Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom - najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom – najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na pravi način, benefite nema samo kompanija već i njeni klijenti. Tek tada se može reći da je u potpunosti na delu CRM (Costumer Relations Management) koji fokus sa prodajnog procesa stavlja na kupca - štedeći mu i vreme i novac. Super Kartica, kao jedan od najpoznatijih 'loyalty' programa u državi, objavila je nagradni konkurs sa ciljem da se pronađu najbolja kreativna i analitička rešenja koja će postati dvogodišnji partner ovog programa.

Na srpskom tržištu trenutno postoji veliki prostor za unapređenje strateškog pristupa u odnosu sa kupcima i dalji razvoj CRM rešenja. Imajući to na umu, Super Kartica, Mercator-S i Sberbank Srbija pokrenuli su novi nagradni konkurs po imenu Super Konkurs, u okviru kojeg pozivaju kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasi data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja da predlože svoje ideje i prijave ih do 17. maja. Najbolje ideje dobiće priliku da ostanu data partneri Super Kartice za 2018. i 2019. godinu.

Na osnovu pristiglih prijava, stručni žiri sačinjen od profesora, data analitičara i marketing stručnjaka će najpre izvršiti prvobitnu selekciju radova, a potom će sa odabranima potpisati ugovore o poverljivosti i predstaviti im konkretne zadatke, navode iz organizacije. Tada će pojedincima i timovima (čiji broj članova nije ograničen) biti ustupljen deo nepersonalizovane baze Super Kartice koji će moći da se koristi za sopstvena istraživanja i testiranja kako bi se kreiralo originalno CRM rešenje za ovaj loyalty program.

Inovativna, jednostavna, izvodljiva i održiva unapređenja u oblastima kao što su „Kreativna upotreba podataka“ i „Analiza podataka i kreiranja insight-a“, najboljim učesnicima doneće dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od čak 75.000 evra.

Putem zadovoljnih korisnika i rasta poslovanja

Kako je CRM jedan od ključnih načina za uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača, učesnici konkursa imaće vremenski period od tri nedelje za rešavanje dodeljenih zadataka. Iz organizacije ističu da će timovi i pojedinci tada moći da analiziraju insight podatke i osmisle svoju nadogradnju na postojeći CRM, za priliku da se baš njihovo rešenje uskoro nađe na tržištu. Lazar Džamić, stručni konsultant na ovom projektu, kaže:

Zrelost jednog tržišta se može meriti i time koliko su poslovne i marketing poruke koje se šalju potrošačima personalizovane i relevantne. Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica ima priliku da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača.

Cilj Super Konkursa jeste da se pronađu nove ideje koje će unaprediti jedan od najvećih loyalty programa u zemlji.

Pored unapređenja marketing strategije na osnovu podataka koji se dobijaju zahvaljujući objedinjenoj bazi korisnika, predložena rešenja trebaju da omoguće i personalizovan odnos prema kupcu, odnosno razumevanje njegovih ličnih i na osnovu toga kreiranje ponuda proizvoda tj. usluga koji su mu zaista potrebni i od kojih ima realan benefit. Iz organizacije dodaju:

Na taj način diktira se privredni tempo koji tačno odražava potražnju kupaca i korisnika za određenim dobrima, što samoj kompaniji, kako pokazuju istraživanja na drugim evropskim tržištima, omogućava rast i do 60 procenata.

Ukoliko se pitate kako da pošaljete prijavu na Super Konkurs, timovi i pojedinci mogu aplicirati slanjem osnovnih podataka o organizaciji, biografija članova tima i portfolio radova na email superkonkurs@superkartica.rs do četvrtka, 17. maja. Više informacija o samom konkursu, kao i uslovi za apliciranje, nalazi se na zvaničnom sajtu ovog programa, dok iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se prijave i da eventualna pitanja o konkursu pošalju na gorenavedenu email adresu.

Ostavi komentar

  1. Ivana Vlajic

    Ivana Vlajic

    12. 5. 2018. u 11:05 Odgovori

    Samo nam vratite mogucnost kupovine na rate putem osnovne super kartice (kao nekad Pika sto je imala) i bicemo prezadovoljni! To je ono sto lojalnom potrošaču znači i što bi svi jedva dočekali. Puno bi znacilo i da se omoguci koriscenje sakupljenih poena u bilo kom trenutku a ne da se ceka obracunski period. Da li planirate da omogucite korisnicima platne kartice Postanske stedionice da kod vas kupuju na rate, s obzirom da je to od skoro uvedena mogucnost u Postanskoj.

  2. Dragan Jovanovic

    Dragan Jovanovic

    14. 5. 2018. u 23:01 Odgovori

    Vezite ugovor sa bankom intezom o placanju na rate bez kamate!!!!!
    Vratitecnam pika karticu ili omogucite placanje osnovnom super karticom.
    Omogucite placanje sa platnom sa nama na putu karticom koju izdaje NIS u saradnji sa sber bankom.
    Ideje sam vam dao samo je pitanje hocete li da ih sprovedete u delo!!!!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Propustili ste

Tehnologija

Zašto je AI za nas i dalje kao tinejdžerski seks?

U misiji da demistifikujemo AI i konačno isteramo na čistac realne probleme i obesmislimo sav taj AI 'hype' organizujemo prvi internacionalni Brain Summit. Do tada, koje predrasude u vezi veštačke inteligencije vi imate?

Startapi i poslovanje

Beogradski Workpuls analizira efikasnost zaposlenih za preko 1.000 klijenata širom sveta

U trenutku kada se u mnogim kompanijama javlja dodatna potreba za optimizacijom radnih procesa i povećanjem efikasnosti, nameće se i potreba za savremenim alatima koji im u tome mogu pomoći. Jedan od njih je i Workpuls.

Startapi i poslovanje

Oh Monday poslaće vam svakog ponedeljka spisak ‘remote’ poslova u inostranim kompanijama

Usvajanje novih zakonskih odluka o paušalnom oporezivanju podiglo je ogromnu prašinu u IT zajednici. I dok jedni polako počinju da se prilagođavaju, drugi razmišljaju da li postoji način da ostanu u Srbiji a da rade za inostranu kompaniju - u čemu im može pomoći domaći projekat Oh Monday - nedeljni pregled poslova 'na daljinu' direktno u inbox.

Mobilno

Bus Plus aplikacija konačno dostupna i za iOS uređaje

Posle dugo čekanja i najavljivanja, za korisnike mobilnih uređaja kompanije Apple konačno je dostupna Bus Plus aplikacija - koja će im omogućiti bolje i jednostavnije praćenje gradskog prevoza u Beogradu.

E-commerce

U borbi za domaće trgovce srpski Shopen izaziva WooCommerce i Shopify

Niste programer, ne umete da dizajnirate, a želite da kreirate web prodavnicu? Platforma Shopen.com bi vam mogla pomoći.

Tehnologija

Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Mladi vozači od svog automobila očekuju da je praktičan, da oslikava njihovu ličnost, ali i da je opremljen najnovijom tehnologijom. Kako se u tu formulu uklapa najmanji 'crossover' iz Volkswagen porodice?