Twitter od večeras testira dupli broj karaktera - tvitujte do 280!

Twitter od večeras testira dupli broj karaktera – tvitujte do 280!

Koliko ste se puta osetili frustrirano dok ste pisali tvit, a niste imali dovoljno prostora da kažete sve što želite? Bezbroj, zar ne? Twitter tome konačno pokušava da stane na put! Ova mreža najavila je da će na malom broju svojih korisnika testirati opciju sa većim brojem karaktera, pre nego što to potencijalno omogući svim članovima Twitter zajednice širom sveta.

Nestrpljenje koje korisnici osećaju kada moraju da skrate tvit ne bi li se uklopili u limit od 140 karaktera već duže vreme privlači pažnju čelnika ove društvene mreže. Kako je Twitter postao mesto za objavljivanje političkih odluka, sporazuma, mesto za najavu novih investicija, promena u poslovanju i slično – dugo se očekivalo da se dužina tvitova poveća.

Do toga nas od večeras deli samo testni period koji će se obaviti kod nekih korisnika, a čiji će tvitovi biti ograničeni sa 280 karaktera.

Poseban problem i velika nedoumica jeste i činjenica da je na nekim jezicima postojeći limit sasvim odgovarajući za izražavanje mišljenja, a na drugim nije. Tako jezici poput japanskog, kineskog i korejskog mogu sadržati duplo više značenja u jednom karakteru od recimo engleskog ili francuskog jezika. Zato je, prema podacima Twitter-a, procenat tvitova na japanskom jeziku koji dosegnu limit po broju karaktera oko 0,4%, dok je to na engleskom čak 9%.

Da li je novi potez – pravi potez za Twitter?

Iz ove društvene mreže pretpostavljaju da će se broj ljudi koji tvituje još više povećati kada ljudi ne moraju svoje misli da uklapaju u postojeći limit, te je jedini logični korak njihovo proširenje, uprkos „sentimentalnosti“ tima i pojedinih korisnika u vezi sa postojećim ograničenjem.

Isti stav imao je i Džek Dorsi, generalni direktor Twitter-a, koji je smatrao da bi promena ovog čuvenog ograničenja narušila izgrađeni stil ove društvene mreže. Međutim, kao i uvek, presudno je bilo korisničko iskustvo i želja za nešto većim rastom koji se u prethodnoj godini držao na oko 5%.

Stoga, u cilju dolaska do većeg broja korisnika (koji trenutno na mesečnoj bazi beleže oko 328 miliona), a samim tim i veće količine novca, Twitter je prinuđen da pravi promene. One bi trebalo da omoguće bolje kotiranje među ostalim društvenim mrežama, od kojih samo Facebook ima dve milijarde korisnika na mesečnom nivou. Stoga se s pravom pitamo, hoće li ovaj potez Twitter spasiti od propasti? Test period koji počinje večeras daće nam prilično dobre naznake.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Nesortirano

Otvoren poziv za ‘online’ prekvalifikaciju za IT – prijave traju do 30. septembra

Projekat prekvalifikacije organizuju Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), a otvoren je za zaposlena lica širom Srbije.

Propustili ste

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.

Office Talks Podcast

Kako napraviti uspešan biznis od trčanja? (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduzetništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.