički razdvoje lične od poslovnih obaveza. Na taj način, pruža vam se više mogućnosti da kreativno organizujete svoje vreme, dok servis podržava i opciju poziva nekoliko prijatelja i članova porodice – kako biste zajedno organizovali događaje. Aplikacija je besplatna i može se preuzeti sa AppStore prodavnice.

7) Hopper (iOS / Android)

Bilo da ste couponing fan (da, to je izraz) ili jednostavno gledate kako da uštedite tamo gde se može uštedeti, Hopper je aplikacija za vas i vaše prijatelje! Iako poslednja na našoj listi, na servis nam je ukazao naš CEO koji aplikaciju koristi već duže vreme za pretraživanje i rezervaciju ubedljivo najjeftinijih letova – samim tim uvek plaća najnižu cenu karte!

Hopper je nezamenljiv alat ukoliko putujete za praznike ili praznike provodite udaljeni od vaših najbližih, pa znate da ćete morati da se iskupite zanimljivim putovanjem ili odmorom. Aplikacija funkcioniše kao i svaki drugi servis za pretragu letova, ali sa jednim izuzetkom – Hopper korisnike obaveštava kada je najbolje vreme za kupovinu karte, budući da avio kompanije praktikuju skrivene metode određivanja cena, te finalna cifra može varirati u zavisnosti od dana ili meseca kada kupujete kartu.

Štaviše, aplikacija vam pruža mogućnost da sačuvate određene pretrage u okviru kojih ćete dobiti obaveštenje u kom vremenskom periodu je zapravo najisplativije da letite, kao i kada da rezervišete vašu kartu ili karte. Hopper je besplatan i dostupan je za iOS i Android uređaje.

U ime redakcije Netokracije i kompanije Vip mobile, želimo vam srećne božićne i novogodišnje praznike u nadi da ćete iskoristiti neke od saveta sa našeg spiska, kao i da ćete u 2018. godini NEOgraničeno komunicirati sa vama dragim osobama 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.