Star Wars obara sve rekorde: Milijardu dolara za 12 dana!

Star Wars obara sve rekorde: Milijardu dolara za 12 dana!

Jedan od najvećih filmova ove godine već uveliko je u bioskopima, a za dvanaest dana koliko se prikazuje, 'Star Wars: The Force Awakens' prihodovao je više od milijardu dolara! I dok ostatak sveta komentariše nove junake željno iščekujući nastavak, stanovnici Kine tek treba da pogledaju ovaj film, pri čemu bi sveukupna zarada mogla da nadmaši Avatarovih 2,8 milijardi dolara.

bb83

Associated Press piše da je Star Wars: The Force Awakens poslednji film koji je probio magičnu barijeru od jedne milijarde dolara prihoda od prikazivanja u bioskopima. Sedmi nastavak poznate franšize uradio je to svega dvanaest dana od otvaranja, pri čemu je prvih $500.000.000 ostvareno već premijernog vikenda.

Kasno sinoć režiser J. J. Abrams otvorio je kinesku premijeru u Šangaju, izjavivši da je uzbuđen što novi Star Wars stiže i na kinesko tržište na kome će se prikazivati od 9. januara. Abrams je izjavio da je ovo veliki miljokaz za čitavu franšizu, te Disney, budući da je “film godine” najbrže prihodovao do 1.000.000.000 dolara, pobedivši prethodnog rekordera Jurrasic World kome je pak trebalo 13 dana za istu cifru.

Abrams: Vežite se, polećemo

Kada se i otvori film na drugom najvećem filmskom tržištu na svetu, očekuje se da bi Disney mogao da ostvari više od 2,8 milijardi dolara profita, i tako pobedi Avatar koji je držao prethodni rekord. Nesumnjivo je da je čitav Disney izuzetno ushićen zbog otvaranja filma, a još manje da će sedmi nastavak Star Wars odvesti mračnu stranu i džedaje na put rekorda – svetlosnom brzinom kojom se “Kessel run” prelazi i brže od 12 parseka 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.