Šta studenti kažu o Open IT konferenciji?

Šta studenti kažu o Open IT konferenciji?

Fakultet organizacionih nauka, ugostiće 17. i 18. oktobra deveti po redu OpenIT događaj, koji ima za cilj da omogući studentima dobijanje dodatnog neformalnog znanja - te će putem radionica, motivacionih govora i direktnog rada sa zaposlenima steći neophodno iskustvo koje će im u budućnosti pomoći da se bolje snađu u poslovnom svetu.

OpenIT-AIESEC

Takođe, u radu sa kompanijama studenti će dobiti dosta korisnih informacija vezanih za zapošljenje i funkcionisanje samih koropracija. Teme projekta prate trendove, i na taj način pruža bitne informacije iz prve ruke.

Danijel Mišulić, student četvrte godine Fakulteta organizacionih nauka za OpenIT8 kaže:

Očekivao sam da upoznam neke nove ljude, da se lepo družimo, a uz sve to i naučimo nesto novo i sva moja očekivanja su se ispunila. Predavači su stvarno bili sjajni i sve je bilo jako lepo organizovano. Konferencija mi je dala jedan novi način razmišljanja te sam kroz nju sam shvatio da bih voleo jednog dana da se oprobam u IT preduzetništvu.

Ana Čolović, student četvrte godine Fakulteta organizacionih nauka za OpenIT8 kaže:

Moja očekivanja zasnivala su se na kombinaciji dobijanja znanja iz oblasti IT-a i prijatne atmosfere. Očekivanja su svakako bila ispunjena. Osim što smo imali mogućnost da slušamo predavanja predstavnika vodećih kompanija iz oblasti IT-a sa naših prostora, omogućeno nam je da kroz neformalnu komunikaciju sa njima dođemo do konkretnih “malih tajni” uspešnosti njihovog poslovanja. Ne treba izostaviti ni činjenicu da ova konferencija dovodi do stvaranja poznanstava sa ekspertima iz naše profesije, a takva poznanstva često predstavljaju ključ uspeha.

ekipa
Danijel, Ana i Bodin dolaze na Open IT. A ti?

Bodin Todorović, student četvrte godine Fakulteta organizacionih nauka za OpenIT8 kaže:

Predavanja su bila jako dobro organizovana i struktuirana, ispunila su sva moja očekivanja. Nakon projekta sam dobio želju da se oprobam u svetu preduzetništva. OpenIT mi je dao smernice kako i na šta treba da se fokusiram, kako bih postigao ono što želim. Verujem da će mi informacije koje sam dobio na OpenIT-u biti korisne u kasnijim koracima, kada budem zakoračio u svet preduzetništva.

Ovogodišnji projekat se bavi liderstvom u informacionim tehnologijama, značajem tehnologija i inovacija kod rešavanja nezaposlenosti, odliva mozgova i apatije kod mladih. Teme u okviru projekta su: Tehnologija, Inovacije, Digitalni marketing i Preduzetništvo. Među kompanijama koje će održati radionice nalaze se Devana Technologies, PSTech, Zuehlke, Esteh, Comtrade, Cosmic Development, Telekom Srbija, Cube, msg global solutions, Dr. Oetker, Media House, Optimus Media te Saga.

Prilika za stručne prakse u inostranstvu

Koncept je kreiran tako da omogući upoznavanje sa temama projekta, priliku učesnicima da vide kako u praksi mogu primeniti svoje znanje, dobiti inspiraciju da nastave sa radom na svojim idejama te koje se sve prilike javljaju u njihovom okruženju. Koncept OpenIT-a će se sastojati iz tri dela: Power Talks, Workshops i Action Space.

Jedan deo Action Space-a se nastavlja nakon projekta i podrazumeva dvonedeljni rad sa mentorima, predstavnicima kompanija Devana Technologies, Zuehlke, Esteh kao i pojedinaca koji su izrazili želju da pomognu timovima u razvoju ideja. Timovi će se prijavljivati u toku samog projekta, pa tako mogu da se informišu koji mentori će raditi sa njima u narednom periodu.

Takođe, projekat OpenIT nudi program stručnih praksi u inostranstvu iz oblasti informacionih tehnologija, marketinga, poslovne administracije i prodaje. Na projektu će se okupiti 160 studenata Univerziteta u Beogradu, a iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da na vreme popune neophodne prijave za predstojeći događaj.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.