Twitter od večeras testira dupli broj karaktera - tvitujte do 280!

Twitter od večeras testira dupli broj karaktera – tvitujte do 280!

Koliko ste se puta osetili frustrirano dok ste pisali tvit, a niste imali dovoljno prostora da kažete sve što želite? Bezbroj, zar ne? Twitter tome konačno pokušava da stane na put! Ova mreža najavila je da će na malom broju svojih korisnika testirati opciju sa većim brojem karaktera, pre nego što to potencijalno omogući svim članovima Twitter zajednice širom sveta.

Nestrpljenje koje korisnici osećaju kada moraju da skrate tvit ne bi li se uklopili u limit od 140 karaktera već duže vreme privlači pažnju čelnika ove društvene mreže. Kako je Twitter postao mesto za objavljivanje političkih odluka, sporazuma, mesto za najavu novih investicija, promena u poslovanju i slično – dugo se očekivalo da se dužina tvitova poveća.

Do toga nas od večeras deli samo testni period koji će se obaviti kod nekih korisnika, a čiji će tvitovi biti ograničeni sa 280 karaktera.

Poseban problem i velika nedoumica jeste i činjenica da je na nekim jezicima postojeći limit sasvim odgovarajući za izražavanje mišljenja, a na drugim nije. Tako jezici poput japanskog, kineskog i korejskog mogu sadržati duplo više značenja u jednom karakteru od recimo engleskog ili francuskog jezika. Zato je, prema podacima Twitter-a, procenat tvitova na japanskom jeziku koji dosegnu limit po broju karaktera oko 0,4%, dok je to na engleskom čak 9%.

Da li je novi potez – pravi potez za Twitter?

Iz ove društvene mreže pretpostavljaju da će se broj ljudi koji tvituje još više povećati kada ljudi ne moraju svoje misli da uklapaju u postojeći limit, te je jedini logični korak njihovo proširenje, uprkos “sentimentalnosti” tima i pojedinih korisnika u vezi sa postojećim ograničenjem.

Isti stav imao je i Džek Dorsi, generalni direktor Twitter-a, koji je smatrao da bi promena ovog čuvenog ograničenja narušila izgrađeni stil ove društvene mreže. Međutim, kao i uvek, presudno je bilo korisničko iskustvo i želja za nešto većim rastom koji se u prethodnoj godini držao na oko 5%.

Stoga, u cilju dolaska do većeg broja korisnika (koji trenutno na mesečnoj bazi beleže oko 328 miliona), a samim tim i veće količine novca, Twitter je prinuđen da pravi promene. One bi trebalo da omoguće bolje kotiranje među ostalim društvenim mrežama, od kojih samo Facebook ima dve milijarde korisnika na mesečnom nivou. Stoga se s pravom pitamo, hoće li ovaj potez Twitter spasiti od propasti? Test period koji počinje večeras daće nam prilično dobre naznake.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Najava

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.