Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.

Ukoliko se osvrnemo i na ostale servise koji su u vlasništvu ovog giganta, treba napomenuti da Messenger takođe broji dve milijarde ljudi svakog meseca što je i logično s obzirom na to da je ova messaging platforma, iako samostalna, povezana sa nalozima korisnika na Facebooku. Sa druge strane, 250 miliona ljudi koristi nove Instagram 24-časovne priče, koje su sudeći prema ovim rezultatima, korisnici odlično prihvatili, dok je Facebook na ovaj način još više ugrozio večitog rivala – Snapchat.

Takođe, CEO ove kompanije izjavio je da će društvena mreža nastojati da bude još agresivnija kako bi pronašla način da integriše oglašavanje i ostale procese monetizacije u messaging servise – uključujući Messenger i Whats App, koji zajedno broje jednu milijardu aktivnih korisnika mesečno. Kako piše The Verge, svakako treba pomenuti i podatak da je društvena mreža sa 3,8 milijardi dolara neto prihoda zabeležila rast profita od 71% ukoliko poredimo isti period prošle godine.

Čak 250 miliona ljudi dnevno koristi WhatsApp Status

Još jedan servis koji je u vlasništvu ove kompanije, a koji se svakako ne sme izostaviti je WhatsApp. Iako veliki broj korisnika širom sveta koristi upravo Messenger, prema statistikama koje je objavio Facebook, WhatsApp, tačnije opciju Status koristi 250 miliona korisnika svakog dana, što je iznad svih očekivanja s obzirom na to da u nekim delovima sveta ova opcija nije nimalo popularna, jer su gotovo svi korisnici svoju kreativnost prebacili na Instagram Stories.

Kada je reč o videu, nije tajna da je Facebook još ranije započeo sa ulaganjima u ovaj sadržaj – dok iz kompanije ne kriju planove da još intenzivnije krenu ka pomenutoj vrsti sadržaja, kreirajući tako originalne serije koje bi bile prikazivane po epizodama.

Ipak, neke glasine pokazuju da bi sve moglo da bude realizovano već u avgustu mesecu tekuće godine, dok sa druge strane za sada ne postoje nikakve zvanične potvrde. S obzirom na to da je Facebook gotovo uvek ispunio očekivanja predstavivši nove alate i proizvode, nema sumnje da je pred nama dinamičan period kada je ova društvena mreža u pitanju. Na nama ostaje da sačekamo i sami se uverimo šta se novo sprema u „garaži“ iz Menlo Parka.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.