Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom - najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom – najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na pravi način, benefite nema samo kompanija već i njeni klijenti. Tek tada se može reći da je u potpunosti na delu CRM (Costumer Relations Management) koji fokus sa prodajnog procesa stavlja na kupca - štedeći mu i vreme i novac. Super Kartica, kao jedan od najpoznatijih 'loyalty' programa u državi, objavila je nagradni konkurs sa ciljem da se pronađu najbolja kreativna i analitička rešenja koja će postati dvogodišnji partner ovog programa.

Na srpskom tržištu trenutno postoji veliki prostor za unapređenje strateškog pristupa u odnosu sa kupcima i dalji razvoj CRM rešenja. Imajući to na umu, Super Kartica, Mercator-S i Sberbank Srbija pokrenuli su novi nagradni konkurs po imenu Super Konkurs, u okviru kojeg pozivaju kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasi data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja da predlože svoje ideje i prijave ih do 17. maja. Najbolje ideje dobiće priliku da ostanu data partneri Super Kartice za 2018. i 2019. godinu.

Na osnovu pristiglih prijava, stručni žiri sačinjen od profesora, data analitičara i marketing stručnjaka će najpre izvršiti prvobitnu selekciju radova, a potom će sa odabranima potpisati ugovore o poverljivosti i predstaviti im konkretne zadatke, navode iz organizacije. Tada će pojedincima i timovima (čiji broj članova nije ograničen) biti ustupljen deo nepersonalizovane baze Super Kartice koji će moći da se koristi za sopstvena istraživanja i testiranja kako bi se kreiralo originalno CRM rešenje za ovaj loyalty program.

Inovativna, jednostavna, izvodljiva i održiva unapređenja u oblastima kao što su “Kreativna upotreba podataka” i “Analiza podataka i kreiranja insight-a”, najboljim učesnicima doneće dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od čak 75.000 evra.

Putem zadovoljnih korisnika i rasta poslovanja

Kako je CRM jedan od ključnih načina za uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača, učesnici konkursa imaće vremenski period od tri nedelje za rešavanje dodeljenih zadataka. Iz organizacije ističu da će timovi i pojedinci tada moći da analiziraju insight podatke i osmisle svoju nadogradnju na postojeći CRM, za priliku da se baš njihovo rešenje uskoro nađe na tržištu. Lazar Džamić, stručni konsultant na ovom projektu, kaže:

Zrelost jednog tržišta se može meriti i time koliko su poslovne i marketing poruke koje se šalju potrošačima personalizovane i relevantne. Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica ima priliku da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača.

Cilj Super Konkursa jeste da se pronađu nove ideje koje će unaprediti jedan od najvećih loyalty programa u zemlji.

Pored unapređenja marketing strategije na osnovu podataka koji se dobijaju zahvaljujući objedinjenoj bazi korisnika, predložena rešenja trebaju da omoguće i personalizovan odnos prema kupcu, odnosno razumevanje njegovih ličnih i na osnovu toga kreiranje ponuda proizvoda tj. usluga koji su mu zaista potrebni i od kojih ima realan benefit. Iz organizacije dodaju:

Na taj način diktira se privredni tempo koji tačno odražava potražnju kupaca i korisnika za određenim dobrima, što samoj kompaniji, kako pokazuju istraživanja na drugim evropskim tržištima, omogućava rast i do 60 procenata.

Ukoliko se pitate kako da pošaljete prijavu na Super Konkurs, timovi i pojedinci mogu aplicirati slanjem osnovnih podataka o organizaciji, biografija članova tima i portfolio radova na email superkonkurs@superkartica.rs do četvrtka, 17. maja. Više informacija o samom konkursu, kao i uslovi za apliciranje, nalazi se na zvaničnom sajtu ovog programa, dok iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se prijave i da eventualna pitanja o konkursu pošalju na gorenavedenu email adresu.

Ostavi komentar

  1. Ivana Vlajic

    Ivana Vlajic

    12. 5. 2018. u 11:05 Odgovori

    Samo nam vratite mogucnost kupovine na rate putem osnovne super kartice (kao nekad Pika sto je imala) i bicemo prezadovoljni! To je ono sto lojalnom potrošaču znači i što bi svi jedva dočekali. Puno bi znacilo i da se omoguci koriscenje sakupljenih poena u bilo kom trenutku a ne da se ceka obracunski period. Da li planirate da omogucite korisnicima platne kartice Postanske stedionice da kod vas kupuju na rate, s obzirom da je to od skoro uvedena mogucnost u Postanskoj.

  2. Dragan Jovanovic

    Dragan Jovanovic

    14. 5. 2018. u 23:01 Odgovori

    Vezite ugovor sa bankom intezom o placanju na rate bez kamate!!!!!
    Vratitecnam pika karticu ili omogucite placanje osnovnom super karticom.
    Omogucite placanje sa platnom sa nama na putu karticom koju izdaje NIS u saradnji sa sber bankom.
    Ideje sam vam dao samo je pitanje hocete li da ih sprovedete u delo!!!!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Zabava i zanimljivosti

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Karijere

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Web 3.0

Uvod u blokčejn: Novi vodič odgovara na pitanja o osnovama ove tehnologije

Ovaj vodič nam donosi osnove blockchain tehnologije, uvod u blockchain ekonomiju, kao i odgovore na pitanja kako ova tehnologija utiče na vaš online identitet i koja je njena budućnost.

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Novost

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Web 3.0

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Gaming

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.