Twitter od danas plasira reklame na osnovu aplikacija

Twitter od danas plasira reklame na osnovu aplikacija koje ste preuzeli

Ukoliko koristite zvaničnu Twitter aplikaciju za iOS i Android, šanse su velike da servis još od novembra prati koje ste aplikacije preuzeli iz App Store i Google Play prodavnice. Upravo ovi podaci sada su postali dostupni marketarima koji još preciznije mogu plasirati Twitter oglase, no da li je ovo zadiranje u privatnost?

twitter_1

Kako piše Mashable, Twitter je od danas postao još bolji kada je plasiranje oglasa u pitanju. I dok marketari širom sveta otvaraju boce Moeta, mnogi se pitaju da li je ovo narušavanje privatnosti i kako istu opciju mogu da isključe. No, hajde da vidimo šta to agencije dobijaju.

Pre svega, nova opcija omogućava oglašivačima da plasiraju oglase onim korisnicima koji su preuzeli aplikacije iz određene kategorije (primer Productivity, Sports, Finance, itd.). Kako se navodi u zvaničnom saopštenju ove kompanije, nova funkcija predstavlja moćan alat koji će brendovima i kompanijama omogućiti da se još bolje povežu sa novim korisnicima.

Poseban analytics dashboard, za posebne oglase (Izvor: Twitter)
Poseban analytics dashboard, za posebne oglase (Izvor: Twitter)

Ukoliko niste znali, Twitter još od novembra prati aplikacije koje ste preuzeli – kako na Android, tako i na iOS uređajima. Sa novom opcijom stigao je i zaseban analytics dashboard koji prati i izveštava o navikama korisnika i njihovim reakcijama na plasiran sadržaj – o da, Twitter se itekako kladi na oglašavanje.

Ne brinite, praćenje se može isključiti

Sa zaoštravanjem politike privatnosti, Apple bi slične stvari mogao u potpunosti zabraniti na novom iOS 9, a ukoliko niste voljni da otkrivate koje to aplikacije koristite ili pak Twitter ne čitate uz pomoć neke od third-party aplikacija, kompanija sa sedištem u San Francisku omogućila je korisnicima opt out mogućnost kojom mogu isključiti pomenuto praćenje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Programeri dugih jezika – ima li mesta ličnim stavovima na LinkedInu?

Jedna od tema na nedavno završenoj Netokracijinoj Employer Branding konferenciji bila je o upitnim nastupima zaposlenih na LinkedIn-u, koje rizike po kompaniju i pojedinca bi to moglo da donese i kako bi ovi problemi mogli da se izbegnu.

Startapi i poslovanje

Novosadski Continental najavio novo razvojno odeljenje koje će do 2024. godine zaposliti još 200 inženjera

'Human Machine Interface' ime je nove visokotehnološke poslovne jedinice koja postaje deo R&D centra u Novom Sadu. Novo odeljenje baviće se razvojem 'head-up display' tehnologije za potrebe automobilske industrije.

Startapi i poslovanje

Američki LotusFlare najbrojniji tim ima u Beogradu i radi na proizvodima koji menjaju ‘telco’ industriju

Beogradska kancelarija kompanije LotusFlare trenutno okuplja oko 60 IT stručnjaka i aktivno širi tim. O proizvodima na kojima rade i planovima za budućnost sa njihovim predstavnicima razgovaramo u tekstu koji sledi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nakon $100 miliona Series C investicije, američki Embroker nastavlja da razvija nove proizvode i širi svoj tim u Beogradu

Generalni menadžer kancelarije u Beogradu i globalni VP Engineering-a za Netokraciju govori o proizvodima koje Embroker razvija, o sektoru digitalnog osiguranja malih biznisa, ali i o daljim planovima za proširenje tima u srpskoj prestonici.

Startapi i poslovanje

Celsius, jedna od vodećih kripto platformi, kupio deo srpskog MVP Workshopa

Dva blockchain jednoroga od sada razvijaju svoje proizvode upravo iz Beograda.

Office Talks Podcast

Porezi, paušalci, test samostalnosti

Gost 52. epizode Office Talks podcasta bio je Svetislav Kostić, profesor na Pravnom fakultetu u Beogradu i stručnjak za fiskalizaciju i poreze. Sa njim smo razgovarali o novom predlogu poreskih mera za brži rast IKT sektora.

Startapi i poslovanje

Peti rođendan u Beogradu Symphony slavi uz tim koji broji 90 zaposlenih – najavljeno dalje širenje poslovanja

Povodom pete godišnjice kompanije Symphony u Beogradu sa njenim predstavnicima pravimo retrospektivu poslovanja: koliko je firma porasla, koliko trenutno ima zaposlenih i na kojim tipovima projekata danas rade njihovi timovi?

Gaming

Hendrik Lesser razvijao je igre GTA i Angry Birds, a nama otkriva kako game dev industrija u Srbiji može brže da napreduje

Na edukativnom programu Playing Narratives koji organizuju Francuski i Goethe instituti u Srbiji u saradnji sa SGA, publika je imala priliku da čuje Hendrika Lessera, čoveka koji ima značajno ime u evropskoj i svetskoj industriji razvoja video igara. Upravo sa njim smo imali priliku da detaljno razgovaramo o video igrama kao novoj i važnoj kulturi.

Startapi i poslovanje

DSI i Digitalna Zajednica objavile predlog poreskih mera za brži rast srpskog IT-ja

Predlog od 11 mera tiče se podrške ekonomiji inovacija i razvoja, a posebno se ističe produžetak roka poreskih subvencija za sve paušalce koji su zaposleni od uvođenja Testa samostalnosti.