Završen Generator.rs - startap 'Keep It Cool' poneo nagradu od 1.000.000 dinara

Završen Generator.rs – ‘Keep It Cool’ osvojio nagradu od 1.000.000 dinara

Pobednička inovacija prvog nagradnog konkursa 'Generator' u organizaciji Societe Generale banke je 'Keep it cool' - pametni rashladni sistem koji štedi energiju, a tim koji stoji iza ove ideje osvojio je vrednu novčanu nagradu od milion dinara.

Predlagači pobedničke ideje, Milan Đurica i tim Food Group, zamislili su „Keep it cool“ kao novu tehnologiju uz pomoć koje će mali i srednji rashladni sistemi, oslanjajući se na evaporativno hlađenje leti i hlađenje vazduhom zimi, uštedeti i do 30 odsto na računu za električnu energiju. Nagradu publike i novčanu nagradu od 500.000 dinara dobio je tim PetGuards, koji je razvio online platformu za pronalaženje pouzdanog čuvara kućnog ljubimca u odsustvu vlasnika.

U finalnom izboru se našlo deset timova

Pored toga, učesnicima Generatora nagrade su dodeljivali i partneri na projektu, te je tako polufinalni tim Plativoo osvojio nagradu Vip mobile, KupujemProdajem nagradio je tim Cake WIzard incubator, dok je prehrambeni lanac Maxi nagradu dodelio timu Kuponocikl, a ICT Hub timu Woobox.

Ukupno deset finalnih timova (od 780 pijavljenih) predstavilo je svoje ideje pred stručnim žirijem koji su činili – Pjer Bosk (član izvršnog odbora Societe Generale), Kventin Roje (generalni direktor Delez Srbija), Natali Delić (CTO Vip mobile), Bojan Leković (osnivač i generalni direktor sajta KupujemProdajem), Kosta Andrić (izvršni direktor Centra za tehnološko preduzetništvo i inovacije ICT Hub) i Sofija Popara (osnivačica startapa Paušal).

Godina jubileja i inovacija

Marija Ruseva, predsednica izvršnog odbora Societe Generale banke, istakla je da je ovaj konkurs deo njene korporativne društvene odgovornosti, ali i inicijativa koja pokazuje podršku ekonomiji i preduzetničkom duhu. Ona dalje ističe:

Za našu banku je veoma važno da još jednom istakne svoju veliku posvećenost prema inovacijama i preduzetništvu, naročito u godini jubileja poslovanja u Srbiji.

Podsećanja radi, Generator je prvi veliki nagradni konkurs ove banke i organizovan je povodom jubileja 40 godina njenog poslovanja u Srbiji. Ovaj konkurs označio je pokretanje istoimene platforme, za koju se očekuje da će zaživeti kao mesto za podršku preduzetničkim projektima koji će generisati dalji razvoj inovacija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?