Twitter od danas plasira reklame na osnovu aplikacija

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Twitter od danas plasira reklame na osnovu aplikacija koje ste preuzeli

Ukoliko koristite zvaničnu Twitter aplikaciju za iOS i Android, šanse su velike da servis još od novembra prati koje ste aplikacije preuzeli iz App Store i Google Play prodavnice. Upravo ovi podaci sada su postali dostupni marketarima koji još preciznije mogu plasirati Twitter oglase, no da li je ovo zadiranje u privatnost?

twitter_1

Kako piše Mashable, Twitter je od danas postao još bolji kada je plasiranje oglasa u pitanju. I dok marketari širom sveta otvaraju boce Moeta, mnogi se pitaju da li je ovo narušavanje privatnosti i kako istu opciju mogu da isključe. No, hajde da vidimo šta to agencije dobijaju.

Pre svega, nova opcija omogućava oglašivačima da plasiraju oglase onim korisnicima koji su preuzeli aplikacije iz određene kategorije (primer Productivity, Sports, Finance, itd.). Kako se navodi u zvaničnom saopštenju ove kompanije, nova funkcija predstavlja moćan alat koji će brendovima i kompanijama omogućiti da se još bolje povežu sa novim korisnicima.

Poseban analytics dashboard, za posebne oglase (Izvor: Twitter)
Poseban analytics dashboard, za posebne oglase (Izvor: Twitter)

Ukoliko niste znali, Twitter još od novembra prati aplikacije koje ste preuzeli – kako na Android, tako i na iOS uređajima. Sa novom opcijom stigao je i zaseban analytics dashboard koji prati i izveštava o navikama korisnika i njihovim reakcijama na plasiran sadržaj – o da, Twitter se itekako kladi na oglašavanje.

Ne brinite, praćenje se može isključiti

Sa zaoštravanjem politike privatnosti, Apple bi slične stvari mogao u potpunosti zabraniti na novom iOS 9, a ukoliko niste voljni da otkrivate koje to aplikacije koristite ili pak Twitter ne čitate uz pomoć neke od third-party aplikacija, kompanija sa sedištem u San Francisku omogućila je korisnicima opt out mogućnost kojom mogu isključiti pomenuto praćenje.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Web 3.0

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Najava

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.