Proglašeni pobednici Generator 2.0 konkursa - tri domaća preduzeća kreću put digitalizacije

Proglašeni pobednici Generator 2.0 konkursa – tri domaća preduzeća kreću put digitalizacije

Konkurs Generator 2.0 koji je pokrenula Societe Generale banka sa partnerima namenjen je preduzetnicima i malim i srednjim preduzećima koji žele da digitalno transformišu svoj biznis.

Na ovo takmičenje pokrenuto krajem prošle godine prijavilo se 116 malih i srednjih preduzeća, od kojih je 20 prošlo u sledeću fazu. Polufinalisti su prošli kreativne radionice sa Generator 2.0 timom stručnjaka, radeći na definisanju daljeg pravca njihovog poslovanja, prepoznavanju novih poslovnih prilika i sticanju različitih veština potrebnih za razvoj biznisa u digitalnoj ekonomiji.

Nakon toga, usledila je faza glasanja na sajtu tokom koje je sakupljeno više od 23.000 glasova i odabran jedan pobednik koji je direktno osvojio digitalnu transformaciju – Carpe Diem. Reč je farmi sa 250 koza, koja dnevno prerađuje 1.000 litara kozjeg i ovčjeg mleka, praveći tako različite mlečne proizvode.

Pored pobednika publike koju je osvojio Carpe Diem, u samom finalu velikog nagradnog konkursa Generator, nagradu žirija dobili su i Centar dr Gifing, kao i Vrtlari. Glavna nagrada za ova tri preduzeća je digitalna transformacija njihovog poslovanja. Ona će obuhvatiti celokupnu analizu postojećeg stanja poslovanja i preporuke sa akcionim planom, implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, kao i marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Sledi digitalizacija poslovanja

Tim transformatora koji će sprovoditi digitalnu transformaciju u drugoj polovini ove godine sačinjen je od predstavnika Societe Generale banke, ICT Hub centra za tehnološko preduzetništvo i IT kompanija partnera konkursa (Codetribe, TeleGroup, Symphony, Quantox, M&I Systems, Mainstream, Digital Worx) uz superviziju Senada Kulenovića, konsultanta za digitalnu transformaciju, dok će marketinški preobražaj i medijsku kampanju sprovoditi agencije Publicis i Direct Media.

Žiri je, pored glasova publike, izabrao još dva preduzetnička rešenja koja će dobiti digitalnu transformaciju poslovanja.

Podsetimo, Generator je jedan od najznačajnijih projekata kojim Societe Generale banka u Srbiji podstiče kulturu inovacija, preduzetništvo i inovativno poslovanje. Prvi ciklus konkursa, održan je krajem 2017. godine, uz nagradni fond za najbolje preduzetničke inovacije u ukupnom iznosu od milion i po dinara.

U prošloj godini sproveden je i Generator Fluo, konkurs za najbolje studentske preduzetničke inovacije, a pobednici su imali priliku da provedu sedam dana u inovativnom tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu. Sve polufinaliste i više informacija o samom konkursu možete pronaći na zvaničnom sajtu takmičenja Generator.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.