Ukoliko koristite zvaničnu Twitter aplikaciju za iOS i Android, šanse su velike da servis još od novembra prati koje ste aplikacije preuzeli iz App Store i Google Play prodavnice. Upravo ovi podaci sada su postali dostupni marketarima koji još preciznije mogu plasirati Twitter oglase, no da li je ovo zadiranje u privatnost?
Kako piše Mashable, Twitter je od danas postao još bolji kada je plasiranje oglasa u pitanju. I dok marketari širom sveta otvaraju boce Moeta, mnogi se pitaju da li je ovo narušavanje privatnosti i kako istu opciju mogu da isključe. No, hajde da vidimo šta to agencije dobijaju.
Pre svega, nova opcija omogućava oglašivačima da plasiraju oglase onim korisnicima koji su preuzeli aplikacije iz određene kategorije (primer Productivity, Sports, Finance, itd.). Kako se navodi u zvaničnom saopštenju ove kompanije, nova funkcija predstavlja moćan alat koji će brendovima i kompanijama omogućiti da se još bolje povežu sa novim korisnicima.

Ukoliko niste znali, Twitter još od novembra prati aplikacije koje ste preuzeli – kako na Android, tako i na iOS uređajima. Sa novom opcijom stigao je i zaseban analytics dashboard koji prati i izveštava o navikama korisnika i njihovim reakcijama na plasiran sadržaj – o da, Twitter se itekako kladi na oglašavanje.
Ne brinite, praćenje se može isključiti
Sa zaoštravanjem politike privatnosti, Apple bi slične stvari mogao u potpunosti zabraniti na novom iOS 9, a ukoliko niste voljni da otkrivate koje to aplikacije koristite ili pak Twitter ne čitate uz pomoć neke od third-party aplikacija, kompanija sa sedištem u San Francisku omogućila je korisnicima opt out mogućnost kojom mogu isključiti pomenuto praćenje.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!