Twitter od večeras testira dupli broj karaktera - tvitujte do 280!

Twitter od večeras testira dupli broj karaktera – tvitujte do 280!

Koliko ste se puta osetili frustrirano dok ste pisali tvit, a niste imali dovoljno prostora da kažete sve što želite? Bezbroj, zar ne? Twitter tome konačno pokušava da stane na put! Ova mreža najavila je da će na malom broju svojih korisnika testirati opciju sa većim brojem karaktera, pre nego što to potencijalno omogući svim članovima Twitter zajednice širom sveta.

Nestrpljenje koje korisnici osećaju kada moraju da skrate tvit ne bi li se uklopili u limit od 140 karaktera već duže vreme privlači pažnju čelnika ove društvene mreže. Kako je Twitter postao mesto za objavljivanje političkih odluka, sporazuma, mesto za najavu novih investicija, promena u poslovanju i slično – dugo se očekivalo da se dužina tvitova poveća.

Do toga nas od večeras deli samo testni period koji će se obaviti kod nekih korisnika, a čiji će tvitovi biti ograničeni sa 280 karaktera.

Poseban problem i velika nedoumica jeste i činjenica da je na nekim jezicima postojeći limit sasvim odgovarajući za izražavanje mišljenja, a na drugim nije. Tako jezici poput japanskog, kineskog i korejskog mogu sadržati duplo više značenja u jednom karakteru od recimo engleskog ili francuskog jezika. Zato je, prema podacima Twitter-a, procenat tvitova na japanskom jeziku koji dosegnu limit po broju karaktera oko 0,4%, dok je to na engleskom čak 9%.

Da li je novi potez – pravi potez za Twitter?

Iz ove društvene mreže pretpostavljaju da će se broj ljudi koji tvituje još više povećati kada ljudi ne moraju svoje misli da uklapaju u postojeći limit, te je jedini logični korak njihovo proširenje, uprkos „sentimentalnosti“ tima i pojedinih korisnika u vezi sa postojećim ograničenjem.

Isti stav imao je i Džek Dorsi, generalni direktor Twitter-a, koji je smatrao da bi promena ovog čuvenog ograničenja narušila izgrađeni stil ove društvene mreže. Međutim, kao i uvek, presudno je bilo korisničko iskustvo i želja za nešto većim rastom koji se u prethodnoj godini držao na oko 5%.

Stoga, u cilju dolaska do većeg broja korisnika (koji trenutno na mesečnoj bazi beleže oko 328 miliona), a samim tim i veće količine novca, Twitter je prinuđen da pravi promene. One bi trebalo da omoguće bolje kotiranje među ostalim društvenim mrežama, od kojih samo Facebook ima dve milijarde korisnika na mesečnom nivou. Stoga se s pravom pitamo, hoće li ovaj potez Twitter spasiti od propasti? Test period koji počinje večeras daće nam prilično dobre naznake.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Internet kupovina u Srbiji raste – novoosnovana eCommerce Asocijacija Srbije odgovoriće nam kako i koliko

Zorana Milidrag u razgovoru za Netokraciju otkriva kako je nastala prva eCommerce Asocijacija u Srbiji, koji su ciljevi udruženja i zašto je za dalji i brži rast potrebno okupiti sve ključne igrače na tržištu.

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Intervju

Kome biste poverili budućnost vaše kompanije ako ona zahteva kompletan preobražaj poslovanja?

Koliko smo puta do sada slušali o ubrzanoj digitalizaciji koja zahvata skoro svaki segment naših života? Zašto ta praksa nije dobra i kako pravilno i postepeno pristupiti transformaciji privrednog sektora, otkriva nam direktor inovacija kompanije TeleGroup.

Propustili ste

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Tehnologija

Od 1. bitkoin ATM-a u Beogradu do 20.000 korisnika – kako je ECD.rs popularizovao kriptovalute u Srbiji?

Od pojavljivanja bitkoina 2009. godine plaćanje kriptovalutama brzo se raširilo širom sveta, a vrednost digitalnog novca rapidno je rasla. Međutim, da li je inicijalni 'hype' rudarenja prošao, kako stoje stvari sa Srbijom na tržištu kriptovaluta i koja je njihova budućnost?

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.