Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.

Ukoliko se osvrnemo i na ostale servise koji su u vlasništvu ovog giganta, treba napomenuti da Messenger takođe broji dve milijarde ljudi svakog meseca što je i logično s obzirom na to da je ova messaging platforma, iako samostalna, povezana sa nalozima korisnika na Facebooku. Sa druge strane, 250 miliona ljudi koristi nove Instagram 24-časovne priče, koje su sudeći prema ovim rezultatima, korisnici odlično prihvatili, dok je Facebook na ovaj način još više ugrozio večitog rivala – Snapchat.

Takođe, CEO ove kompanije izjavio je da će društvena mreža nastojati da bude još agresivnija kako bi pronašla način da integriše oglašavanje i ostale procese monetizacije u messaging servise – uključujući Messenger i Whats App, koji zajedno broje jednu milijardu aktivnih korisnika mesečno. Kako piše The Verge, svakako treba pomenuti i podatak da je društvena mreža sa 3,8 milijardi dolara neto prihoda zabeležila rast profita od 71% ukoliko poredimo isti period prošle godine.

Čak 250 miliona ljudi dnevno koristi WhatsApp Status

Još jedan servis koji je u vlasništvu ove kompanije, a koji se svakako ne sme izostaviti je WhatsApp. Iako veliki broj korisnika širom sveta koristi upravo Messenger, prema statistikama koje je objavio Facebook, WhatsApp, tačnije opciju Status koristi 250 miliona korisnika svakog dana, što je iznad svih očekivanja s obzirom na to da u nekim delovima sveta ova opcija nije nimalo popularna, jer su gotovo svi korisnici svoju kreativnost prebacili na Instagram Stories.

Kada je reč o videu, nije tajna da je Facebook još ranije započeo sa ulaganjima u ovaj sadržaj – dok iz kompanije ne kriju planove da još intenzivnije krenu ka pomenutoj vrsti sadržaja, kreirajući tako originalne serije koje bi bile prikazivane po epizodama.

Ipak, neke glasine pokazuju da bi sve moglo da bude realizovano već u avgustu mesecu tekuće godine, dok sa druge strane za sada ne postoje nikakve zvanične potvrde. S obzirom na to da je Facebook gotovo uvek ispunio očekivanja predstavivši nove alate i proizvode, nema sumnje da je pred nama dinamičan period kada je ova društvena mreža u pitanju. Na nama ostaje da sačekamo i sami se uverimo šta se novo sprema u „garaži“ iz Menlo Parka.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Mobilno

Marko Obradović Edge: 5 saveta za bolju fotografiju mobilnim telefonom

Kako do najbolje fotografije sa vašeg odmora - uz pomoć pametnog telefona? Nagrađivani fotograf Marko Obradović Edge otkriva nam svojih 5 saveta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.

Tehnologija

Želja nam je da kartice koristimo u lokalnim marketima i na pijacama – pokazalo je Masterindex 2019. istraživanje

Najnoviji rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su da 8 od 10 korisnika kartica u Srbiji poseduje debitnu karticu, dok 40% korisnika poseduje kreditnu, a čak jedna petina obe kartice.