Kako do $500 miliona za jedan vikend?

Kako do $500 miliona za jedan vikend? Snimite nastavak Star Warsa.

Rekordi padaju kao kiša! Vikend u kome je otvoren jedan od najvećih filmova ove godine, inkasirao je neverovatnih 517 miliona dolara profita, postavši tako jedan od najbrže rastućih filmova u Sjedinjenim Američkim Državama. Rane projekcije kažu da se oni najveći rekordi tek očekuju.

sw_1

Samo u Sjedinjenim Američkim Državama film “Star Wars: The Force Awakens” ostvario je prihod je 238 miliona dolara otkako je film premijerno pušten u noći između srede i četvrtka. Na internacionalnom tržištu sedmi deo legendarne franšize inkasirao je 279 miliona dolara, pri čemu totalna računica izađe negde oko 517 miliona dolara (cenim da je pomoglo to i što je autor ovog teksta film gledao dva puta tokom vikenda).

Malo je falilo da i ovaj rekord padne, budući da ga i dalje drži “Jurrasic World” sa $524 miliona. Ipak, kako je Star Wars zakasnio sa prikazivanjem u Kini, ali i kako se još uvek privodi kraju finalni račun tokom vikenda, moguće je da ćemo i ovde videti blage promene, te novog rekordera.

Avatarov rekord pada

Kada je reč o Sjedinjenim Američkim Državama, treba napomenuti da prve predikcije najavljuju kako bi film mogao ostvariti neverovatnih 800 miliona prihoda dolara “kod kuće”. Trenutni rekord od 769,5 miliona drži Avatar Džejmsa Kamerona, dok bi i sveukupna računica od prikazivanja u bioskopima širom sveta mogla daleko da premaši Avatarov rekord od 2,78 milijardi dolara!

Sila je ovde zaista jaka.

Update: Prema poslednjim informacijama sedmi nastavak fila Star Wars premašio je i “Jurrasic World” prihodovavši 247 miliona dolara u SAD, te $548 miliona sveukupno uključujući i ostatak sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.