Top Eleven: Srpski menadžer najofanzivniji

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Top Eleven: Srpski menadžer najofanzivniji, Hrvati insistiraju na jakim treninzima!

Najvažnija sporedna stvar na svetu već dugi niz godina okuplja i gejmere, a tvorci popularnog fudbalskog menadžera Top Eleven predstavili su danas navike menadžera tj. igrača u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji, Velikoj Britaniji i Nemačkoj. I dok hrvatski igrači insistiraju na jakim treninzima, srpski menadžeri su fanovi izuzetno ofanzivne igre!

nordeus_main

Nije tajna da Balkanci sebe smatraju “evropskim Brazilcima” i da su fudbalski koreni na ovim prostorima izuzetno jaki. Imajući to na umu, menadžeri iz Srbije važe za najofanzivnije te im samo Španci i Bosanci mogu parirati kada je takav stil igre u pitanju. Srpski menadžeri vode i po stalnom menjanju taktike, ali i po igri sa dugim loptama – čak više nego Englezi.

Za razliku od srpskih, hrvatski menadžeri insistiraju na izuzetno jakim treninzima, ali i na defanzivnoj igri, parirajući Englezima na ovom polju. Oni najviše biraju formacije sa dva napadača, dok je stil igre miks kratkih i dugih lopti. Na globalnoj listi ofanzivnih menadžera, hrvatski igrači su zauzeli četvrto mesto – odmah iza Srba, Španaca i Bosanaca.

nordeus1
nordeus2nordeus3

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Patrik Kolins: Ako govorimo o izgradnji startap ekosistema, Srbija je na sjajnom putu

Iskusni mentor u radu sa startapima analizirao je srpski ekosistem i dao korisne savete domaćim osnivačima čiji su tehnološki startapi spremni za osvajanje svetskog tržišta.

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Novost

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Novost

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.