Završen Generator.rs - startap 'Keep It Cool' poneo nagradu od 1.000.000 dinara

Završen Generator.rs – ‘Keep It Cool’ osvojio nagradu od 1.000.000 dinara

Pobednička inovacija prvog nagradnog konkursa 'Generator' u organizaciji Societe Generale banke je 'Keep it cool' - pametni rashladni sistem koji štedi energiju, a tim koji stoji iza ove ideje osvojio je vrednu novčanu nagradu od milion dinara.

Predlagači pobedničke ideje, Milan Đurica i tim Food Group, zamislili su „Keep it cool“ kao novu tehnologiju uz pomoć koje će mali i srednji rashladni sistemi, oslanjajući se na evaporativno hlađenje leti i hlađenje vazduhom zimi, uštedeti i do 30 odsto na računu za električnu energiju. Nagradu publike i novčanu nagradu od 500.000 dinara dobio je tim PetGuards, koji je razvio online platformu za pronalaženje pouzdanog čuvara kućnog ljubimca u odsustvu vlasnika.

U finalnom izboru se našlo deset timova

Pored toga, učesnicima Generatora nagrade su dodeljivali i partneri na projektu, te je tako polufinalni tim Plativoo osvojio nagradu Vip mobile, KupujemProdajem nagradio je tim Cake WIzard incubator, dok je prehrambeni lanac Maxi nagradu dodelio timu Kuponocikl, a ICT Hub timu Woobox.

Ukupno deset finalnih timova (od 780 pijavljenih) predstavilo je svoje ideje pred stručnim žirijem koji su činili – Pjer Bosk (član izvršnog odbora Societe Generale), Kventin Roje (generalni direktor Delez Srbija), Natali Delić (CTO Vip mobile), Bojan Leković (osnivač i generalni direktor sajta KupujemProdajem), Kosta Andrić (izvršni direktor Centra za tehnološko preduzetništvo i inovacije ICT Hub) i Sofija Popara (osnivačica startapa Paušal).

Godina jubileja i inovacija

Marija Ruseva, predsednica izvršnog odbora Societe Generale banke (danas OTP banka Srbija), istakla je da je ovaj konkurs deo njene korporativne društvene odgovornosti, ali i inicijativa koja pokazuje podršku ekonomiji i preduzetničkom duhu. Ona dalje ističe:

Za našu banku je veoma važno da još jednom istakne svoju veliku posvećenost prema inovacijama i preduzetništvu, naročito u godini jubileja poslovanja u Srbiji.

Podsećanja radi, Generator je prvi veliki nagradni konkurs ove banke i organizovan je povodom jubileja 40 godina njenog poslovanja u Srbiji. Ovaj konkurs označio je pokretanje istoimene platforme, za koju se očekuje da će zaživeti kao mesto za podršku preduzetničkim projektima koji će generisati dalji razvoj inovacija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.