Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.
Ukoliko se osvrnemo i na ostale servise koji su u vlasništvu ovog giganta, treba napomenuti da Messenger takođe broji dve milijarde ljudi svakog meseca što je i logično s obzirom na to da je ova messaging platforma, iako samostalna, povezana sa nalozima korisnika na Facebooku. Sa druge strane, 250 miliona ljudi koristi nove Instagram 24-časovne priče, koje su sudeći prema ovim rezultatima, korisnici odlično prihvatili, dok je Facebook na ovaj način još više ugrozio večitog rivala – Snapchat.
Takođe, CEO ove kompanije izjavio je da će društvena mreža nastojati da bude još agresivnija kako bi pronašla način da integriše oglašavanje i ostale procese monetizacije u messaging servise – uključujući Messenger i Whats App, koji zajedno broje jednu milijardu aktivnih korisnika mesečno. Kako piše The Verge, svakako treba pomenuti i podatak da je društvena mreža sa 3,8 milijardi dolara neto prihoda zabeležila rast profita od 71% ukoliko poredimo isti period prošle godine.
Čak 250 miliona ljudi dnevno koristi WhatsApp Status
Još jedan servis koji je u vlasništvu ove kompanije, a koji se svakako ne sme izostaviti je WhatsApp. Iako veliki broj korisnika širom sveta koristi upravo Messenger, prema statistikama koje je objavio Facebook, WhatsApp, tačnije opciju Status koristi 250 miliona korisnika svakog dana, što je iznad svih očekivanja s obzirom na to da u nekim delovima sveta ova opcija nije nimalo popularna, jer su gotovo svi korisnici svoju kreativnost prebacili na Instagram Stories.
Kada je reč o videu, nije tajna da je Facebook još ranije započeo sa ulaganjima u ovaj sadržaj – dok iz kompanije ne kriju planove da još intenzivnije krenu ka pomenutoj vrsti sadržaja, kreirajući tako originalne serije koje bi bile prikazivane po epizodama.
Ipak, neke glasine pokazuju da bi sve moglo da bude realizovano već u avgustu mesecu tekuće godine, dok sa druge strane za sada ne postoje nikakve zvanične potvrde. S obzirom na to da je Facebook gotovo uvek ispunio očekivanja predstavivši nove alate i proizvode, nema sumnje da je pred nama dinamičan period kada je ova društvena mreža u pitanju. Na nama ostaje da sačekamo i sami se uverimo šta se novo sprema u “garaži” iz Menlo Parka.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!