Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.

Ukoliko se osvrnemo i na ostale servise koji su u vlasništvu ovog giganta, treba napomenuti da Messenger takođe broji dve milijarde ljudi svakog meseca što je i logično s obzirom na to da je ova messaging platforma, iako samostalna, povezana sa nalozima korisnika na Facebooku. Sa druge strane, 250 miliona ljudi koristi nove Instagram 24-časovne priče, koje su sudeći prema ovim rezultatima, korisnici odlično prihvatili, dok je Facebook na ovaj način još više ugrozio večitog rivala – Snapchat.

Takođe, CEO ove kompanije izjavio je da će društvena mreža nastojati da bude još agresivnija kako bi pronašla način da integriše oglašavanje i ostale procese monetizacije u messaging servise – uključujući Messenger i Whats App, koji zajedno broje jednu milijardu aktivnih korisnika mesečno. Kako piše The Verge, svakako treba pomenuti i podatak da je društvena mreža sa 3,8 milijardi dolara neto prihoda zabeležila rast profita od 71% ukoliko poredimo isti period prošle godine.

Čak 250 miliona ljudi dnevno koristi WhatsApp Status

Još jedan servis koji je u vlasništvu ove kompanije, a koji se svakako ne sme izostaviti je WhatsApp. Iako veliki broj korisnika širom sveta koristi upravo Messenger, prema statistikama koje je objavio Facebook, WhatsApp, tačnije opciju Status koristi 250 miliona korisnika svakog dana, što je iznad svih očekivanja s obzirom na to da u nekim delovima sveta ova opcija nije nimalo popularna, jer su gotovo svi korisnici svoju kreativnost prebacili na Instagram Stories.

Kada je reč o videu, nije tajna da je Facebook još ranije započeo sa ulaganjima u ovaj sadržaj – dok iz kompanije ne kriju planove da još intenzivnije krenu ka pomenutoj vrsti sadržaja, kreirajući tako originalne serije koje bi bile prikazivane po epizodama.

Ipak, neke glasine pokazuju da bi sve moglo da bude realizovano već u avgustu mesecu tekuće godine, dok sa druge strane za sada ne postoje nikakve zvanične potvrde. S obzirom na to da je Facebook gotovo uvek ispunio očekivanja predstavivši nove alate i proizvode, nema sumnje da je pred nama dinamičan period kada je ova društvena mreža u pitanju. Na nama ostaje da sačekamo i sami se uverimo šta se novo sprema u „garaži“ iz Menlo Parka.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?