Vip ostvario rast prihoda od 21% u prvom kvartalu

Vip ostvario rast prihoda od 21% u prvom kvartalu – dobit od 8 miliona evra

Mobilni operater Vip mobile predstavio je danas rezultate poslovanja u prvom kvartalu 2016. godine, pri čemu je kompanija zabeležila rast prihoda od 21,5% u odnosu na isti period 2015. godine. Iz kompanije najavljuju nove investicije u 4G mrežu, a brzim Internetom uskoro bi trebalo da bude pokriveno više od 75% Srbije.

vipvip

Tokom prvog kvartala 2016. godine, mobilni operater Vip mobile ostvario je prihod od 6,2 milijarde dinara (50,6 miliona evra) i rast od 21,5% više u odnosu na prethodnu 2015. godinu. Sa više od 2 miliona korisnika do kraja marta i udelu od 22,6 na celokupnom tržištu, Vip je pre kamate, amortizacije i poreza ostvario dobit od 1 milijarde dinara (8,1 milion evra).

Direktor i CFO Vip mobile i Si.mobil, Andreas Graf, izjavio je u obraćanju medijima da je rast Vipovog poslovanja rezultat povećanog broja postpejd korisnika koji sve više koriste različite usluge, prenos podataka u 3G i 4G mreži, pri čemu se sve veći broj njih odlučuje za kupovinu pametnih telefona:

Naš cilj je da korisnike podstaknemo i omogućimo im da uživaju i u novim uslugama i servisima kao što su to mobilna televizija ili mogućnost deljenja svojih Internet paketa sa najbližima, gde god da se nalaze.

Nove investicije u 4G mrežu

Dodajući da je Vip u ovom trenutku jedan od najvećih grinfild investitora u Srbiji gde je uloženo više od 920 miliona evra, Graf je najavio da će Vip tokom 2016. godine nastaviti investiranje u sveobuhvatno širenje 4G mreže koja će omogućiti brz i pouzdan mobilni širokopojasni Internet – za 75% stanovništva i to u više od 70 manjih i većih gradova Srbije.

Kao član Telekom Austria Grupe koja danas posluje u 8 zemalja u Centralnoj i Istočnoj Evropi i koja broji 24 miliona korisnika, Vip i druge kompanije ostvarile su sveukupan prihod od 1 milijarde evra u prvom kvartalu 2016. godine.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.