Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom - najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom – najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na pravi način, benefite nema samo kompanija već i njeni klijenti. Tek tada se može reći da je u potpunosti na delu CRM (Costumer Relations Management) koji fokus sa prodajnog procesa stavlja na kupca - štedeći mu i vreme i novac. Super Kartica, kao jedan od najpoznatijih 'loyalty' programa u državi, objavila je nagradni konkurs sa ciljem da se pronađu najbolja kreativna i analitička rešenja koja će postati dvogodišnji partner ovog programa.

Na srpskom tržištu trenutno postoji veliki prostor za unapređenje strateškog pristupa u odnosu sa kupcima i dalji razvoj CRM rešenja. Imajući to na umu, Super Kartica, Mercator-S i Sberbank Srbija pokrenuli su novi nagradni konkurs po imenu Super Konkurs, u okviru kojeg pozivaju kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasi data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja da predlože svoje ideje i prijave ih do 17. maja. Najbolje ideje dobiće priliku da ostanu data partneri Super Kartice za 2018. i 2019. godinu.

Na osnovu pristiglih prijava, stručni žiri sačinjen od profesora, data analitičara i marketing stručnjaka će najpre izvršiti prvobitnu selekciju radova, a potom će sa odabranima potpisati ugovore o poverljivosti i predstaviti im konkretne zadatke, navode iz organizacije. Tada će pojedincima i timovima (čiji broj članova nije ograničen) biti ustupljen deo nepersonalizovane baze Super Kartice koji će moći da se koristi za sopstvena istraživanja i testiranja kako bi se kreiralo originalno CRM rešenje za ovaj loyalty program.

Inovativna, jednostavna, izvodljiva i održiva unapređenja u oblastima kao što su „Kreativna upotreba podataka“ i „Analiza podataka i kreiranja insight-a“, najboljim učesnicima doneće dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od čak 75.000 evra.

Putem zadovoljnih korisnika i rasta poslovanja

Kako je CRM jedan od ključnih načina za uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača, učesnici konkursa imaće vremenski period od tri nedelje za rešavanje dodeljenih zadataka. Iz organizacije ističu da će timovi i pojedinci tada moći da analiziraju insight podatke i osmisle svoju nadogradnju na postojeći CRM, za priliku da se baš njihovo rešenje uskoro nađe na tržištu. Lazar Džamić, stručni konsultant na ovom projektu, kaže:

Zrelost jednog tržišta se može meriti i time koliko su poslovne i marketing poruke koje se šalju potrošačima personalizovane i relevantne. Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica ima priliku da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača.

Cilj Super Konkursa jeste da se pronađu nove ideje koje će unaprediti jedan od najvećih loyalty programa u zemlji.

Pored unapređenja marketing strategije na osnovu podataka koji se dobijaju zahvaljujući objedinjenoj bazi korisnika, predložena rešenja trebaju da omoguće i personalizovan odnos prema kupcu, odnosno razumevanje njegovih ličnih i na osnovu toga kreiranje ponuda proizvoda tj. usluga koji su mu zaista potrebni i od kojih ima realan benefit. Iz organizacije dodaju:

Na taj način diktira se privredni tempo koji tačno odražava potražnju kupaca i korisnika za određenim dobrima, što samoj kompaniji, kako pokazuju istraživanja na drugim evropskim tržištima, omogućava rast i do 60 procenata.

Ukoliko se pitate kako da pošaljete prijavu na Super Konkurs, timovi i pojedinci mogu aplicirati slanjem osnovnih podataka o organizaciji, biografija članova tima i portfolio radova na email superkonkurs@superkartica.rs do četvrtka, 17. maja. Više informacija o samom konkursu, kao i uslovi za apliciranje, nalazi se na zvaničnom sajtu ovog programa, dok iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se prijave i da eventualna pitanja o konkursu pošalju na gorenavedenu email adresu.

Ostavi komentar

  1. Ivana Vlajic

    Ivana Vlajic

    12. 5. 2018. u 11:05 Odgovori

    Samo nam vratite mogucnost kupovine na rate putem osnovne super kartice (kao nekad Pika sto je imala) i bicemo prezadovoljni! To je ono sto lojalnom potrošaču znači i što bi svi jedva dočekali. Puno bi znacilo i da se omoguci koriscenje sakupljenih poena u bilo kom trenutku a ne da se ceka obracunski period. Da li planirate da omogucite korisnicima platne kartice Postanske stedionice da kod vas kupuju na rate, s obzirom da je to od skoro uvedena mogucnost u Postanskoj.

  2. Dragan Jovanovic

    Dragan Jovanovic

    14. 5. 2018. u 23:01 Odgovori

    Vezite ugovor sa bankom intezom o placanju na rate bez kamate!!!!!
    Vratitecnam pika karticu ili omogucite placanje osnovnom super karticom.
    Omogucite placanje sa platnom sa nama na putu karticom koju izdaje NIS u saradnji sa sber bankom.
    Ideje sam vam dao samo je pitanje hocete li da ih sprovedete u delo!!!!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.