Proglašeni pobednici Generator 2.0 konkursa - tri domaća preduzeća kreću put digitalizacije

Proglašeni pobednici Generator 2.0 konkursa – tri domaća preduzeća kreću put digitalizacije

Konkurs Generator 2.0 koji je pokrenula Societe Generale banka sa partnerima namenjen je preduzetnicima i malim i srednjim preduzećima koji žele da digitalno transformišu svoj biznis.

Na ovo takmičenje pokrenuto krajem prošle godine prijavilo se 116 malih i srednjih preduzeća, od kojih je 20 prošlo u sledeću fazu. Polufinalisti su prošli kreativne radionice sa Generator 2.0 timom stručnjaka, radeći na definisanju daljeg pravca njihovog poslovanja, prepoznavanju novih poslovnih prilika i sticanju različitih veština potrebnih za razvoj biznisa u digitalnoj ekonomiji.

Nakon toga, usledila je faza glasanja na sajtu tokom koje je sakupljeno više od 23.000 glasova i odabran jedan pobednik koji je direktno osvojio digitalnu transformaciju – Carpe Diem. Reč je farmi sa 250 koza, koja dnevno prerađuje 1.000 litara kozjeg i ovčjeg mleka, praveći tako različite mlečne proizvode.

Pored pobednika publike koju je osvojio Carpe Diem, u samom finalu velikog nagradnog konkursa Generator, nagradu žirija dobili su i Centar dr Gifing, kao i Vrtlari. Glavna nagrada za ova tri preduzeća je digitalna transformacija njihovog poslovanja. Ona će obuhvatiti celokupnu analizu postojećeg stanja poslovanja i preporuke sa akcionim planom, implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, kao i marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Sledi digitalizacija poslovanja

Tim transformatora koji će sprovoditi digitalnu transformaciju u drugoj polovini ove godine sačinjen je od predstavnika Societe Generale banke, ICT Hub centra za tehnološko preduzetništvo i IT kompanija partnera konkursa (Codetribe, TeleGroup, Symphony, Quantox, M&I Systems, Mainstream, Digital Worx) uz superviziju Senada Kulenovića, konsultanta za digitalnu transformaciju, dok će marketinški preobražaj i medijsku kampanju sprovoditi agencije Publicis i Direct Media.

Žiri je, pored glasova publike, izabrao još dva preduzetnička rešenja koja će dobiti digitalnu transformaciju poslovanja.

Podsetimo, Generator je jedan od najznačajnijih projekata kojim Societe Generale banka u Srbiji podstiče kulturu inovacija, preduzetništvo i inovativno poslovanje. Prvi ciklus konkursa, održan je krajem 2017. godine, uz nagradni fond za najbolje preduzetničke inovacije u ukupnom iznosu od milion i po dinara.

U prošloj godini sproveden je i Generator Fluo, konkurs za najbolje studentske preduzetničke inovacije, a pobednici su imali priliku da provedu sedam dana u inovativnom tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu. Sve polufinaliste i više informacija o samom konkursu možete pronaći na zvaničnom sajtu takmičenja Generator.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.