Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom - najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom – najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na pravi način, benefite nema samo kompanija već i njeni klijenti. Tek tada se može reći da je u potpunosti na delu CRM (Costumer Relations Management) koji fokus sa prodajnog procesa stavlja na kupca - štedeći mu i vreme i novac. Super Kartica, kao jedan od najpoznatijih 'loyalty' programa u državi, objavila je nagradni konkurs sa ciljem da se pronađu najbolja kreativna i analitička rešenja koja će postati dvogodišnji partner ovog programa.

Na srpskom tržištu trenutno postoji veliki prostor za unapređenje strateškog pristupa u odnosu sa kupcima i dalji razvoj CRM rešenja. Imajući to na umu, Super Kartica, Mercator-S i Sberbank Srbija pokrenuli su novi nagradni konkurs po imenu Super Konkurs, u okviru kojeg pozivaju kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasi data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja da predlože svoje ideje i prijave ih do 17. maja. Najbolje ideje dobiće priliku da ostanu data partneri Super Kartice za 2018. i 2019. godinu.

Na osnovu pristiglih prijava, stručni žiri sačinjen od profesora, data analitičara i marketing stručnjaka će najpre izvršiti prvobitnu selekciju radova, a potom će sa odabranima potpisati ugovore o poverljivosti i predstaviti im konkretne zadatke, navode iz organizacije. Tada će pojedincima i timovima (čiji broj članova nije ograničen) biti ustupljen deo nepersonalizovane baze Super Kartice koji će moći da se koristi za sopstvena istraživanja i testiranja kako bi se kreiralo originalno CRM rešenje za ovaj loyalty program.

Inovativna, jednostavna, izvodljiva i održiva unapređenja u oblastima kao što su „Kreativna upotreba podataka“ i „Analiza podataka i kreiranja insight-a“, najboljim učesnicima doneće dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od čak 75.000 evra.

Putem zadovoljnih korisnika i rasta poslovanja

Kako je CRM jedan od ključnih načina za uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača, učesnici konkursa imaće vremenski period od tri nedelje za rešavanje dodeljenih zadataka. Iz organizacije ističu da će timovi i pojedinci tada moći da analiziraju insight podatke i osmisle svoju nadogradnju na postojeći CRM, za priliku da se baš njihovo rešenje uskoro nađe na tržištu. Lazar Džamić, stručni konsultant na ovom projektu, kaže:

Zrelost jednog tržišta se može meriti i time koliko su poslovne i marketing poruke koje se šalju potrošačima personalizovane i relevantne. Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica ima priliku da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača.

Cilj Super Konkursa jeste da se pronađu nove ideje koje će unaprediti jedan od najvećih loyalty programa u zemlji.

Pored unapređenja marketing strategije na osnovu podataka koji se dobijaju zahvaljujući objedinjenoj bazi korisnika, predložena rešenja trebaju da omoguće i personalizovan odnos prema kupcu, odnosno razumevanje njegovih ličnih i na osnovu toga kreiranje ponuda proizvoda tj. usluga koji su mu zaista potrebni i od kojih ima realan benefit. Iz organizacije dodaju:

Na taj način diktira se privredni tempo koji tačno odražava potražnju kupaca i korisnika za određenim dobrima, što samoj kompaniji, kako pokazuju istraživanja na drugim evropskim tržištima, omogućava rast i do 60 procenata.

Ukoliko se pitate kako da pošaljete prijavu na Super Konkurs, timovi i pojedinci mogu aplicirati slanjem osnovnih podataka o organizaciji, biografija članova tima i portfolio radova na email superkonkurs@superkartica.rs do četvrtka, 17. maja. Više informacija o samom konkursu, kao i uslovi za apliciranje, nalazi se na zvaničnom sajtu ovog programa, dok iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se prijave i da eventualna pitanja o konkursu pošalju na gorenavedenu email adresu.

Ostavi komentar

  1. Ivana Vlajic

    Ivana Vlajic

    12. 5. 2018. u 11:05 Odgovori

    Samo nam vratite mogucnost kupovine na rate putem osnovne super kartice (kao nekad Pika sto je imala) i bicemo prezadovoljni! To je ono sto lojalnom potrošaču znači i što bi svi jedva dočekali. Puno bi znacilo i da se omoguci koriscenje sakupljenih poena u bilo kom trenutku a ne da se ceka obracunski period. Da li planirate da omogucite korisnicima platne kartice Postanske stedionice da kod vas kupuju na rate, s obzirom da je to od skoro uvedena mogucnost u Postanskoj.

  2. Dragan Jovanovic

    Dragan Jovanovic

    14. 5. 2018. u 23:01 Odgovori

    Vezite ugovor sa bankom intezom o placanju na rate bez kamate!!!!!
    Vratitecnam pika karticu ili omogucite placanje osnovnom super karticom.
    Omogucite placanje sa platnom sa nama na putu karticom koju izdaje NIS u saradnji sa sber bankom.
    Ideje sam vam dao samo je pitanje hocete li da ih sprovedete u delo!!!!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Internet marketing

Kako kreirati efikasne marketinške kampanje na servisu Spotify?

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula, a njegov dolazak nije obradovao samo ljubitelje muzike - već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.