Proglašeni pobednici Generator 2.0 konkursa - tri domaća preduzeća kreću put digitalizacije

Proglašeni pobednici Generator 2.0 konkursa – tri domaća preduzeća kreću put digitalizacije

Konkurs Generator 2.0 koji je pokrenula Societe Generale banka sa partnerima namenjen je preduzetnicima i malim i srednjim preduzećima koji žele da digitalno transformišu svoj biznis.

Na ovo takmičenje pokrenuto krajem prošle godine prijavilo se 116 malih i srednjih preduzeća, od kojih je 20 prošlo u sledeću fazu. Polufinalisti su prošli kreativne radionice sa Generator 2.0 timom stručnjaka, radeći na definisanju daljeg pravca njihovog poslovanja, prepoznavanju novih poslovnih prilika i sticanju različitih veština potrebnih za razvoj biznisa u digitalnoj ekonomiji.

Nakon toga, usledila je faza glasanja na sajtu tokom koje je sakupljeno više od 23.000 glasova i odabran jedan pobednik koji je direktno osvojio digitalnu transformaciju – Carpe Diem. Reč je farmi sa 250 koza, koja dnevno prerađuje 1.000 litara kozjeg i ovčjeg mleka, praveći tako različite mlečne proizvode.

Pored pobednika publike koju je osvojio Carpe Diem, u samom finalu velikog nagradnog konkursa Generator, nagradu žirija dobili su i Centar dr Gifing, kao i Vrtlari. Glavna nagrada za ova tri preduzeća je digitalna transformacija njihovog poslovanja. Ona će obuhvatiti celokupnu analizu postojećeg stanja poslovanja i preporuke sa akcionim planom, implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, kao i marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Sledi digitalizacija poslovanja

Tim transformatora koji će sprovoditi digitalnu transformaciju u drugoj polovini ove godine sačinjen je od predstavnika Societe Generale banke, ICT Hub centra za tehnološko preduzetništvo i IT kompanija partnera konkursa (Codetribe, TeleGroup, Symphony, Quantox, M&I Systems, Mainstream, Digital Worx) uz superviziju Senada Kulenovića, konsultanta za digitalnu transformaciju, dok će marketinški preobražaj i medijsku kampanju sprovoditi agencije Publicis i Direct Media.

Žiri je, pored glasova publike, izabrao još dva preduzetnička rešenja koja će dobiti digitalnu transformaciju poslovanja.

Podsetimo, Generator je jedan od najznačajnijih projekata kojim Societe Generale banka u Srbiji podstiče kulturu inovacija, preduzetništvo i inovativno poslovanje. Prvi ciklus konkursa, održan je krajem 2017. godine, uz nagradni fond za najbolje preduzetničke inovacije u ukupnom iznosu od milion i po dinara.

U prošloj godini sproveden je i Generator Fluo, konkurs za najbolje studentske preduzetničke inovacije, a pobednici su imali priliku da provedu sedam dana u inovativnom tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu. Sve polufinaliste i više informacija o samom konkursu možete pronaći na zvaničnom sajtu takmičenja Generator.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Propustili ste

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.