Za deset godina postojanja, Twitter je doživeo značajne i drastične promena, uključujući i sitnice, bilo da je reč o aplikaciji za mobilne operativne sisteme ili za web verziju. Međutim, ono što već jednu deceniju odlikuje ovu društvenu mrežu, jeste limit od 140 karaktera određenom za tvitove, koji će po rečima genralnog direktora ove društvene mreže Džeka Dorsija i dalje biti aktuelan i tako ostati jedan od glavnih simbola Twittera.
Nekoliko puta do sada, razne glasine su se širile o tome da se pomenuti limit ipak može ukinuti, o čemu smo i mi pisali još u septembru prošle godine, međutim, šest mesci nakon toga – ipak se nije ništa promenilo. Sve nedoumice u vezi ovih predviđanja koje su se vremenom taložile na medijskom prostoru namenjenom za tehnologije, oborio je Džek Dorisi, koji je i zvanično potvrdio da će tvitovi ostati limitirani na 140 karaktera.
Prema pisanju portala Wersm, promena na ovom polju ne bi trebalo da bude uskoro, što su potvrdili i zaposleni iz ove društvene mreže. Podsetimo, još u junu mesecu prošle godine, Twitter je doslovno oslobodio direktne poruke, povećavanjem limita na 10.000 karaktera, s obzirom na to da nije bilo dobrog razloga da staro ograničenje ostane i dalje u upotrebi.
Poslednji sud daju korisnici
Ipak, menjanjem ovog, sada već čuvenog ograničenja, znatno bi se promenila fundamentalnost i prepoznatljivost Twittera, koji se u svetu tehnologije i društvenih mreža odavno pocizionirao kao kralj mikroblog platformi. Ipak, svako od korisnika ima svoje prohteve, pa potezi ove društvene mreže možda ne bi bili odmah prihvaćeni na očekivani način.
Sa druge strane, ukoliko se Twitter susretne sa ozbiljnijim padom korisničke baze, onda možemo samo naslutiti kako bi se velike promene odrazile na korisnike koju su u poslednje vreme postali osetljiviji na pojedine poteze ove kompanije, a samo jedan od njih jeste plasiranje novog algoritma za sortiranja sadržaja na “lajni”.
Iako u dogledno vreme neće biti ozbiljnijih promena na ovoj društvenoj mreži, one se svakako mogu očekivati u budućnosti – jer sve na kraju zavisi od korisnika i njihovih prohteva kada je u pitanju korišćenje određenih servisa ili društvenih mreža.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!