Završen Generator.rs - startap 'Keep It Cool' poneo nagradu od 1.000.000 dinara

Završen Generator.rs – ‘Keep It Cool’ osvojio nagradu od 1.000.000 dinara

Pobednička inovacija prvog nagradnog konkursa 'Generator' u organizaciji Societe Generale banke je 'Keep it cool' - pametni rashladni sistem koji štedi energiju, a tim koji stoji iza ove ideje osvojio je vrednu novčanu nagradu od milion dinara.

Predlagači pobedničke ideje, Milan Đurica i tim Food Group, zamislili su „Keep it cool“ kao novu tehnologiju uz pomoć koje će mali i srednji rashladni sistemi, oslanjajući se na evaporativno hlađenje leti i hlađenje vazduhom zimi, uštedeti i do 30 odsto na računu za električnu energiju. Nagradu publike i novčanu nagradu od 500.000 dinara dobio je tim PetGuards, koji je razvio online platformu za pronalaženje pouzdanog čuvara kućnog ljubimca u odsustvu vlasnika.

U finalnom izboru se našlo deset timova

Pored toga, učesnicima Generatora nagrade su dodeljivali i partneri na projektu, te je tako polufinalni tim Plativoo osvojio nagradu Vip mobile, KupujemProdajem nagradio je tim Cake WIzard incubator, dok je prehrambeni lanac Maxi nagradu dodelio timu Kuponocikl, a ICT Hub timu Woobox.

Ukupno deset finalnih timova (od 780 pijavljenih) predstavilo je svoje ideje pred stručnim žirijem koji su činili – Pjer Bosk (član izvršnog odbora Societe Generale), Kventin Roje (generalni direktor Delez Srbija), Natali Delić (CTO Vip mobile), Bojan Leković (osnivač i generalni direktor sajta KupujemProdajem), Kosta Andrić (izvršni direktor Centra za tehnološko preduzetništvo i inovacije ICT Hub) i Sofija Popara (osnivačica startapa Paušal).

Godina jubileja i inovacija

Marija Ruseva, predsednica izvršnog odbora Societe Generale banke, istakla je da je ovaj konkurs deo njene korporativne društvene odgovornosti, ali i inicijativa koja pokazuje podršku ekonomiji i preduzetničkom duhu. Ona dalje ističe:

Za našu banku je veoma važno da još jednom istakne svoju veliku posvećenost prema inovacijama i preduzetništvu, naročito u godini jubileja poslovanja u Srbiji.

Podsećanja radi, Generator je prvi veliki nagradni konkurs ove banke i organizovan je povodom jubileja 40 godina njenog poslovanja u Srbiji. Ovaj konkurs označio je pokretanje istoimene platforme, za koju se očekuje da će zaživeti kao mesto za podršku preduzetničkim projektima koji će generisati dalji razvoj inovacija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.