Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Facebook dostigao 2 milijarde mesečno aktivnih korisnika

Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.

Ukoliko se osvrnemo i na ostale servise koji su u vlasništvu ovog giganta, treba napomenuti da Messenger takođe broji dve milijarde ljudi svakog meseca što je i logično s obzirom na to da je ova messaging platforma, iako samostalna, povezana sa nalozima korisnika na Facebooku. Sa druge strane, 250 miliona ljudi koristi nove Instagram 24-časovne priče, koje su sudeći prema ovim rezultatima, korisnici odlično prihvatili, dok je Facebook na ovaj način još više ugrozio večitog rivala – Snapchat.

Takođe, CEO ove kompanije izjavio je da će društvena mreža nastojati da bude još agresivnija kako bi pronašla način da integriše oglašavanje i ostale procese monetizacije u messaging servise – uključujući Messenger i Whats App, koji zajedno broje jednu milijardu aktivnih korisnika mesečno. Kako piše The Verge, svakako treba pomenuti i podatak da je društvena mreža sa 3,8 milijardi dolara neto prihoda zabeležila rast profita od 71% ukoliko poredimo isti period prošle godine.

Čak 250 miliona ljudi dnevno koristi WhatsApp Status

Još jedan servis koji je u vlasništvu ove kompanije, a koji se svakako ne sme izostaviti je WhatsApp. Iako veliki broj korisnika širom sveta koristi upravo Messenger, prema statistikama koje je objavio Facebook, WhatsApp, tačnije opciju Status koristi 250 miliona korisnika svakog dana, što je iznad svih očekivanja s obzirom na to da u nekim delovima sveta ova opcija nije nimalo popularna, jer su gotovo svi korisnici svoju kreativnost prebacili na Instagram Stories.

Kada je reč o videu, nije tajna da je Facebook još ranije započeo sa ulaganjima u ovaj sadržaj – dok iz kompanije ne kriju planove da još intenzivnije krenu ka pomenutoj vrsti sadržaja, kreirajući tako originalne serije koje bi bile prikazivane po epizodama.

Ipak, neke glasine pokazuju da bi sve moglo da bude realizovano već u avgustu mesecu tekuće godine, dok sa druge strane za sada ne postoje nikakve zvanične potvrde. S obzirom na to da je Facebook gotovo uvek ispunio očekivanja predstavivši nove alate i proizvode, nema sumnje da je pred nama dinamičan period kada je ova društvena mreža u pitanju. Na nama ostaje da sačekamo i sami se uverimo šta se novo sprema u „garaži“ iz Menlo Parka.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.