Twitter od večeras testira dupli broj karaktera – tvitujte do 280!

Koliko ste se puta osetili frustrirano dok ste pisali tvit, a niste imali dovoljno prostora da kažete sve što želite? Bezbroj, zar ne? Twitter tome konačno pokušava da stane na put! Ova mreža najavila je da će na malom broju svojih korisnika testirati opciju sa većim brojem karaktera, pre nego što to potencijalno omogući svim članovima Twitter zajednice širom sveta.

Nestrpljenje koje korisnici osećaju kada moraju da skrate tvit ne bi li se uklopili u limit od 140 karaktera već duže vreme privlači pažnju čelnika ove društvene mreže. Kako je Twitter postao mesto za objavljivanje političkih odluka, sporazuma, mesto za najavu novih investicija, promena u poslovanju i slično – dugo se očekivalo da se dužina tvitova poveća.

Do toga nas od večeras deli samo testni period koji će se obaviti kod nekih korisnika, a čiji će tvitovi biti ograničeni sa 280 karaktera.

Poseban problem i velika nedoumica jeste i činjenica da je na nekim jezicima postojeći limit sasvim odgovarajući za izražavanje mišljenja, a na drugim nije. Tako jezici poput japanskog, kineskog i korejskog mogu sadržati duplo više značenja u jednom karakteru od recimo engleskog ili francuskog jezika. Zato je, prema podacima Twitter-a, procenat tvitova na japanskom jeziku koji dosegnu limit po broju karaktera oko 0,4%, dok je to na engleskom čak 9%.

Da li je novi potez – pravi potez za Twitter?

Iz ove društvene mreže pretpostavljaju da će se broj ljudi koji tvituje još više povećati kada ljudi ne moraju svoje misli da uklapaju u postojeći limit, te je jedini logični korak njihovo proširenje, uprkos „sentimentalnosti“ tima i pojedinih korisnika u vezi sa postojećim ograničenjem.

Isti stav imao je i Džek Dorsi, generalni direktor Twitter-a, koji je smatrao da bi promena ovog čuvenog ograničenja narušila izgrađeni stil ove društvene mreže. Međutim, kao i uvek, presudno je bilo korisničko iskustvo i želja za nešto većim rastom koji se u prethodnoj godini držao na oko 5%.

Stoga, u cilju dolaska do većeg broja korisnika (koji trenutno na mesečnoj bazi beleže oko 328 miliona), a samim tim i veće količine novca, Twitter je prinuđen da pravi promene. One bi trebalo da omoguće bolje kotiranje među ostalim društvenim mrežama, od kojih samo Facebook ima dve milijarde korisnika na mesečnom nivou. Stoga se s pravom pitamo, hoće li ovaj potez Twitter spasiti od propasti? Test period koji počinje večeras daće nam prilično dobre naznake.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Zapošljavanje nedovoljno kvalifikovanog kadra u IT-ju – bahatost ili potreba?

Kada govorimo o IT sceni u Srbiji, jasno nam je da je to mala bara sa još manje 'krokodila'. Stoga se ponekad desi da neki od 'krokodila' koji su tek zaplivali dobiju posao koji možda još uvek ne zaslužuju. Ili je to samo mit? Otkrivamo u našoj analizi.

Društvene mreže

Neguj mo srbski jezik: Čak i oni koji nam prete priznaju da nas vole!

Oni su momci iza jedne od najpoznatijih satiričnih stranica na domaćem Internetu. U razgovoru sa dvojicom admina, otkrivamo kako je nastao Neguj mo srbski jezik, kakav je njihov odnos sa poznatima koji su često predmet viralnih šala, ali i šta danas predstavlja ova zajednica od nekoliko stotina hiljada pratilaca.

Propustili ste

E-commerce

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i petka korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Kultura 2.0

Pitali smo mlade da li uspevaju da uštede novac – i da li to rade u banci ili u koverti

Kakav je odnos mladih prema ličnim finansijama i da li smo zaboravili šta znači štednja?

Sponzorisano

Kvalitetan sadržaj uvek ima primat – a kako to radi Coca-Cola u Srbiji?

Putovanje kompanije Coca-Cola u oblast 'content' marketinga u Srbiji počelo je u martu. Da li je ovaj projekat ispunio očekivanja?

Tehnologija

Google uz novi ‘Video Carousel’ organski povećava pregled videa

Kompanija iz Mountain View-a rešena je da pomogne kreatorima video sadržaja da generišu veći broj pregleda u rezultatima pretrage.

Društvene mreže

Humanost u doba lajkova

Možemo li u isto vreme biti humani i raditi na ličnoj promociji? Ako je suditi prema poslednjim trendovima na Instagramu, to se od nas i očekuje...

Tehnologija

Naši e-servisi zabeležili su pad na svetskom nivou – razvoj novih može nam povećati globalni indeks

Srbija ostvarila pad od nekoliko mesta na globalnoj 'UN E-Government Survey 2018' listi kada je rad državnih e-servisa u pitanju.